כמעט זה לא מספיק..

$(function(){})

עירוני "חי מוטורס" נס-ציונה מתחה את מכבי ת"א ביד אליהו, אולם נכנעה בסיום 71:80

במוצ"ש ב 18:00 תצא עירוני למשחק חוץ מול מכבי ראשל"צ.

 

התמונות באדיבות מנהלת הליגה  (צילום: עודד קרני)

 

בשנים האחרונות בכל שנה עירוני מצליחה לנצח לפחות בהתמודדות אחת את מכבי ת"א. ואכן, בהתמודדות בין הקבוצות ביום ראשון השבוע, הכתומים היו מאד קרובים להשיג ניצחון שני אי פעם ביד אליהו, אולם חוסר ריכוז בדקות האחרונות ואחוזים גרועים בקליעה מבחוץ, מנעו סנסציה בכתום.

עירוני הגיעה למשחק מעודדת מהניצחון בסוף השבוע שעבר על מכבי חיפה, אולם גם אחרי תקופה פחות טובה של הקבוצה וחוסר יציבות בשבועות האחרונים. מנגד הגיעו הצהובים הסובלים ממכת פציעות קשה, אך הפעם עם אותלו האנטר וסקוטי ווילבקין שחזרו מפציעה.

 מערכת

עירוני עלתה בחמישייה הרגילה שכללה את קורי פישר, גולן גוט, טל דן, דקואן קוק וקורי פישר. הכתומים עלו כשעל מדי המשחק שלהם מודבק סרט שחור לזכרו של אוהד הקבוצה, צור בר-חמא, שהלך לעולמו בשבוע שעבר. הצהובים שעלו ללא האנטר ו-ווילביקין בחמישייה, פתחו חזק ועלו ליתרון 5:14 לאחר קצת יותר מארבע דקות משחק. נדב זילברשטיין שלח למגרש את האלוול במקומו של טל דן וזה החזיר בשבע נקודות רצופות שהחזירו את עירוני למשחק – 17:19 דקה לסיום הרבע. האנטר וזוסמן בארבע נקודות קבעו 17:23 וקורי פישר סגר את הרבע בשתי זריקות עונשין מוצלחות 19:23 לצהובים.

עירוני פתחה מצויין את הרבע השני. רביב לימונד הוליך ריצת 11:0 ובדרך עלה למקום ה 25 בקלעי כל הזמנים בליגה כשהוא עוקף את חנן קרן. עירוני עלתה ל 32:27 חמש דקות לסיום המחצית. אחוזים גרועים מעבר לקשת של שתי הקבוצות השאירה את התוצאה נמוכה, אולם שתי שלשות של מכבי ונקודות של האנטר החזירו את היתרון לצהובים ובמחצית 40:43 למכבי.

עירוני הראתה בתחילת המחצית השנייה שהיא לא מתכוונת ללכת לשום מקום. פישר בחמש נקודות רצופות השווה את התוצאה ומרגע הזה התנהל משחק נדנדה כשאף אחת מהיריבות לא מצליחה לברוח. בסיום הרבע 57:58 לאלופה מתל אביב.

מכבי פתחה טוב אתה רבע האחרון ועלתה ליתרון של 5 נקודות. ג'רמי האלוול וג'ף וויטי השוו שוב, אבל חמש נקודות מהירות של מכבי גרמו לנדב זילברשטיין להזעיק פסק זמן. עירוני חזרה טוב מפסק הזמן ושוב הורידה את ההפרש לשתיים בלבד, לאחר נקודות של דקואן קוק. חמש דקות לסיום המשחק, כשנראה היה שהמשחק הצמוד ימשך עד לשניות האחרונות, קפאו שחקני עירוני ואפשרו למכבי לרוץ 2:12 ולסגור את המשחק.

בסיום, כאמור, 71:80 לצהובים והכתומים יאלצו להסתפק במחמאות.

קלעו לעירוני: פישר 16 (4-5 לשתיים, 2-7 לשלוש), וויטי 14 (7-12 מהשדה, 11 ריבאונדים, 3 חסימות), האלוול 13 (5-6 מהקו, 6 ריבאונדים), לימונד 9 (6 אסיסטים, 3 איבודים), דן 8 (6 ריבאונדים, 3 איבודים), גוט 6 (1-6 לשלוש), קוק 5 (1-10 לשלוש, 1-6 לשתיים).

 מערכת

לאחר ההפסד נותרה עירוני במקום הרביעי כשבמאזנה 21 נקודות. צמודה לעירוני נמצאת מכבי חיפה עם מאזן דומה במקום החמישי ואילו במקום השישי נמצאת הפועל חולון, עם משחק חסר.

משחק הליגה הבא יתקיים כבר במוצ"ש כשעירוני תצא לשכנה הדרומית שלה, למשחק מעניין מול מכבי ראשל"צ. כזכור, שתי הקבוצות נפגשו לפני חודש בדיוק בסיבוב הקודם, כשעירוני גברה על ראשל"צ ב"לב המושבה" 88:93 לאחר שכבר פיגרה בפער שהגיע ל- 18 נקודות.

ראשל"צ מדורגת במקום השלישי עם 23 נקודות – שתיים יותר מלעירוני, והיא תנסה לשמור על הפער גם לאחר המשחק מול עירוני.

עוד לפני המשחק מול ראשל"צ, שיחקה עירוני ביום רביעי (לאחר סגירת הגליון) מול קלוז' נאפוקה הרומנית. ערב המחזור לכל קבוצות הבית היום נצחון אחד והפסד אחד – כך שכל תוצאה, בעיקר בבית, היא מאד חשובה להמשך הטורניר.

 

הקפצות:

 

"דרבי הכתומות" במוצ"ש יועבר בשידור ישיר בספורט 5

 

עירוני היתה חזק במשחק עד לדקה ה- 35. אך חוסר ריכוז של הקבוצה איפשר למכבי לרוץ ל 2:12 ולנצח את המשחק

לאחר ההפסד נותרה עירוני במקום הרביעי כשבמאזנה 21 נקודות. במקום החמישי נמצאת מכבי חיפה עם מאזן דומה

 

 

ג'רמי האלוול – עלה מהספסל והוביל את עירוני למשחק צמוד מול האלופה.

 

רביב לימונד  - 9 הנקודות שקלע העלו אותו למקום ה- 25 בקלעי כל הזמנים. רביב הוא גם השחקן הפעיל המוביל את הקטגוריה

 

דקוואן קוק – משחק חלש שלו לא איפשר לעירוני לנצח את מכבי ת"א

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה