לקראת המחזור הרביעי בליגת העל: האם הסקציה תצליח לזכות בנקודת ליגה ראשונה דווקא בסמי עופר?

$(function(){setImageBanner('5da59fea-26f1-4159-a262-7f3050d6b4a1','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

שלושה מחזורים כבר חלפו בליגת העל והסקציה בלי נקודה ראשונה העונה. בניגוד לשלושת המשחקים הראשונים, המשחק הרביעי הוא כבר מול אחת הגדולות ולא מול אחת הקבוצות שמהן היה אפשר לגנוב תיקו. מה מצפה לסקציה במחזור הקרוב בליגת העל.

עדכון 21:30 - אוהדי הסקציה יוכלו לרכוש כרטיסים באתר. הלינק יפורסם במהלך יום ששי.

לקראת המחזור הרביעי בליגת העל: האם הסקציה תצליח לזכות בנקודת ליגה ראשונה דווקא בסמי עופר?

אף אחד בסקציה לא ציפה לפתיחת עונה כל כך גרועה. שלושת המשחקי הפתיחה היו בבחינת הגרלה נוחה עם קבוצות מולן היה אפשר להשיג לפחות שתי נקודות ליגה. בפועל הקבוצה לא הצליחה להבקיע שער ב 270 דקות משחק, או לשמור על שער נקי באף אחד מהמשחקים. בשורה התחתונה - אפס נקודות, מעט אוהדים ביציע והעתיד לא נראה מבטיח. 

בספורט ובעיקר בכדורגל הכל יכול להיות כך שלמרות הכל עוד מוקדם להספיד את עונת ליגת העל של הסקציה. 

עם הפנים קדימה. במחזור בו ייערך דרבי ירושלמי תצא הסקציה למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה בסמי עופר. הירוקים יחזרו מליסבון לאחר הופעת הבכורה בשלב הבתים של ליגת האלופות. מה למדנו על ברק בכר? כאשר הוא צריך, ואם חיפה תקלע למצב של אובדן נקודות, הוא יעלה מהספסל את השחקנים הכי טובים שעומדים לרשותו.

אוהדי הסקציה - מזלזלים בנו 

בינתיים ברשתות החברתיות, אוהדי הסקציה מתלוננים על שיבוץ אוהדי הקבוצה ליציע מעורב יחד עם אוהדי מכבי חיפה. האודה קובי דלאל כתב: ואני לא מדבר על זה שדחפו אותנו ליציע מעורב עם אוהדי מכבי חיפה.
למה לא מקצים לנו יציע כמו לשאר הקבוצות מה שונה קרית שמונה אשדוד מה הם מביאות אלפים ליציעים???
כל זה רק מעיד על חומרת המעשה והזילול בנו !!!

בתגובה אחרת הציג קובי דלאל התכתבות עם מועדון הכדורגל של מכבי חיפה וחשף את הקושי של אוהדי הסקציה לרכוש כרטיסים. אותם כרטיסים שהקבוצה המארחת מחוייבת לשמור לאוהדי הסקציה. 

"מי מתחייב שנגיע עד סמי עופר ויהיו לנו כרטיסים?? איך אותו קופאי שכל מה שמעניין אותו זה למכור ולעשות עוד הכנסה מזהה מיהו אוהד הסקציה ומיהו חיפה??? יגיע נער מחיפה לבוש בחולצה שחורה מה מבקשים ממנו תעודת זהות??
יש פה כישלון חרוץ וזיזלזול בקהל אוהדי ה סקציה מי מבטיח לי שאני מגיע מירושלים נסיעה של 2 וחצי לכל כיוון שיהיה לי כרטיס בקופה?? הביזיון והזילות כלפיינו חוצה גבול אדום!!! חיפה מאשימים א ת הסקציה ולהיפך ומי סובלים... אנחנו!!! " 

לסיום כתב קובי, את מה שלדעתו מייצג את ההרגשה שך אוהדים רבים בקבוצה:

אך ורק בגלל שאנחנו מועדון קטן שלא מסוגל לעמוד על זכותו המלאה לקבל את אותם 10 אחוזים ביציעי סמי עופר גם אם יגיעו רק 100 אנשים זה לא אומר שהחוק פה נפרץ והוא נפרץ!!!
לכן אני לא לוקח סיכון ולצערי הרב מוותר על הנסיעה שיכולה להתברר עבורי כבזבוז זמן כסף ודלק כי האחוז הקטן שהגיע לסמי עופר ולא יהיה כרטיס מספיק לי בשביל לוותר על לווי קבוצת ילדותי בכאב לב.

בקבוצת הואטסאפ של אוהדי הסקציה נכתבה לאוהדים הודעה: 

רכישת כרטיסים למשחק החוץ בשבת נגד מכבי חיפה בסמי עופר תעשה בקופות האצטדיון ולאוהדי הסקציה בלבד.
עלות הכרטיס הינה 70 שקלים מחיר אחיד. אוהדי הקבוצה ישבו ביציע הכסף של האצטדיון. * מספר המקומות מוגבל ולכן אנו מציעים לנסות ולהקדים למגרש*

ממנהלת הליגה נימסר לנו - נס ציונה אחראית כל מכירת הכרטיסים שקיבלו מחיפה. 

דודו בזק דובר מכבי חיפה מסר לאתר נס ציונה נט בנושאבגדול מי שאמורה למכור את הכרטיסים במשחק חוץ היא הקבוצה האורחת והיא בוחרת למי וכיצד. מציע שתבדקו איתם. הצענו להם למכור כרטיסים מראש.  היו יכולים למכור דרך קופת לאן. 

בהמשך הוסיף בזק: אנחנו בקשר עם ראשי הקבוצה ונמצא יחד פתרון.

בשעה 21:34, לאחר הפניות שלנו למנהלת ומכבי חיפה, פרסמה הסקציה הודעהלאור הפניות הרבות מכם בנוגע לרכישת כרטיסים למשחק החוץ נגד מכבי חיפה, ובזכות התערבות הנהלת המועדון בנושא, הצלחנו להגיע לסיכום מול המארחת על מכירת כרטיסים עבורכם באופן מקוון. הלינק לרכישת הכרטיסים יפורסם לכל המאוחר עד מחר.
אנו קוראים וממליצים לרכוש את הכרטיסים באופן המקוון ולא להמתין למכירת הכרטיסים בקופות האצטדיון. *רכישת הכרטיסים הינה לאוהדי סקציה נס ציונה בלבד*

מי ימכור כרטיסים לאוהדי הסקציה למשחק מול מכבי חיפה

מה יכולה הסקציה לעשות במשחק כזה?.

מכבי חיפה תגיע לאחר מספר ימי מנוחה ( יחסית ) והפסד במשחק הפתיחה בשלב הבתים של ליגת האלופות. הסקציה תגיע עם סטפן אקה וללא עומרי בן הרוש ששבר יד. לאור הבדלי הרמות בין 2 הקבוצות נשאלת השאלה האם הסקציה בכלל יכולה לעשות משהו מול המכונה מחיפה?. ניראה שלכל הפחות למנוע תבוסה מביכה. 

בעיקר לצופף את ההגנה ולקוות שלא תספוג בשער ברבע השעה הראשונה. בהתקפה ממילא הכלים מוגבלים והמספרים מספרים הכל. להימנע מעבירות מיותרות על סף הרחבה שיגרמו לבועטים הקטלניים של חיפה להתייצב לבעיטות עונשין ולקוות ליום חלש של חיפה. חלש מאד. 

מספר האיומים לשער מאז פתיחת העונה

מוחמד אוסמן  קשר 5

לבאן קוטליה חלוץ 4

נס זמיר חלוץ 4

אבובקאר קייטה קשר 4

אלמוג בוזגלו קשר  3

עילאי טרוסט קשר 3

ארי מורה קשר 2

עמרי בן-הרוש מגן  1

אנז'-פרדי פלומה קשר 1

 המספרים בחיפה מרשימים ואולי קצת מפחידים, במיוחד אם אתה בחוליית ההגנה של הסקציה

מוחמד אבו פאני  11

עומר אצילי  10

דין דוד 8

פרנצדי פיירו  6

דולב חזיזה 4

צ'רון שרי 3

רשימת משחקים מחזור 4 ליגת one zero עונת 22/23 

10.09.22 שבת 

18:00 מכבי חיפה - סקציה נס ציונה
19:30 הפועל חדרה - הפועל חיפה
19:30 בני סכנין - מכבי נתניה
20:15 מ.ס. אשדוד - מכבי ת"א
19:00 הפועל ק"ש - מכבי בני ריינה

11.09.22 ראשון 

20:15 הפועל ת"א - הפועל ב"ש

12.09.22 שני 

20:30 בית"ר י-ם - הפועל י-ם

טבלת ליגת העל לאחר המחזור הרביעי 2022

1מכבי ת"א9
2מכבי חיפה9
3בני סכנין6
4מ.ס אשדוד6
5הפועל ירושלים5
6הפועל חיפה4
7עירוני ק"ש4
8הפועל חדרה4
9הפועל ב"ש3
10מכבי נתניה3
11הפועל ת"א3
12בית"ר ירושלים3
13מכבי בני ריינה1
14
 
 
סקציה נס ציונה0
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה