ליגת העל או אכזבה: רגע האמת של סקציה נס ציונה הגיע מול בני יהודה בבלומפילד (שישי, 16:00)

$(function(){setImageBanner('980bb241-eeaa-4276-b1ee-dbdcb6b160d2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

הכתומים ינעלו את העונה בליגה הלאומית מול בני יהודה בבלומפילד (שישי, 16:00) כשהם חייבים ניצחון, לצד הרבה מזל, כדי להעפיל לליגת העל. הסקציה זקוקה ל-3 נקודות, לצד איבוד נקודות של כ. קאסם בכפ"ס, או הפסד של ריינה בא.א פאחם. ישראלי: "מגיעים לנצח. מעבר לכך, זה לא תלוי בנו"

ישראלי. מוכן למשחק הבא. קרדיט אסף הופמן

ליגת העל או אכזבה: רגע האמת של סקציה נס ציונה הגיע


סקציה נס ציונה תגיע למחזור האחרון של העונה, כשיש לה סיכוי ממשי לעלות לליגת העל, אך היא ממש לא תלויה בעצמה. הכתומים נמצאים במקום השלישי בטבלה, מרחק 2 נקודות מהשנייה מ.ס כפר קאסם, ושלוש נקודות מהראשונה, בני ריינה. כלומר, הקבוצה של ניר ברקוביץ' תצטרך לנצח את בני יהודה במשחק חוץ (שישי, 16:00, שידור ישיר בערוץ הספורט) ולקוות לחדשות טובות מהמגרשים האחרים.

תלויה באחרות אבל גם בעצמה - האם בני ריינה וכפר קאסם ימעדו ברגע האמת ? 

נס ציונה נמצאת במצב הרע ביותר מבין שלושת הקבוצות, אך הפרש השערים שלה הוא הטוב ביותר. כלומר, ניצחון שלה, וכל איבוד נקודות של כפר קאסם במשחק החוץ של מול הפועל כפר סבא, יעלה את הכתומים לליגת העל. כדי לעקוף את ריינה, סקציה תצטרך לנצח ולקוות להפסד של ריינה בחוץ מול אום אל פאחם. שלושת המשחקים יערכו כמובן במקביל, ויבטיחו את מחזור הסיום המרתק ביותר בליגה הלאומית בשנים האחרונות.

היריבה השבוע - בני יהודה על רקע עזיבתו הצפויה של ברק אברמוב

כעת, מתרכזים בסקציה במשחק על עונה שלמה מול בני יהודה, שהיא אכזבת העונה בליגה הלאומית. מרבית המומחים סימנו את בני יהודה כעולה בטוחה בתחילת העונה, אך העזיבה של יוסי אבוקסיס וההגעה של ניסו אביטן הביאה את הקבוצה לשפל גדול. בני יהודה הבטיחה את המקום בפלייאוף העליון עם הרבה מזל, והיא צפויה להפוך את פניה לחלוטין בשנה הבאה, כשגם הבעלים אברמוב אמור לעזוב.

קודם כל חייבים לנצח את בני יהודה 

בסקציה ירצו לנצל את המצב ולהשיג 3 נקודות קריטיות. כמובן שהחדשות מהמגרשים האחרים יגיעו בזמן אמת, ובסקציה בונים על קהל רב שיגיע לאצטדיון בלומפילד, ויעזור לקבוצה להשיג את המטרה. מבין שני המשחקים האחרים, בסקציה מבינים שהסיכוי שאום אל פאחם תוציא נקודות מריינה הוא קטן יחסית.

בקבוצה בונים על הפועל כפר סבא, שהיא קבוצה עיקשת מאוד בבית, כדי שתוציא נקודות מכפר קאסם, שהייתה לא יציבה בחודשיים האחרונים של העונה. 

סתיו ישראלי התייחס למצב של הקבוצה ואמר: "אין ספק שאנחנו במומנטום טוב אחרי ניצחון חשוב מאוד על הפועל פתח תקווה, שהיא קבוצה מעולה עם מאמן טוב שעשתה עונה נפלאה".

"אנחנו מגיעים למשחק האחרון באווירה טובה, אך ורק במטרה אחת והיא לנצח. כל מה שיקרה מעבר כבר לא תלוי בנו", סיכם ישראלי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה