מאמן הסקציה, עמיר תורג'מן, פוטר. הסקציה, בלעדיו, נוצחה שוב 0:3 בבאר שבע.

$(function(){setImageBanner('9b505d19-acb1-4f1c-b047-f23c9c657a93','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

ארז בלפר ניהל את המשחק. ביום ראשון תארח למשחק העונה מול רעננה. כרטיסים למשחק ב 10 ₪ בלבד !

מערכת

לאחר חמישה הפסדים רצופים, הנהלת הסקציה החליטה בשבוע שעבר לזעזע את הקבוצה ונפרדה מהמאמן עמיר תורג'מן.

 "זה היה הדבר הכי קשה שעשיתי בקריירה של כמנהל", אמר מנכ"ל המועדון, רונן זייגרמן, על פיטורי תורג'מן, "אני באמת חושב שתורג'מן הוא מאמן נהדר, אדם נפלא ומקצוען אמיתי. לצערי, הקבוצה נקלעה למשבר גדול והיינו חייבים לעשות צעד דרסטי על מנת לזעזע את המערכת. אני חושב שעשינו את הצעד הזה בצורה הכי מכובדת שאפשר. לא היו שום הדלפות, נפגשנו עם עמיר, הסברנו לו את המצב ואני חושב שגם הוא הבין את הסיטואציה".

 קווי אוטובוס נס ציונה

ניסינו לקבל גם את תגובתו של עמיר תורג'מן, אולם הוא בחר שלא לענות לפנייתנו.

 לאחר הפיטורים התייצבה הקבוצה למשחק חוץ קשה מאד מול הפועל באר שבע. על הקווים עמד עוזר המאמן, ארז בלפר, שניהל את המשחק. בניגוד למשחקים האחרונים, עלתה הסקציה במערך התקפי, בנסיון לכבוש שער לאחר בצורת של חמישה משחקים. אולם, מי שכבשה ראשונה היתה המארחת מבאר שבע. כבר בדקה התשיעית הגביה לאטון אקולטסה כדור מצד ימין, עומרי גלזר יצא לא טוב ובן שהר הגיע לכדור ונגח מקרוב פנימה – 0:1 מהיר לאדומים. השליטה המקומית המשיכה ובדקה ה- 31 השלים בן שהר צמד. תומר יוספי הגיע בהקה מתפרצת לתוך הרחבה ובעט לשער. הכדור נהדף ממגן נס-ציונה, ואל הכדור החוזר הגיע שהר, שהיה לא מכוסה, וכבש בקלות 0:2 לבאר שבע.

 בדקה ה- 41 קיבל רז נחמיאס כדור נהדר מפרנסיסקו דוטארי. נחמיאס דהר לעבר השער והוכשל בבירור ע"י אור דדיה על סף הרחבה. שופט המשחק, לירן ליאני, ניגש לבדוק את המהלך ב VAR ובסיום הבדיקה שלף את הכרטיס האדום לעבר דדיה, אולם קבע שהעבירה נעשתה מחוץ לרחבה ולכן לא נפסק פנדל. הכדור החופשי לא תורגם לשער והתוצאה נותרה על כנה. ארבע דקות מאוחר יותר שוב בעיטה חופשית לנס-ציונה מרחק 18 מטרים משערה של באר שבע. רז שטיין לקח את הבעיטה, עבר את שוער באר שבע, אוהד לויטה, אולם הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה. בתוך תוספת הזמן יכול היה מוסה מאזו לכבוש גם הוא כשקיבל כדור על קו החמש. מאזו, שהיה חופשי לגמרי, בעט החוצה השאיר את התוצאה 0:2 לבאר שבע במחצית.

גם בפתיחת המחצית השנייה היתה הסקציה קרובה מאד לכיבוש שער. בדקה ה- 51 קיבל רז שטיין כדור מדור כוכב, הסתובב ובעט לפינה הרחוקה -אולם אוהד לויטה הציל עם הרגל. מיד לאחר מכן החלוץ שוב קיבל כדור ושיגר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אך לויטה שוב סיכל שער בטוח. בדקה ה- 63 שוב היה לויטה במקום כשהפעם עצר בעיטה חזקה של סביאן לילאיי.

בדקה ה- 76 כבשה באר שבע את השער השלישי כשכדור קרן של ז`וסואה הגיע לראש של ויטור, שנגח היטב לפינה הרחוקה וקבע 0:3 למקומיים.

בדקה ה- 86 נגיעת יד של אנוני וארן ברחבה ולירן ליאני פסק על בעיטת עונשין מ- 11 מטר. סהר לוי, הקפטן והסמל של הסקציה, ניגש לבעוט וסוף סוף הצליח להכניע את אוהד לויטה. אולם, ליאני פסק על בעיטה חוזרת, היות ומוסה מאזו נכנס לרחבה לפני הבעיטה. הפעם, שוב היתה ידו של לויטה על העליונה כשזינק שמאלה והדף את הבעיטה החוזרת של לוי. בסיום 0:3 לבאר שבע. הפסד שישי ברציפות לסקציה ששוב לא מצליחה לכבוש שער.

לאחר ההפסד ממשיכה הסקציה להשתרך במקום האחרון בליגה עם 15 נקודות. רעננה, יריבת הבאה של הקבוצה, מדורגת גם היא מתחת לקו האדום עם 16 נקודות. במקום ה 12, מעל לקו האדום נמצאת קרית שמונה עם 19 נקודות ובמקום ה- 11 כפר סבא עם 23.

 סיכם את המשחק מאמנה הזמני של הסקציה, ארז בלפר: הייתי בוחר אולי משחק אחר לבכורה, נקווה לימים טובים יותר. האמנו בעצמנו, אבל לא הגבתי מספיק מהר בהתחלה כשהיינו רכים. במחצית השנייה נכנסו יותר למשחק בעזרת היתרון המספרי. היו לנו פעולות שיכולנו לעשות יותר טוב". על עמיר תורג'מן: "בזכות עמיר אני בכלל עומד פה, אנחנו חברים טובים וביחסים טובים מאוד. ביקשו ממני להישאר עד שימצאו מאמן, בתיאום עם עמיר כמובן". על מצב הקבוצה: "הטבלה לא משקרת. אנחנו מקום אחרון, לא כבשנו מספיק גולים. צריך לשנות פה את המחשבה. בסך הכל אנחנו ארבע נקודות מחוף מבטחים".

 בסקציה היו מרוצים מאד מהשתלבותם של שני שחקני הרכש החדשים יחמיר היקה ודור כוכב שפתחו בהרכב והראו הרבה פוטנציאל. שחקן הרכש השלישי, אייל שכטרמן, עדיין לא נמצא בכושר משחק, ולא היה הפעם בסגל.

 הנהלת הסקציה תתכנס השבוע ותקבל החלטה לגבי מינויו של המאמן הבא. יש מספר מועמדים שכבר הציעו את עצמם לקבוצה, ובסקציה בוחנים את כל האפשרויות. גם מינויו של בלפר כמאמן קבוע עד לסיום השנה, בא בחשבון.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים להתכונן למה שמכונה "משחק על עונה שלמה" מול הפועל רעננה ביום ראשון. שתי הקבוצות, כאמור, נמצאות מתחת לקו האדום כשהפסד של הסקציה יפחית מאד את סיכוייה להשאר בליגה. הנהלת המועדון יצאה במבצע מיוחד על מנת למשוך את הקהל הנס-ציוני למשחק כשהודיעה על מכירת כרטיסים בעשרה שקלים בלבד למשחק החשוב.

"ברור שזה המשחק הכי חשוב שלנו על כה העונה", אמר מנכ"ל המועדון, רונן זייגרמן, "אנחנו לא במצב טוב, אולם נצחון על רעננה יכול לתת לנו את הדחיפה שאנחנו כל כך צריכים. גם הפסד לא יחסל את הסיכויים שלנו להשאר בליגה, אולם הוא יפגע בכך משמעותית. אני קורא לכל מי שהקבוצה חשובה לו להגיע לאצטדיון "המושבה" ביום ראשון ולדחוף את הקבוצה קדימה".

 הסקציה תקבל חזרה למשחק את סאקו טורה, שהרצה עונש הרחקה בגלל צהובים מול באר שבע. מי שבספק למשחק הוא שי אליאס הפצוע שבקבוצה מנסים להכשירו.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה