מאמן "תוצרת בית"... כפיר דראי מונה למאמן א.כ נס ציונה.

$(function(){})


דראי, שגדל במועדון, שיחק בו ואימן במחלקות הנוער, יוביל את הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה. יהיה המאמן הצעיר בהיסטוריה של המועדון: "רוצים להחזיר את המועדון לבמה המרכזית".
עמית כהן: "אמירה על התהליך שאנחנו עוברים".
וגם... השוער שגיא בוניס חתם במועדון.

דיגי שארק

עידן חדש מתחיל בא.כ נס ציונה. לאחר שבשבוע שעבר הודיעו במועדון על סיום דרכו של המאמן סער פרנקל, מונה מאמן חדש, והוא מגיע מתוך המועדון. הקבוצה הודיעה השבוע על החתמתו של כפיר דראי כמאמן קבוצת הבוגרים בליגת העל לעונת המשחקים 2022/2023.

כפיר עבר את התהליך המלא בדרך לאימון הקבוצה הבוגרת ולא פספס אף תחנה בדרך. הוא גדל במועדון והחל את דרכו כילד בביה"ס לכדוריד מכיתה ד'. בהמשך עבר כשחקן בכל קבוצות מחלקת הנוער של א.כ. נס ציונה כשתוך כדי גם זכה באליפויות וגביעים עם קבוצותיו. לאחר מכן שיחק גם בקבוצת הבוגרים שלנו ובמקביל החל לאמן בביה"ס לכדוריד ואת קבוצות מחלקת הנוער.

כמאמן, דראי אימן ומאמן את קבוצות המחלקה ורק לא מזמן העפיל עם קבוצת הנוער לגמר גביע המדינה. בנוסף בשנים האחרונות מנהל מקצועית את מחלקת הנוער של א.כ. נס ציונה. במקביל, דראי השתלב בנבחרות ישראל הצעירות ונחשב למרכיב חשוב בצוות המקצועי של הכחולים לבנים.

כעת, שהוא עדיין לא בן 30 אבל עם ניסיון וידע רב – קיבל את המפתחות ממנכ"ל המועדון, עמית כהן, ויעמוד על הקווים בקבוצה הבוגרת בליגת העל. מדובר בנתון היסטורי עבור המועדון וכפיר יהיה למאמן הצעיר ביותר בהיסטוריה של א.כ. נס ציונה.

עמית כהן, מנכ"ל המועדון, סיפר על ההחתמה: "שמח מאוד שאנחנו מצליחים השנה להמשיך את התהליך שאנחנו עושים במחלקות הילדים והנוער אל חלון הראווה שלנו - קבוצת הבוגרים בליגת העל. כפיר הינו שחקן שצמח במחלקות הילדים והנוער וכיום המנהל המקצועי במועדון. כפיר כמאמן העל שלנו זאת אמירה חזקה של התהליך בו אנו נמצאים! תהליך בו אנו בשנים הקרובות נבנה קבוצה אטרקטיבית על טהרת השחקנים הנס ציונים עם חיזוקים מתאימים. אני מאמין מאוד בכפיר ובכדוריד שהוא מביא איתו. בהצלחה ענקית".

כפיר דראי אמר לאחר החתימה: "תודה לא.כ. נס ציונה ולמנכ"ל המועדון עמית כהן על האמון הגדול בי. אנחנו יוצאים לדרך חדשה ומאתגרת מבחינתי ומבחינת המועדון. אנחנו מכוונים לתהליך ארוך טווח שבו אנחנו רוצים להחזיר את א.כ לבמה המרכזית של הכדוריד הישראלי לצד שילוב משמעותי של שחקנים נס ציונים. אני גדלתי בנס ציונה מביה"ס לכדוריד דרך שחקן בבוגרים, מאמן ומנהל מקצועי במחלקת הנוער ואין מאושר ממני לעשות את קפיצת המדרגה לאימון קבוצת הבוגרים במקום בו גדלתי שתמיד היה חלק משמעותי מחיי. מאחל לכולנו בהצלחה ועמידה במטרותינו ובתהליך שהצבנו לעצמנו".

במקביל, במועדון כבר רשמו החתמה ראשונה לעונה הבאה כאשר השוער שגיא בוניס חתם במועדון.

בוניס (בן 26, 190 ס"מ) גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה ועבר בנבחרות ישראל הצעירות עד הגיוס לצה"ל. לאחר מכן שיחק בהפועל ר"ג (כששיחקה בליגת העל) והפועל חבל אילות. לפני כשלוש עונות חזר לשרון ושיחק בבני הרצליה עד תום עונת 21/22 כאשר בעונה האחרונה העפיל עם הקבוצה לרבע גמר הפלייאוף ולחצי גמר גביע המדינה.

בוניס אמר לאחר החתימה: "אחת הסיבות המרכזיות שחתמתי בנס ציונה היא שאחי גלעד מאמן כאן והוא אמר לי תמיד שיש כאן הרגשה של משפחה אמיתית. זה הדבר הכי חשוב שבאמצעותו לדעתי גם תהיה קבוצה חזקה, מגובשת ומועדון חזק. כשאני מקבל הזדמנות או שיש אתגר חדש אני עושה הכל בשביל להצליח - וכעת אני מתחיל אתגר מעניין ומיוחד בא.כ. נס ציונה".

 

מאמן הקבוצה, כפיר דראי:"אני שמח מאוד על ההחתמה של שגיא. שגיא הוא בין השוערים הישראלים הטובים בליגה ואני בטוח שהוא יצליח במועדון. כולי תקווה שישאר איתנו עוד הרבה שנים ויהווה כחלק משמעותי ממשפחת א.כ. נס ציונה".

 

בנושא אחר, קבוצת הנוער של א.כ. עידו נס ציונה תשחק ביום שבת, 21/05, בשעה 17:30 נגד הפועל ראשל"צ במסגרת גמר גביע המדינה לנוער. המשחק יתקיים בהיכל הספורט ברחובות (רחוב חנה אברך 2) ובמועדון מקווים שקהל רב יגיע כדי לדחוף את השחקנים. בגמר יחולקו חולצות אוהדים כתומות לכולם בחינם, גם לילדים וגם להורים - במטרה לצבוע את האולם כולו בכתום של נס ציונה. הכניסה חופשית.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה