למרות ניצחון נוסף, לא.כ נס ציונה נותר סיכוי קלוש לפלייאוף. חייבת לנצח הערב (יום חמישי) (20:30) את קרית אונו

$(function(){setImageBanner('be65823a-85a8-4804-b82b-d965fec7387b','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

גם לאחר שגברה על ב"ש החלשה, הקבוצה של סער פרנקל תזדקק עדיין לנצח את שני המשחקים שנותרו לה, ולקוות לשני הפסדים של הרצליה... שחקני הקבוצה עלו עם סרטים לאות הזדהות עם השחקן האוקראיני של הקבוצה, גריגורי סמצ'נקו

דיגי שארק

השבועיים האחרונים היו פשוט נהדרים עבור א.כ נס ציונה, עם 4 ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלה. הקבוצה של סער פרנקל הצליחה לייצר מומנטום, ולהשאיר לעצמה סיכוי קלוש להיכנס לפלייאוף, במקביל לבריחה משמעותית מהתחתית.

הטייגרים גברו 21:29 על מ.כ באר שבע, נועלת הטבלה, עם משחק דומיננטי, בו עלו ליתרון כבר מההתחלה והצליחו לשמור עליו עד לסיום. המשחק היה מאוד חד צדדי, אך חשוב לציין שלבאר שבע השיגה רק 2 נקודות העונה, והיא כבר חושבת על העונה הבאה בליגה הלאומית.

נס ציונה פתחה פער של 5 נקודות על מכבי דימונה, שנמצאת במקום החמישי ממנו יורדים ליגה, והיא תפגוש ביום חמישי (20:30) את קרית אונו במשחק חוץ במשחק שנערך לאחר סגירת הגליון. המשחק האחרון בליגה הרגילה יהיה בעוד כשבועיים מול הפועל חבל אילות בבית (25.3), וניצחון במשחק הזה, יבטיח באופן כמעט סופי את ההישארות שלה בליגה.

עליה לפלייאוף תתרחש רק אם נס ציונה תנצח את שני המשחקים שלה ובני הרצליה תפסיד את שני המשחקים שלה, מול מכבי דימונה וחבל אילות. בנס ציונה יחזיקו אצבעות, אך יודעים שהסיכוי הוא די נמוך, עד לא קיים.

אגב, בהצגת השחקנים של המשחק נגד מ.כ. באר שבע, עלו השחקנים והצוות המקצועי לפרקט עם סרטים בצבעי כחול צהוב לאות הזדהות עם שחקן הקבוצה האוקראיני - גריגורי סמנצ'נקו, אשר משפחתו נמצאת כעת תחת מלחמה באוקראינה. בקבוצה מסרו: "גריגורי - אנחנו כאן איתך ומקווים כי המצב יסתיים בשלום וכמה שיותר מהר".

בנושא אחר, דביר גולדשטיין שהגיע להרצות למאמני המחלקה על תוכנת ה-XPS בהרצלאה שהייתה מהנה ומעשירה. בהמשך לעבודה של אנשי המועדון עם התוכנה, הם מבצעים סדנאות למאמנים לשיפור היכולת והשימוש שלהם בתוכנה. בקבוצה אמרו שהם מאוד מרוצים מהתוכנה והליווי של דביר, וכי החיבור בין א.כ. נס ציונה ל- XPS ימשך עוד שנים קדימה.

בנושא אחר, הישג יפה לקבוצת ילדות ח' של המועדון. השחקניות של צחי פריד התארחו השבוע אצל מ.כ חולון החזקה. התחלה חזקה מאוד של המארחות ששלטו לאורך החצי הראשון של המשחק הורידה את הטייגריות בפיגור משמעותי למחצית. במחצית השניה כבר היה סיפור אחר. חזרה מדהימה של הילדות ששיחקו נהדר והחלו לצמצם את הפער. יהל צאלח (12 גולים) ולוגסי השוערת היו אדירות וסחפו את כל הקבוצה איתם קדימה. 5 שניות לסוף המשחק שער ענק של יהל צאלח קבע את תוצאת המשחק 22:22 הירואי לילדות ח' של צחי פריד. גם נוער עלית של המועדון פגש את מ.כ. חולון בשבת האחרונה וניצחו לאחר משחק מלחמה מרשים בתוצאה 36:41.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה