כל הליגה עבדה עבור נס ציונה חוץ מהסקציה שהפסידה 1-0 להפועל ירושלים

$(function(){})

איזה משחק נוראי לסקציה ומחזור שכולו פספוס אחד גדול. ארחי שהיריבות לתחתית הפסידו הסקציה נשארה במקום האחרון לאחר הפסד 1-0 להפועל ירושלים בטדי. רק 12 אוהדים מנס ציונה הגיעו לעודד את הקבוצה. בשבוע הבא תארח הסקציה את מכבי תל אביב.

במקום האחרון לקראת הפלייאוף העליון צילום פייסבוק סקציה

כל הליגה עבדה עבור נס ציונה חוץ מהסקציה שהפסידה 1-0 להפועל ירושלים

הרכב שחקנים לא ברור, חילופים מוזרים עוד יותר והפסד רביעי רצוף לסקציה הותירו את הכתומים במקום האחרון לאחר הפסד חוץ 1-0 להפועל ירושלים באצטדיון טדי לאחר שהמארחים לא ניתחו ב 9 המשחקים הקודמים. 

בסיום המשחק, שלומי דורה, מאמן הסקציה, הטיל את מלא האחריות על השחקנים. ובראיון בסיום המשחק אמר כי אינו חושש למעמדו. 

הפסד חמישי למאמן שלומי דורה, מתוך 7 משחקים

רגע לפני הפלייאוף התחתון - זה הזמן לעשות חושבים רגע לפני הפלייאוף העליון. אם בתחילת העונה הסקציה הפסידה, אבל לא נראתה אבודה ונלחמה על כל כדור הריי במשחקים האחרונים, גם את הלחימה לא הרגשנו. 

שחקן הרכש בטוקיו כמעט ולא הורגש, יוני סטויאנוב הוחלף במחצית ואילו הקשר המוכשר, עילאי טרוסט, לא ראה כלל את המגרש על אף שהתלבש והיה על הספסל.

הפועל ירושלים היא לא קבוצה גדולה, בטח לא אחת עם חוד קטלני שמצריך וויתור על משחק ההתקפה. יש לה כלים מוגבלים, כמו הסקציה, שהייתה חייבת לחזור עם נקודה מירושלים. בפועל הסקציה הפסידה, כמו היריבות שלה לתחתית, לא הגיעה למצבי הבקעה ונשארה במקום האחרון בליגת העל.

על המשחק עצמו אין הרבה על מה לספר. לאחר תיקו 0-0 במחצית, החניכים של זיו אריה עלו ליתרון בדקה ה 48 משער של גיא בדש לאחר התקפה מתפרצת.

בדקה 77 ספג הסקציה מהלומה נוספת. לאחר חילופי מסירות ברחבה ספג אלמוג בוזגלו כרטיס צהוב שני ואדום מוצדק לאחר שנפל ברחבה. השופט אוהד אסולין היה קרוב ואף לא פנה אל ה VAR.

בדקה ה 83 הסקציה זכתה בקרן שנייה בסך הכל במשחק וזה מספר את סיפור המשחקים האחרונים של הסקציה שלא הבקיעה שער  ב 600 דקות המשחק האחרונות במשחקי ליגת העל.

הספיקו לכם כרטיסים אדומים?. בתוספת הזמן הסקציה התפרקה באופן סופי. אור אינברום, שעלה כמחליף, שלח כמה מילים מיותרות לעבר השופט וספג כרטיס אדום. 

שני הכרטיסים האדומים של הסקציה לא הגיעו כתוצאה ממשחק אגרסיבי או הגנה חזקה. חבל. 

הסקציה סופגת הפסד רביעי ברציפות ורואה מקרוב את הליגה הלאומית. בסך הכל ניצחון מוצדק להפועל ירושלים. התוצאה לא מקפחת את הסקציה שקברניטיה צריכים לחשוב איך להעיר את הקבוצה. 

שלומי דורה - זה לא מתחבר כרגע 

בסיום המשחק אמר מאמן הסקציה שלומי דורה - סך הכל זה לא מתחבר טוב כרגע. אני חושב שיש פה את החומר לצאת מהמצב הזה. השחקנים סובלים מחוסר ביטחון אנחנו עושים הכל על מנת להחזיר לשחקנים את הביטחון ואת ההתקפה ליכולת של הסיבוב הראשון. האדום הראשון סגר לנו את הסיכוי לחזור למשחק. 

זה עושה רושם כזה. אני חושב שניצחון שלנו היה מושך עוד קבוצה למטה. זה אנחנו, ריינה וקרית שמונה. בפלייאוף זה מאבקים ישירים ומי שיהיה יותר טוב ינצח. 

לאן נעלמה התקפת הסקציה ולמה עילאי טרוסט לא עלה לשחק על אף שהתלבש?. 

תוצאת הסיום השאירה את הסקציה במקום האחרון ואת הפועל ירושלים קרוב יותר לפלייאוף העליון. משהו בסקציה יצטרך לתת את הדעת על אי שיתופו של עילאי טרוסט, אחד הקשרים והשחקנים היותר מוכשרים בסגל הקבוצה ועל היעדר היכולת ההתקפית במשחקים האחרונים.

משחקי המחזור ה 24 בליגת העל 2023

מחזור 24 ליגת העל בכדורגל החל מיום שבת 25.02.23

25.02.23

הפועל ת"א - מ.ס. אשדוד

סקציה נס ציונה - מכבי ת"א

בני סכנין - הפועל ק"ש

מכבי נתניה - הפועל חדרה

מכבי חיפה - בית"ר י-ם

26.02.23 | 20:15

הפועל י-ם - הפועל חיפה

:27.02.23 | 20:00

הפועל ב"ש - מכבי בני ריינה

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה