ללא קהל במשחקי החוץ וללא זרים שיעשו את השינוי: הסקציה מול הפועל תל אביב בשבת.

$(function(){setImageBanner('85f51d79-bf80-433b-9fea-e7b14f009462','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

עוד משחק חשוב לסקציה במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון. הפעם מול הפועל תל אביב בבלומפילד. האם בשבת הסקציה תעשה צעד נוסף להישרדות או תשקע עמוק יותר בבוץ?. רק 6 אוהדים ליווי את הקבוצה במשחק החוץ מול הפועל חדרה.

עילאי טרוסט צילום סקציה

עילאי טרוסט: "כל משחק מעכשיו זה גמר עבורנו" 

קשר סקציה נס ציונה, שכבש שער בכורה בליגת העל בניצחון על חדרה לפני שבועיים, מבין את החשיבות במשחק מול הפועל תל אביב בשבת (16:00, בלומפילד): "היה לנו זמן להתכונן ולהגיע מוכנים ב-100 אחוז למשחק. אנחנו מאמינים לאורך כל הדרך".

סקציה נס ציונה נמצאת במאני טיים של העונה. לאחר המשחק מול הפועל תל אביב, תשחק הקבוצה מול שתי היריבות האחרות למאבקי הירידה - בני ריינה ועירוני ק"ש, שבוע אחר שבוע. לאחר רצף המשחקים הזה, יהיה ניתן להבין בדיוק לאן הולכת העונה הזו עבור הכתומים מנס ציונה.

בקבוצה מקווים שלאור השעה הנוחה, יגיעו הרבה אנשים מנס ציונה למגרש היפואי. בנס ציונה התאכזבו מאוד מהנוכחות של הקהל במשחק מול חדרה, כאשר לפי הנתונים הרשמיים של מנהלת הליגה, רק 6 אוהדים הצפינו לאצטדיון בנתניה כדי לתמוך בקבוצה. עם זאת, נראה שבמנהלת לא לקחו בחשבון את ההזמנות שמחלקות הקבוצות לאוהדים, כך שבאצטדיון בנתניה למעשה היו כמה עשרות אוהדי הקבוצה ביציע. למרות זאת, בקבוצה מצפים להרבה יותר תמיכה לקראת המשך הליגה.

אכזבה מהזרים החלשים שלא עושים את השינוי 

נכון להיום לסקציה אין שחקן זר דומיננטי יעשה את השינוי וישדרג את הקבוצה. לאיזו קבוצה יש שחקנים כאלו?. ליריבות שלה בתחתית! סמי בורארד בהפועל חדרה והבינגו של חלון ההעברות - מארק קוסטה מבני ריינה שהבקיע 6 שערים בשבעה משחקים עד עכשיו. 

לסקציה נס ציונה היו כשבועיים להתכונן למשחק שהוא אולי החשוב ביותר שלהם העונה, מול הפועל תל אביב ביום שבת (16:00, אצטדיון בלומפילד), בזכות פגרת הנבחרת. בקבוצה היו מעודדים מאוד מהניצחון במחזור האחרון על הפועל חדרה, וקצת התאכזבו שהליגה יצאה לפגרה לפני שיכלו לנצל את האופטימיות לניצחון נוסף.

בנס ציונה כאמור אמורים לעלות עם אותו הרכב של שלושה בלמים שעלה בניצחון על חדרה, שלמעשה קטע רצף של 7 הפסדים רצופים, ו-11 משחקים ללא ניצחון. בקבוצה שמים כרגע בצד את האכזבה מהשחקנים הזרים, אך אין ספק כי העובדה שבניצחון על חדרה שיחקו חמישה שחקני הגנה ישראלים, ובאופן כללי, בהרכב פתחו שני שחקנים זרים בלבד, היא תמרור אזהרה לקבוצה לקראת העונה הבאה, ללא קשר לליגה בה היא תשחק.

בלדימיר דיאז נראה לא מחובר לקבוצה, ואפילו סטפן אקה עליו בנו כמרכז חוליית ההגנה, לא היה בהרכב מול חדרה. לבאן קוטאליה כלל לא היה בסגל מול חדרה, ומוחמד אוסמן נכנס באמצע המחצית השנייה. גם כריסטיאן באטוקיו וארי מורה, שכן פתחו בהרכב, היו בינוניים מאוד העונה, ובקבוצה מקווים שירימו את הרמה לקראת המשחקים המכריעים.

חשוב לזכור שהמצב של הסקציה הוא עדיין קשה מאוד. הקבוצה נמצאת במקום האחרון עם 20 נקודות, מרחק חמש נקודות מחוף מבטחים במקום העשירי, שם נמצאת בני ריינה. ניצחון על הפועל תל אביב יכניס גם את האדומים לצרות, וזה בדיוק מה שרוצים לעשות בנס ציונה. הקבוצה הנוספת בקלחת הירידה היא עירוני קרית שמונה, שנמצאת גם היא מתחת לקו האדום עם 22 נקודות.


עילאי טרוסט, שכבש את שער הבכורה שלו בליגת העל מול חדרה, התייחס לדברים לאחר המשחק מול חדרה ואמר: "חיכינו הרבה זמן לניצחון הזה. תקופה ארוכה שלא ניצחנו ובשבועיים האחרונים גם הובלנו פעמיים ולא ידענו לשמור על היתרון. אני שמח שעשינו ניצחון שמשאיר אותנו בחיים ושמח לעזור לקבוצה לנצח עם שער ראשון שלי בליגת העל. זה היה רגע מרגש מאוד עבורי".


על מאבקי הירידה אמר טרוסט: "השחקנים והצוות לאורך כל הדרך מאמינים, ואנחנו ניתן הכל עד הרגע האחרון. יש פה קבוצה טובה בנס ציונה והוכחנו את זה הרבה פעמים".


על המשחק מול הפועל תל אביב אמר: "אנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה מצוינת במגרש הביתי שלהם. מבחינתנו כל משחק עכשיו זה גמר שחייבים לנצח בשביל להישאר בתמונת ההישארות. יהיה משחק קשה מאוד, אבל מאמין בחברים שלי ובצוות שנגיע מוכנים בצורה הטובה ביותר. היה לנו זמן להתכונן ולנוח בשביל להגיע מוכנים ב100- אחוז למשחק הזה".


חשוב לציין כי נס ציונה לא הפסידה העונה להפועל תל אביב, עם ניצחון במושבה ותיקו באצטדיון בלומפילד לפני כחודשיים.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה