ליאור ליובין מאמן עירוני נערך למשחק היום מול גליל עליון ואומר: אנחנו צריכים לשחק הגנה יותר טובה.

$(function(){})

בעקבות ההפסד להפועל ת"א, עירוני תהיה חייבת לנצח את המשחק מול גליל עליון בבית מחר (יום שישי 13:00) כדי לשמור על הסיכוי לסיים שישית ולהתמקם בפלייאוף העליון.
טל דן ודיאנטה גארט נבחרו למשחק האולסטאר שייערך ב-18.03. עבור שניהם זו תהיה הפעם השנייה באירוע היוקרתי, כאשר טל נבחר ב-2019 ודיאנטה ב-2016.

 

עמית סמיקט

סימי שיטו, שהיה בין היחידים שהפגינו משחק סביר מול הפועל ת"א, מול קררה

עמית סמיקט

 טל דן ודיאנטה גארט שנבחרו למשחק האולסטאר שייערך ב-18.03

כזכור, חוותה עירוני נס ציונה באמצע השבוע את אחד ההפסדים הקשים שלה העונה, כשנכנעה 99:83 להפועל תל אביב. בנס ציונה לקחו את ההפסד בצורה לא פשוטה, שכן הפועל ת"א היא יריבה ישירה למאבק על הפלייאוף

המאמן ליאור ליובין אמר לאחר המשחק: "מה שמפריע לי במיוחד זה הפן ההגנתי במשחק. נתנו להם סלים הקלים, לייאפים, השתמשנו לא טוב בעבירות שלנו. צריך משחק מושלם נגד הפועל תל אביב כדי לנצח אותם בבית ולא עשינו את זה. לאפשר 99 נקודות זה יותר מדי. דווקא בהתקפה לקלוע 83 נקודות זה לא רע, אבל ההגנה זו הבעיה".

על החודש האחרון אמר: "בחודש האחרון עשינו 3 משחקי ליגה, יש לופ של הפסקות, אבל אנחנו לא מסתכלים אחורה. בסך הכל יש רוח טובה, ואנחנו צריכים לשחק יותר חזק, ולא עשינו את זה. אנחנו צריכים להיות יותר טובים ולשחק הגנה יותר טובה. לשמור ככה נגד כל יריבה זה לא יתן לנו צ'אנס לנצח. המיקום וההפרשים פחות רלוונטיים כרגע, כשאנחנו משחקים ככה".

 בעירוני מודעים לחשיבות של המשחק מחר, ולמרות ההכנה הקצרה יחסית, יהיו חייבים לבוא ממוקדים ולהבין שזה משחק של להיות או לחדול. בשבוע הבא תפגוש הקבוצה את מכבי תל אביב והפועל ירושלים, ולאחר מכן תפגוש את הפועל חיפה וגלבוע גליל, בתקווה שהמקום השישי עדיין יהיה בהישג יד.

סימי שיטו, שהיה בין היחידים שהפגינו משחק סביר מול הפועל ת"א, אמר: "לא הייתה בינינו תקשורת טובה על המגרש, נתנו להם לשלוט במשחק, והם נכנסו למומנטום עם הקהל שלהם. לא הייתה תקשורת בהגנה ובהתקפה וזה לא עזר לנו. לא הצלחנו לחזור למשחק אחרי הפער שהם פתחו, ונצטרך להשתפר.

על המשחק שלו אמר שיטו: "אני צריך לתת את מה הקבוצה שלי צריכה ממני. אישית, זה היה משחק לא רע שלי. אני צריך להופיע כל ערב ולעזור לקבוצה. כשאני מקבל את ההזדמנויות שלי בהתקפה, אני צריך לקלוע ולהיות יעיל. אני צריך להביא אנרגיה בהגנה ובהתקפה. אני רוצה לשמור על כל 5 העמדות, ולהיות העוגן בהגנה, זה התפקיד שלי".

על המשחק החשוב נגד גליל אמר שיטו: "נגד גליל צריך לשחק קשוח, לשחק יחד, לבנות את ההרגלים שלנו בחזרה, להיות אגרסיביים ולהישאר ביחד בכל מצב, גם אם הולך לנו ובמיוחד אם לא. נצטרך להישאר ביחד בתוכנית המשחק".

בנושא אחר, טל דן ודיאנטה גארט נבחרו למשחק האולסטאר שייערך ב-18.03. עבור שניהם זו תהיה הפעם השנייה באירוע היוקרתי, כאשר טל נבחר ב-2019 ודיאנטה ב-2016.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה