אחרי הזכייה ביורוקאפ: מאיר טפירו עוזב את עירוני נס ציונה לאחר 3 שנים!

$(function(){setImageBanner('72040b1c-244a-407f-a456-caf9a154caa1','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

בהודעה ששלח מאיר טפירו ליו"ר עירוני יניב מזרחי הוא הודיע על התפטרותו מתפקיד המנהל המקצועי של הקבוצה. על אף ההודעה המרגשת שהוציא לתקשורת ידוע על לא מעט חילוקי דעות שהיו למנג'ר עם הנהלת הקבוצה. יניב מזרחי בהודעת הפרידה: טפירו חבר ובן משפחה נצחי במשפחה הכתומה.

פרטי

הזכייה ההיסטורית ביורוקאפ לא סייעה לטפירו להישאר בנס ציונה

בספורט שלנו הכל אפשרי, אולם מסתבר שגם זכייה בגביע אירופי לא מבטיחה חוזה לעונה הבאה או המשך עבודה במועדון כדורסל בישראל.

היום נודע כי המנהל המקצועי של עירוני נס ציונה בשלוש השנים האחרונות, מאיר טפירו, הודיע לקבוצה על סיום תפקידו. 

כתבנו מוסיף כי טפירו עדייין שחקן פעיל בליגה הארצית בכדורסל. בימים אלו הוא מתמודד על העלייה לליגה הארצית במדי אליצור פ"ת/גבעתיים.  

הודעת העזיבה של מאיר טפירו 

בפוסט שפרסם היום בפייסבוק נפרד טפירו מעירוני וזקף לזכותו את ההשתתפות במפעל אירופי: 

"אחרי 3 שנים אני מסיים את תפקידי כמנהל המקצועי של עירוני נס ציונה, לא פשוט לסכם תקופה במקום שהפך למשפחה ובית שני עבורי. עברתי הרבה מועדונים בכדורסל ישראלי, אבל אין ספק שעירוני נס ציונה הוא מועדון ייחודי ומשפחתי שהפך את העיר לקהילה אחת גדולה כתומה ואוהבת כדורסל".

"אני גאה על כך שבשלוש השנים שלי במועדון, היינו בפלייאוף מדי עונה והקבוצה הפכה לשם דבר בצמרת הכדורסל הישראלי גאוותי הגדולה ביותר היא ההחלטה אליה דחפתי - לשחק במפעל אירופי מדי שנה, למרות לא מעט קשיים בדרך. כמובן השיא היה הזכייה המרגשת בגביע היורופקאפ מול אלפי כתומים בהיכל מנורה. אני מודה לכל אנשי המועדון שנתנו לי את ההזדמנות והאמון להוביל את המערכת המקצועית בשלוש השנים האלו ואני משוכנע שדרכינו עוד ייפגשו בעתיד", הוא סיכם והשאיר את הדלת לנס ציונה פתוחה. 

יו"ר עירוני נס ציונה יניב מזרחי נפרד מטפירו במילים חמות. בהודעה שפרסם המועדון כתב מזרחי: ״המסע המשותף של מאיר ושלנו החל עוד בהיותו שחקן, כשהוביל את המועדון בשנותיו הראשונות בליגת העל. ב-3 השנים האחרונות נהנינו ממנו גם מחוץ למגרש, וזכינו לעבוד יחד עם סמל, חבר ובן משפחה נצחי במשפחה הכתומה. תודה על הכל!״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה