כ-70 אנשי ספורט ותיקים מהסקציה וממכבי נס ציונה' נכחו במיפגש נוסטלגי מרגש.

$(function(){setImageBanner('16b1410d-6697-4aa8-9a0b-ddcc2ea54f44','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

שבעים משתתפים, רובם מעל גיל 70, חיו מחדש את תהילת וסיפורי העבר במיפגש אותו יזם רון שני.

 

 פרטי

 פרטי

המפגש המרגש הפגיש כ-70 אנשי ספורט ותיקים מסקציה וממכבי נס ציונה. המפגש נוהל ע"י רון שני, בנו של אברהם שנדרוביץ' ז"ל, ששיחק במכבי ובנבחרת ישראל בשנות ה-30. החברים צפו בתמונות, החליפו סיפורים ועוד. ראש העיר שמואל בוקסר נכח וסיפר על אביו, יצחק בוקסר ז"ל, ממקימי הסקציה. עמי גרובשטיין ביקש מבוקסר לקדם שלט מיוחד במקום בו היה מגרש מכבי

 פרטי

ביום שישי האחרון נערך מפגש מרגש בבית ראשונים בעיר, שכלל כ-70 מאנשי הספורט של נס ציונה הוותיקה, חלקם אנשי מכבי וחלקם אנשי הסקציה. המפגש נוהל ע"י רון שני, בנו של שחקן העבר אברהם שנדרוביץ ז"ל. אברהם שיחק במכבי נס ציונה ובנבחרת ישראל בשנות ה-30. רון הקרין תמונות מהעבר של הסקציה ומכבי וסיפר על מעלליו של אביו בקבוצת הכדורגל של העיר.

און בוקסר, בנו של אברהם בוקסר ז"ל, סיפר על התקופה בה שיחקו עם כדור ממולא סמרטוטים, על הקבוצה הבריטית ששיחקה במגרש, ועל קבוצת הכדורגל של מכבי שזכתה בגביע מגן שמשון וגביע מלצ'ט, שנמצאים עד היום בבית ראשונים.

פרטי

פרטי

ראש העיר שמואל בוקסר, בנו של מייסד הסקציה, יצחק בוקסר ז"ל, יקיר המושבה, סיפר על ההקמה של הקבוצה ביחד עם לאון וישניה (איש הפועל) ומאיר הרמן (איש בית"ר) וסמי מכוכב הדרום. החברים הקימו את הקבוצה ביחד עם משה ורניק ומשה ברומר אנשי הפועל, ועודד בן הלל איש מכבי. ההקמה של הסקציה גרמה לתדהמה של ממש ב-1955, והייתה תהודה חיובית לנושא גם בספורט הארצי.

בוקסר סיפר על אירוח השופטים בביתם, לפני המשחק ואחריו, על מסירת ארגזי התפוזים לשופטים וציין כי הדבר נעשה רק לאחר המשחק. בוקסר גם סיפר על השחקנים הצעירים, אפילו בני 15, ששיחקו בקבוצה ועשו היסטוריה, כאשר בתוך 10 שנים עלו מליגה ג' לליגה הבכירה. עם זאת, בגלל מלחמת ששת הימים, בה רוב השחקנים היו מגויסים, ירדה הקבוצה לליגה השנייה.

בסיכומו של דבר, ניתנה רשות הדיבור לעמי גרובשטיין, שוער הקבוצה והקפטן שלה בזמנו. עמי ניצל את הבמה בהצגת דבר שרדף אותו שנים רבות. הוא ביקש סליחה ואמר כי לא יספר על הצלחות העבר, אלא בנושא המטריד אותו – הקמת שלט במקום שבו היה מגרש הכדורגל – שלט המספר על תולדות המגרש והקבוצות ששיחקו בו. גרובשטיין ציין כי לצערו הוא נתקל בסירוב לא מובן מצד מכבי, אך ביקש מראש העיר להפעיל את יכולותיו, ולפעול למקום הקמת השלט. היה זה מפגש נוסטלגי עם טעם של עוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה