לאחר ההצלחה באירופה: מאמן עירוני בראד גרינברג בדרך ליעד חדש בחו"ל.

$(function(){})

המאמן המצליח והוותיק לא יישאר, ככל הנראה, בעירוני נס ציונה ויחתום בקבוצה בחו"ל. ניסיון להשאיר את השחקנים הזרים שהפכו למבוקשים בקבוצות אחרות. הבשורה המשמחת- טל דן אמור להישאר במועדון.

מנהלת ליגת ווינר סל

להצלחה של עירוני נס ציונה בעונה האחרונה ( מחזיקת היורופקאפ לעונת 20/21, רבע גמר הפלייאוף) ישנה משמעות כלכלית אשר תקשה לשמור על סגל הקבוצה בעונה הבאה. השחקנים והמאמן שהוביל אותם הפכו למבוקשים בקבוצות אחרות בישראל ובשוק השחקנים האירופי. המשמעות היא שבפני חלק מהם עומדות הצעות מפתות שייתכן שיגרמו להם לעזוב את הקבוצה. 

מבחינת המאמן, נראה כי בראד גרינברג קרוב לפרידה מהמועדון. המאמן המוערך והוותיק ייפגש עם ההנהלה וככל הנראה יעדיף למצות אופציות בחו"ל. בגזרת הזרים, ווין סלדן ובריאן אנגולה, שהצטיינו העונה, ככל הנראה יקבלו הצעות גבוהות מקבוצות גדולות יותר, ויהיה קשה מאוד להשאירם במועדון.

גרינברג: "לא דיברתי על העתיד שלי עם המועדון, והם לא דיברו איתי. יש לי טיפול שיניים מחר, אבדוק איך מגיעים בחזרה הביתה, לא ראיתי את אשתי מה-15 באוגוסט. אתמקד באיך להיות בן אדם רגיל אחרי 9 חודשים של לתת הכל כאן. אנשים לא מבינים איזה אתגר זה היה. התחלנו את העונה עם פרוטוקול הקורונה, בילינו כל דקה בדירה או באולם, ואז המלחמה, פחדנו לראות אם נגיע למרחב המוגן בזמן. אגלה בעתיד מה יהיה איתי כאן". 

מוקדם יותר היום פרסמנו כי עוזר המאמן, ליאור קרת והקבוצה נפרדו ברוח טובה. 

מבחינת ג'רום מיינסי ופטריק מילר, קיימת אופטימיות שהם ישארו בקבוצה גם בעונה הבאה. בגזרת הישראלים הנושא מורכב גם הוא. טל דן אמור להישאר במועדון עימו הוא מזוהה כל כך ולחתום לעונה נוספת.

רביב לימונד, שלא קיבל קרדיט מבראד גרינברג במשך רוב חלקי העונה, אמור לעזוב ואולי אף לפרוש לאחר קריירה מפוארת, במהלכה שיחק בעיקר בהפועל תל אביב. נמרוד לוי נתן עונה יפה מאוד וגם הוא אמור לקבל הצעות מפתות מאוד, ובמועדון יודעים שיהיה קשה להשאירה. ליאור קררה אמור להישאר לאחר שיקבל הצעה חדשה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה