לא נגמר: טולי ליבגוט בן ה-51, יעמוד בשער של א.כ נס ציונה בעונה הבאה

$(function(){setImageBanner('2dc340eb-02ae-4311-8dd3-bd5338ce4452','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

לא יאמן: ליבגוט, הספורטאי הוותיק ביותר בליגות הבכירות בישראל, יחזור לקדנציה רביעית במדים הכתומים: "מועדון חם, אוהב ומשפחתי. לאחר החתימה של סער פרנקל הרגשתי שזה המקום שאני צריך להגיע אליו".
גם אל אליוכין הצעיר והמוכשר חתם: "מחכה בקוצר רוח". אורן מאירוביץ' עזב

א.כ. נס ציונה

חדשות מעניינות מאוד מגיעות השבוע מכיוונה של א.כ. נס ציונה. המועדון החתים צמד שוערים לעונה הבאה, כאשר אחד מהם, מהווה סיפור חריג במיוחד. השוער טולי ליבגוט חוזר לקדנציה רביעית אצל הטייגרים, לאחר ששימש כמאמן השוערים במחלקת הנוער של הקבוצה בשנה שעברה. ליבגוט נחשב לאחד השוערים המצוינים והמנוסים ביותר בכדוריד הישראלי, כאשר הוא לבטח השחקן הוותיק ביותר בכל ליגות הכדור הבכירות בישראל, כשהוא בן 51!

ליבגוט שיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל קרית אונו ועבר במספר מועדונים בולטים בישראל כמו הפועל ראשל"צ בה גדל. בעונת 2001/2002 הוביל את א.כ. נס ציונה לגמר גביע המדינה לאחר שעצר פנדל גורלי בחצי הגמר והעלה את הטייגרים שלנו לגמר היסטורי! 20 שנים לאחר עצירת הפנדל - ליבגוט חותם שוב בא.כ. נס ציונה.

טולי אמר לאחר החתימה: "סיבוב רביעי שלי בנס ציונה, מועדון חם, אוהב ומשפחתי. תמיד נהניתי לשחק במדי המועדון. לאחר שלוש שנים בקרית אונו הרגשתי שאני צריך שינוי ולאחר החתמתו של המאמן סער פרנקל הרגשתי שזה המקום הנכון להגיע אליו. עדיין לא שיתפנו פעולה יחד ואני בטוח שנעשה עבודה טובה. אני אהיה שוער נוסף יחד עם טל איליוכין הצעיר והמוכשר - המטרה שלי בין היתר היא לעזור לו כמה שאפשר ולתמוך בו. בנוסף, אמשיך לאמן את שוערי מחלקת הנוער במועדון והחתימה שלי בבוגרים תוכל לחבר אף יותר בין המחלקה לקבוצה הבוגרת".

השוער הנוסף שחתם במועדון הוא טל איליוכין המוכשר. טל (בן 21, 180 ס"מ), החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ ומשם גם עלה בגיל 19 לסגל קבוצת הבוגרים. בעונה החולפת איליוכין שיחק במכבי ת"א כשבמקביל תיפקד כשוער נבחרת העתודה של ישראל.

טל אמר לאחר החתימה: "אני רוצה להודות להנהלה ולסער פרנקל על האמון שנתנו בי, מחכה בקוצר רוח להתחיל את העונה החדשה ולהחזיר על המגרש. אני מאמין שנעשה עונה גדולה ומפתיעה, מזמין את כולם להגיע ולתמוך בנו מהיציע. קדימה טייגרים".

במקביל, השוער אורן מאירוביץ' יעזוב את הקבוצה לאחר 3 שנים בין הקורות. עמית כהן, מנכ"ל המועדון אמר: "ראשית תודה רבה לאורן מאירוביץ' שהיה כאן אבן דרך משמעותית בשלוש השנים האחרונות והיה הלב והנשמה במועדון. מקצוען אמיתי, מאחלים בהצלחה בהמשך הדרך".

על ההחתמות אמר כהן: "השנה סער ואני החלטנו ללכת על ציוות מעניין, שוער צעיר לצד שוער עם ותיק עם ניסיון. טל הוא פוטנציאל אדיר שאוהב לעבוד קשה, מגיע אלינו אחרי עונה מעניינת במכבי ת"א ואנו בטוחים שהוא יקבל את הבמה המתאימה ויוכיח את מקומו. לגבי טולי ליבגוט מה עוד לא אמרו עליו. טולי בשנה שעברה אימן את השוערים של המועדון ואין מאושר ממני שאנו זוכים לראות אותו בקבוצת ליגת העל שלנו השנה. טולי הוא אדם ענק ואישיות בכדוריד הישראלי ויהיה לעוגן של הקבוצה השנה - גם בפן המקצועי וגם בניסיון הרב שהוא מביא איתו לקבוצה על מנת לחבר את כולם ולעשות את כולם טובים יותר. מאחל המון בהצלחה לצמד השוערים שלנו."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה