לחץ גדול בסקציה נס ציונה, מעמדו של דורה התערער. 8,000 אוהדי מכבי תל אביב יגיעו למשחק מחר.

$(function(){setImageBanner('4e259e70-d5c0-4dda-96b7-7f96832fb4e0','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

הסקציה נכנעה 1:0 להפועל ירושלים ותגיע למשחק מול מכבי ת"א (שבת, בלומפילד, 17:30) ללא בוזגלו ואינברום המורחקים. המאמן יקבל צ'אנס לפחות עד המשחק מול ריינה בעוד כשבוע וחצי. אכזבה גדולה משחקני הרכש.
דור כוכב: "מנסים להישאר מחוברים, מאמינים שאפשר לעמוד במשימה"

מאמן שלומי דורה. מ"ברוך הבא: ל"צאתך לשלום".

לחץ גדול בנס ציונה, מעמדו של דורה התערער. 8,000 אוהדי מכבי תל אביב יגיעו למשחק מחר.

בסקציה נס ציונה הבינו לאחר השבוע האחרון, שהם שקועים עמוק בתחתית ואם הקבוצה לא תתעורר ומהר, היא תמצא את עצמה בעונה הבאה בליגה הלאומית, שנה אחת בלבד לאחר שחזרה לליגת העל. המזל הגדול של נס ציונה הוא שגם שתי יריבותיה לתחתית, עירוני ק"ש ובני ריינה, לא מצליחות לאגור נקודות ונראה ששתיים משלושת הקבוצות הללו יהיו אלו שירדו לליגת המשנה בסוף העונה.

מתי המשחק בשבת?. 

שבת, 25/02, 17:30, אצטדיון שלמה ביטוח פתח תקווה

משלוש יירדו שתיים?

מבין שלושת הקבוצות, נראה שמצבה של נס ציונה הוא הקשה ביותר. הקבוצה של שלומי דורה אגרה רק 2 נקודות מ-21 אפשרויות מאז נכנס דורה לתפקיד, והיא ברצף של 9 משחקים ללא ניצחון לאחר שכלל לא כבשה בחמשת המשחקים האחרונים שלה. לאור התוצאות העגומות, ובמיוחד ההפסד 1:0 להפועל ירושלים במחזור האחרון (שער של גיא בדש בדקה ה-48), מעמדו של דורה התערער ולא ברור אם ימשיך בתפקידו אם הקבוצה לא תשיג נקודות במשחק העונה שלה, מול בני ריינה, בעוד כשבועיים.


המגן דור כוכב אמר לאחר המשחק: "אנחנו בתקופה פחות טובה, שדברים פחות מתחברים לנו. אנחנו מודעים למצב של הקבוצה, אבל אנחנו עושים הכל כדי לעבור את התקופה הקשה הזו, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. למרות שזה נראה קשה, מנסים להישאר מחוברים ומגובשים, ואנחנו בטוחים שהיכולת הטובה של השחקנים תחזור, ולמרות שזה נראה קשה, אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעמוד במשימה ולהשאיר את הקבוצה בליגה".


על המשחק מול מכבי תל אביב אמר כוכב: "יש לנו משחק מאוד קשה מול מכבי ת"א שתגיע בטירוף. בסיבוב הקודם השגנו נקודה, ואנחנו מאמינים שגם הפעם אפשר להשיג נקודות. מתכוננים למשחק וגם אנחנו נגיע בטירוף שלנו".


דורה הגיע למועדון בקול תרועה רמה ועם רזומה של מאמן מנוסה בקרבות תחתית, אך בפועל, הקבוצה שלו פשוט נראית רע על המגרש. היכולת ההתקפית הדלה, החיזוק שלא תורם והמצב הקשה, עלולים להביא לסיום תפקידו בקרוב. במועדון מאוד מאוכזבים משחקני הרכש שהגיעו לפני כשלושה שבועות, ולא סייעו כלל להעלאת הרמה של הקבוצה. עם זאת, במועדון גם זוכרים שהעזיבה של ברקוביץ' באמצע ינואר שינתה את תוכניות הרכש, שהתעכבו עד אשר מונה דורה רשמית לתפקידו.


למרות המצב ומעמדו המעורער של דורה, ועל אף השמועות העיקשות, במועדון מתעקשים שמי שלא יחזור למועדון הוא המאמן לשעבר ניר ברקוביץ'. ברקוביץ' סיים את תפקידו בצורה לא נעימה בעירוני ק"ש, אך קשה לראות אותו חוזר למועדון אותו עזב בצורה לא יפה גם כן. במועדון הכחישו וגם הבעלים רועי אנקווה התבטא בנושא, והבטיח שברקוביץ' לא ישוב למועדון, אותו עזב במפתיע בתקופה קריטית.


בתווך, תפגוש סקציה את מכבי תל אביב כבר ביום שבת בבלומפילד (17:30) במשחק בו היא יודעת שיהיה לה קשה מאוד להשיג נקודות. הקבוצה גם תשחק ללא אלמוג בוזגלו ואור אינברום, שהורחקו במשחק בטדי מול הפועל ירושלים, וגם בהנהלה יודעים שכל דבר חוץ מתבוסה מול הצהובים, שחייבים נקודות במאבק האליפות, יהיה בונוס עצום.


אחרי המשחק מול הצהובים, תפגוש הקבוצה כאמור את בני ריינה למשחק של להיות או לחדול. הפסד במשחק הזה, והסקציה תגיע לפלייאוף התחתון כשהיא חייבת לנצח לפחות 3 משחקים כדי להישאר בליגה. ניצחון נגד ריינה (במשחק חוץ), והקבוצה תגיע לפלייאוף התחתון כשידה על העליונה. עוד לפני הפלייאוף, לסקציה יש עוד משחק בית מול הפועל חדרה, בו היא גם כן תקווה להשיג נקודות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה