כפיר לב ארי, נער נס ציוני בן 13 זכה במדליית ארד באליפות ישראל בטקוונדו

$(function(){setImageBanner('2ee518c7-8006-492c-9575-5dc5c3613959','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

משרעבי אומנויות לחימה למדליה באליפות הארץ
כפיר לב ארי התאהב בטקוואנדו בזכות הסניף של שרעבי אומנויות לחימה בנס ציונה. לאחר עשור של אימונים, הוא הגיע לשיא עם מדליית ארד באליפות ישראל. אמו פזית: "השאיפות הן להגיע לאולימפיאדה, ההצטיינות היא לא רק בספורט, אלא גם בלימודים"

גזית לב ארי

כפיר לב ארי בן ה-13 זכה השבוע במדליית ארד באליפות ישראל הפתוחה בה השתתפו עשרות מדינות מכל העולם. והכל התחיל בכלל לפני 3.5 שנים בחוג טאקוונדו של 'שרעבי אומנויות לחימה' בקאנטרי של נס ציונה. כפיר אמנם מתגורר בבאר יעקב, אך את כל ההצלחה הוא חייב למועדון שרעבי בנס ציונה, בו החל להתאמן בתור ילד קטן.

גזית לב ארי אמו של כפיר מספרת: "היינו מנויים בקאנטרי של נס ציונה, והיו שם חוגים לילדים. אחד מהם היה טאקוונדו של שרעבי אומנויות לחימה. ושני הילדים שלי שהיו בני 8 ו -9 התחילו להתאמן שם".

גזית ממשיכה: "כפיר מאוד התחבר לטקוואנדו והיה לו גם חיבור ממש טוב למאמן שלו גילי. ופתאום מ'רק חוג', זה הפך לאבן שואבת והרבה יותר מזה עבור כל המשפחה. לאחר זמן מה, עברנו לסניף ברמלה רק כי המאמן שכפיר מאוד התחבר אליו החל לאמן שם והיה חשוב לו להישאר עם המאמן".

"ידענו שזה עוד זמן ואולי עוד קצת כסף", הוסיפה גזית, "אבל אחרי התשוקה והאמביציה לטאקוונדו ולגילי, המאמן שעבר לרמלה בשרעבי אומנויות לחימה, היה חשוב לנו לעשות את זה. גילי הצליח להוציא מכפיר את הכי טוב שלו והוא החל להתקדם ואף הצטרף לנבחרת ישראל. כפיר כבר היה באוסטריה בתחרות עולמית פתוחה ובינלאומית שם השיג מדליית ארד, שזה הישג גדול מאוד בפני עצמו".

עד כמה אתם כהורים מאמינים במועדון ובכפיר?

"השאיפות של כפיר הן להגיע לאולימפיאדה והוא לא מתבלבל ולו לרגע כשנשאלת השאלה. לכפיר יש לא מעט תכונות שמאפשרות לו להצליח בטאקוונדו כגון גמישות, זריזות, אורך רוח ועוד. אנחנו מאמינים במועדון שייקחו אותו הכי גבוה שאפשר. אין ספק שהצלחה זו עבודת צוות של ההורים, המועדון והילד. זה אומר להסיע ולהחזיר למרות שזה לא תמיד הכי נוח. במקרה שלנו, אנחנו היחידים שמתאמנים מבאר יעקב, אז הכל זה רק עלינו ואין עוד הורים בשלב זה לצערי".

"זו השקעה של כולם ואני בטוחה שנגיע רחוק. אני מאוד מאמינה במועדון שרעבי אומנויות לחימה. נחשפנו ביום של התחרות לילדים ומשפחות מעוד סניפים שלהם ברחבי הארץ והתרשמנו מאוד. רוב הילדים מאוד מצליחים בלימודים או מחוננים ומדובר בטובים שבטובים. אני ממש מאמינה שיש קשר. הם מצליחים להוציא מהם את הטוב שבהם וזה מתבטא בעוד תחומים בחיים".

איך זה מתבטא בלימודים?

"אצל כפיר ההצטיינות אינה רק בטאקוונדו. כפיר לומד בכתת 'מופת' ובנוסף 3 פעמים בשבוע מגיע לאימונים כדי להוציא את כל "הקריזה" על מתמטיקה ופיזיקה. המועדון נתן לכפיר המון ביטחון ותחושה של מסוגלות, אחריות אישית ומשמעת. הילד מגיל 13 טס לחול לבד עם המאמן שלו. כשהם חזרו הם היו גאים בו ואנחנו עוד יותר".

מה את חושבת על מועדון שרעבי אומנויות לחימה?

"למועדון שרעבי אומניות לחימה יש שם טוב מאוד ואבישג סמברג הרימה את הענף בכלל. יש פוטנציאל גדול ואני שמחה שאנחנו שם. ממליצה לכל ההורים לרשום את הילדים שלהם לטקוואנדו, ובמיוחד לשרעבי, שם יש את המאמנים הכי איכותיים".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה