ללא צלחת אליפות אבל עם עונה מופלאה : נערות הפועל נס ציונה מסכמות עונה של הישגים.

$(function(){setImageBanner('5c74ceee-65c3-4605-b5a9-dcae7cfe773d','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46076,'Image','');})

זה היה קרוב מאוד ומותח אבל בסיום משחק סופר צמוד הנערות שלנו מפסידות 61 - 57 לרמת השרון שזכתה באליפות.
הנערות שלנו מסיימות עונה מדהימה, לא פחות מ 60 משחקים בכל המסגרות, 57 ניצחונות מול 3 הפסדים בלבד.
צילומים דויד פליגל, עמית סמיקט.

נערות עירוני נס ציונה מקור לגאווה והצלחה בספורט המקומי דויד פליגל ועמית סמיקט

ללא צלחת אליפות אבל עם עונה מופלאה : נערות הפועל נס ציונה מסכמות את עונה של הישגים.

גם אנו כאן במדור הספורט של אתר נס ציונה המתנו לדווח לכם על הזכייה באליפות ליגת הנערות. אולם קבומת הנערות הפסידה בתוצאה  61 - 57 לרמת השרון שזכתה באליפות. אולם גם ללא צלחת האליפות מדובר בעונה שהיא לא פחות ממסע מופלא שחוו שחקניות הקבוצה אותה מאמן אסי ולט. 

אז מה הפך את העונה של הנערות לכל מוצלחת ? 

היו מספר הישגים גדולים מאוד לקבוצה העונה כאשר ההישג החשוב ביותר הוא אליפות נערות א' ועלייה לליגת העל לנערות. ולארון הגביעים הן הוסיפו את הזכייה מטורפת בגביע המדינה לנערות ב' לראשונה בהיסטוריה של מחלקת הנערות וכמובן עלייה לגמר אליפות המדינה לנערות ב' ומרחק 5 נקודות מאליפות ודאבל. 

מה יש עוד להגיד שלא נאמר, המחזור הראשון שלנו מאז תחילת הפרויקט ממשיכות לסלול את הדרך לעתיד המחלקה ולצמרת כדורסל הנערות בישראל, אולמות מלאים בקהל כתום במשחקי הנערות החשובים וגם במשחקי הילדות, 1,200 כתומים וכתומות שהגיעו לעודד בגמר הגביע ומאות ילדות שמשחקות כדורסל בעיר נס ציונה והן רק בתחילת הדרך. 

ואיך מסכמים בקבוצה את העונה שבה המופלאה ? 

המאמן אסי ולט במסר לשחקניות ולקהל המקומי שהגיע לעודד - לנערות שלנו, העיר, ההורים, המאמנים ומנהלי המועדון גאים בכן, אתם השראה לכולנו למצוינות בספורט ובכלל, כל הכבוד על עונה מופלאה, למרות רגעים קשים, קורונה, פציעות, ידעתן להתעלות על המכשולים בדרך ותמיד להמשיך קדימה !!!

בהזדמנות זאת ברכות לנערות רמת השרון על אליפות המדינה, 7 מפגשים מותחים מאוד היו בין הקבוצות העונה, 4 ניצחונות לכתומות, 3 ניצחונות לאדומות, גביע המדינה לנס ציונה, אליפות לרמת השרון ... ההמשך יבוא !!!
לכתומות שלנו, תנוחו קצת ... מגיע לכן .

איזה תענוג לראות את הקהל ביציעים מעודד את הנערות של נס ציונה נערות עירוני נס ציונה צילומים דויד פליגל ועמית סמיקט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה