האטימות של איגוד הכדורסל ! למחרת יציאתן מבידוד אחרי שנדבקו, נאלצות 5 שחקניות מעירוני נס ציונה לעלות למשחק.

$(function(){setImageBanner('caca619b-b104-4c18-b485-a1056ed2c7fb','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46076,'Image','');})

באירופה ובישראל דוחים מחזורי ליגה מקצועניות ומסחריות. אפילו היורוליג דוחה משחקים. אבל שחקניות קבוצת הנערות של עירוני נס ציונה תיאלצנה לעלות לשחק מחר, יום בלבד לאחר שהחלימו באופן רשמי מקורונה ולאחר עשרה ימים ללא אימונים.
עדכון 13/01/2021 - תגובתו התמוהה של איגוד הכדורסל שהחליט על כך.. ראו בכתבה.

השחקניות של עירוני נס ציונה קבוצת הנערות שומרות רוח ספורטיבית צילום סופי זילברמן

למה זה טוב? הנערות של עירוני נס ציונה החלימו מקורונה, בקושי סיימו בידוד ונדרשות ע"י האיגוד לעלות כבר מחר למשחק חשוב. 

מגיפת הקורונה גורמת ללא מעט שיבושים במשחקי הליגות הסדירות בישראל ובעולם. רק לפני מספר ימים, בעקבות הימצאותם של שלושה משחקני מכבי תל אביב בכדורסל חיוביים לנגיף, נדחה משחקה מול עירוני נס ציונה ( בוגרים ).

בליגת הנשים ( בוגרות ) נרשם גל הדבקות, ושני משחקי ליגה נדחו. גל ההדבקות לא פסח על משחקי היורוליג וגם שם דחו מספר משחקים. אטורה מסינה, מאמן מילאנו ואחד מאנשי המקצוע הבכירים ביבשת אף יצא בקריאה להשבית את המפעלים האירופיים לכמה חודשים.

אולם קבוצת הנערות של עירוני נס ציונה, בה משחקות בנות כיתות ט-י, המתמודדת בצמרת ליגה העל, תאלץ, ככל הנראה, להתמודד מחר מול בנות הפועל ראשון לציון, במסגרת משחק שישלים את משחקי הסיבוב הראשון.

מאמן הקבוצה אסי ולט אמר לאתר נס ציונה נט: אנו מגיעים בסגל חסר. למשחק אין כמעט ערך ספורטיבי. 4 שחקניות שלנו רק היום סיימו בידוד ועוד שחקנית אחת תסיים אותו מחר. היינו שמחים לדחות את המשחק, אולם באיגוד לא הסכימו. אנחנו חייבים לעלות ולקיים את ההנחיות של האיגוד על מנת לא לספוג הפסד טכני או גרוע מכך. אם המשחק יתקיים מחר נעלה בהרכב חסר, ללא אימונים, עם שחקניות בכיתות ז-ח ונעשה את המקסימום לשמור על רוח ספורטיבית. 

מערכת נס ציונה נט פנתה לאיגוד הכדורסל ולאחר תכתובת בה הצגנו בפני האיגוד את בקשת הקבוצה ( במסמך מצורף לדחיית המשחק ), זו התגובה : 

"הנהלת איגוד הכדורסל החליטה בישיבה האחרונה שלה, שכל המשחקים שלא יתקיימו עד סיום הסיבוב הראשון מבוטלים. מכיוון שהסיבוב השני מתחיל ביום שלישי הקרוב, יש לקיים את המשחקים עד מוצאי שבת. משחק שלא יתקיים עד שבת מבוטל. הקבוצה בחרה לשחק היום (יכלה לשחק גם מחר או מחרתיים) כדי שהמשחק ייחשב לה ולא יבוטל. " 

לשאלה, מה האילוץ לקיים משחק ליגת נערות במצב הנוכחי, מבלי לזלזל במסגרת כמובן, בהתחשב בכך שגם משחקי יורוליג ובוגרים נדחים, לא ראו באיגוד קשר בין הדברים וחזרו על העמדה לפיה הקבוצה יכולה לבקש דחיית המשחק. 

מיותר לציין שהנהלת הקבוצה הציגה בפנינו בקשות לדחיית המשחק בשל מצבן הבריאותי של הנערות וכן את סירוב האיגוד לבקשה ( המסמכים נמצאים בידי המערכת ). 

ולסיכום, לנו לא נותר אלא לאחל לבנות הקבוצה החלמה מהירה ובהצלחה. נזכיר רק כי בשבוע האחרון נדחו משחקי הקבוצות המקצועניות בישראל וברחבי היבשת. אנחנו באופן אישי, נשארנו עם ההרגשה שהיה אפשר לדחות את המשחק הזה ולהתחשב בנערות משתי הקבוצות.

ובהשאלה מיורם ארבל - ככה לא בונים ענף. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה