לפני פתיחת העונה : שני הזרים סידיבה ואומורווה שוחררו מהסקציה לאחר שהוחתמו בתחילת הפגרה.

$(function(){})

ההודעות על החתמתם של צמד הזרים לנסינט סידיבה הגינאי והבלם הקנייתי ג'ונסטון אומורווה לוותה באופטימיות. אולם חודש לאחר מכן שניהם שוחררו מהסקציה עוד לפני שלקחו חלק במשחק רשמי. מה גרם לסקציה לשחרר את שני הזרים הראשונים שהוחתמו בפגרה?

צילום פייסבוק סקציה נס ציונה

לפני פתיחת העונה : שני זרים שוחררו מהסקציה לאחר שהוחתמו לפני כחודש.

עד כמה מלאכת בניית הסגל לעונה הקרובה, רצופת מוקשים ואכזבות יכולה להעיד הידיעה על שחרור שני הזרים הראשונים שהחתימה הסקציה בתחילת הפגרה.

אם בעונה שעברה הסגל הורכב משחקנים ישראלים מוכרים, חלוץ זר שהוכיח את עצמו בלאומית והפתעה נעימה בדמותו של אלכסיס דג'ימי, הריי שבליגת העל החוקים שונים.

זה לא רק השכר המבוקש וביקוש לזרים בעלי יכולת לשדרג את הקבוצה, זה בעיקר לפעול נכון במגרש של הגדולים ולגנוב 2-3 זרים אלמונים שיפתיעו את הליגה. בדיוק כמו שעשתה הפועל חדרה בעונה הראשונה שלה בליגת העל. 

אתר וואלה! ספורט מדווח כי ערב היציאה למחנה האימונים בסרביה שחררה הסקציה את שני הזרים שהחתימה בתחילת הפגרה -  לנסינט סידיבה הגינאי והבלם הקנייתי ג'ונסטון. 

במקרה של סידיבה השחרור מהסקציה הוא על רקע מחלוקת מול קבוצותו הקודמת. מדובר בקבוצת דינמו טיראנה מאלבניה, שדרשה פיצוי כספי שהסקציה לא הייתה מוכנה לשלם. 

המקרה של הבלם הקנייתי אומורווה אמור להדאיג את האוהדים לקראת פתיחת העונה. לפי כתב וואלה! ספורט מתברר שרק אחרי שהבלם חתם באופן רשמי ואף הצטרף לאימוני הקבוצה, הבינו בצוות המקצועי שמדובר בשחקן שלא מתאים ברמתו לליגת העל וגם הוא כאמור שוחרר.

נזכיר לקוראים שבמעמד החתימה דיווחו בסקציה כי אומורווה, בן 23, מגיע מקבוצת וזיטו מליגת העל הקנייתית, והוא שחקן נבחרת קניה בה יש לו 11 הופעות. השחקן עצמו אמר - ״אני רוצה להודות למועדון סקציה נס ציונה על ההזדמנות לשחק בליגת העל״, הוא מוסר. ״אני מצפה להתחיל את העונה ולעמוד במטרות המועדון ואף מעבר לכך״.

כעת אומורווה יצטרך לחפש הזמדנות בקבוצה אחרת והסקציה תצטרך למצוא בלם טוב במהירות האפשרית. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה