מאני טיים: א.כ נס ציונה תפתח היום את הפלייאוף מול הפועל ראשל"צ

$(function(){})

הכתומים פספסו את המקום השביעי בעונה הרגילה על חודו של שער, אך סיימו במקום השמיני ויפגשו את מוליכת הטבלה, הפועל ראשון לציון, בסיבוב הראשון בפלייאוף (שישי, 15:00).
אביב לייפר מספר לאסף ניצן:
"אני מאמין בנו, לא חסרות דוגמאות להפתעות". על העונה: "לא מיצינו את הפוטנציאל שלנו, אבל זה יקרה"

גלעד חזון

א.כ נס ציונה סיימה אמש את העונה הרגילה בליגת ווינר בכדוריד, ועשתה זאת עם ניצחון 32:33 על עירוני רחובות, במשחק שהקנה לה את המקום השמיני ואת המקום בפלייאוף, שם תפגוש את הפועל ראשון לציון, שסיימה את העונה הרגילה במקום הראשון. לכתומים היה חסר שער אחד בלבד כדי לסיים את העונה המקום השביעי, אך בעקבות הפרש שערים נחות מהפועל קרית אונו, סיימה רק במקום השמיני, ופספסה מפגש מול רמה"ש ברבע הגמר.

בנס ציונה מסכמים עונה סוערת, עם הפסקות רבות בגלל מגפת הקורונה, אך בקבוצה ינסו לעשות את המקסימום ולהדהים את האדומים מראשל"צ, אולי, בדרך לסנסציה גדולה. המשחק הראשון בסדרה ייערך ביום שישי ב-15:00 בראשון לציון. לקראת המשחק, דיבר אביב לייפר על הניצחון על רחובות, על המפגש מול ראשון לציון ועל העונה כולה.

ניצחון חשוב, איך ההרגשה? הרגשתם את הלחץ?

"זה היה ניצחון חשוב במיוחד, בשביל המורל והאווירה בקבוצה. אחרי תקופה פחות טובה של מספר הפסדים, היה חשוב מאוד לחבר שני ניצחונות רצופים לפני הפלייאוף, ולהגיע אליו עם ביטחון להמשיך קדימה".

מרגישים פספוס? פספסתם את המקום השביעי על חודו של שער?

"כן. הפרש השערים בינינו לאונו היה שער אחד בלבד. אני באופן אישי מרגיש פספוס ענק. אני לא זוכר ששמעתי על קבוצה שפעמיים באותה עונה לא התברגה במקום שרצתה בגלל הפרשי שערים. ועוד לחשוב שנגד חולון ההפרש הפנימי היה אותו דבר, אז הלכו להפרש שערים הכללי".

מה דעתך על הסדרה מול הפועל ראשל"צ? תצליחו להגיע כאנדרדוג ולהפתיע?

"אני חד משמעית מאמין בנו, במיוחד שיש לנו הזדמנות לפחות של שני משחקים. לא חסרות דוגמאות לקבוצות קטנות שהפתיעו ואני חושב שביום נתון אנחנו יכולים לצמצם את הפערים ולהפתיע".

איך אתה מסכם את העונה הרגילה והבית התחתון?

"העונה הזו לא מוגדרת כהצלחה. היינו יכולים וצריכים להתברג בטופ 6. הייתה חסרה לנו נקודה או שניים ונפלנו על הפרש שערים. בפלייאוף התחתון היינו יכולים להוציא יותר. שמטנו את מקום 7. מצד שני זה לא עונה שהיא כישלון, כי אנחנו ממשיכים לפלייאוף, מה שהקבוצה לא עשתה בעונה שעברה. זו נקודת ציון טובה וזוהי עונה סבירה. לא מיצינו את הפוטנציאל שלנו, בטח לאור חומר השחקנים שלנו. זה עניין של חיבור כקבוצה חדשה, ובעונה הבאה אני מאמין שזה יתממש וייצא לפועל".

איך אתה מסכם את העונה שלך מבחינה אישית עד כה?

"באופן אישי אני מרגיש שעשיתי התקדמות. קיבלתי את המפתחות והאמונה מעמרי ואני מרגיש שלקחתי את ההזדמנות. אני לא מתבייש להגיד שאני בין הכובשים הבולטים בקבוצה, אם כי גם מבחינת אחוזים אני יכול להשתפר, אבל אני מרוצה בסך הכל. אני נחשב לשחקן צעיר בהליך התפתחות, אז אני יכול להוציא מעצמי הרבה יותר, אבל אני מרגיש שהייתה עונה טובה ושאני באופן אישי התקדמתי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה