חבל- עירוני "חי מוטורס" נס ציונה הפסידה במוקדמות ולא תגן על התואר ביורפקאפ: הפסידה לפורטו

$(function(){setImageBanner('dca932b7-dd05-4746-9756-214aeeada88e','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

על אף פתיחה חזקה של המשחק עירוני הסתבכה בחצי השני, אבדה כדורים, החטיאה מצבים נוחים ולבסוף הפסידה בהפרש סלים שלא אפשר לה להעפיל לשלב הבתים. 20 נקודות של פרנק ברטלי לא עזרו לליאור ליובין ושחקניו לשחזר את העונה הקודמת בהובלת בראד גרינברג.

סיקור נרחב של המשחק ועל העונה הקרובה של עירוני נביא ביום ראשון באתר נס ציונה נט. 

כולנו רוצים עוד עונה מופלאה באירופה! 

עירוני "חי מוטורס" נס ציונה ניצבת הערב בפני מבחן ראשון העונה: משחק מול פורטו על הכרטיס לשלב הבתים של היורופקאפ (20:00, שידור ישיר בערוץ היוטיוב של פיב"א). לאחר הניצחון הדחוק על פארנו ברביעי, לאלופת היורופקאפ מצפה משוכה קשה בדמות סגנית אלופת פורטוגל.

המנצחת תעפיל לבית ח' הכולל את אורדאה הרומנית, סולנוקי אולאי ההונגרית ולגיה ורשה הפולנית. יש לציין שמבין 4 המפסידות בגמרים, 2 המפסידות עם הפרש סלים הגבוה ביותר בשקלול תוצאות חצי גמר וגמר המוקדמות יקבלו גם הן כרטיס לשלב הבתים.

קליק 1 ואתם מעודכנים רק במה שחשוב==> קבוצת וואטסאפ נס ציונה נט

מאמן הקבוצה, ליאור ליובין, התייחס ליריבה: "פורטו קבוצה מאוד אתלטית, פיזית ומאומנת. נצטרך לשים דגש על קצב המשחק, ריבאונד הגנה, והתמודדות מול רכז דומיננטי ויוצר. אם נעשה זאת בצורה טובה נוכל להתקרב אל המטרה שלנו".

קפטן הקבוצה, טל דן: "מבינים את חשיבות המשחק מחר להמשך הדרך שלנו במפעל האירופאי ובכלל להמשך העונה, נצטרך להיות אגרסיביים ולשלוט בקצב המשחק, מאמינים בעצמנו ורוצים לחזור הביתה עם ניצחון! כתום עולה!"

פורטו הגיעה לגמר המוקדמות לאחר שניצחה את קרבאנוס הקפריסאית בתוצאה 70:58. החניכים של מונצ'ו לופז, שבעבר זכה כמאמן עם נבחרת ספרד במדליית הכסף ביורובאסקט, הציגו הגנה טובה לאורך כל המשחק, שבאף רבע קרבאנוס לא הצליחה לקלוע מעל 16 נקודות.

בהתקפה, הרכז האמריקאי מקס לאנדיס הוביל את רשימת הקלעים בכחול-לבן עם 17 נקודות, מתוכן 4 שלשות ב44%. יחד איתו קלע בספרות כפולות גם צ'רלון קלוף, שסיים עם 10 נקודות ו-5 אסיסטים. שני שחקנים ראויים לציון הם הפורוורד רשארד אודומס והסנטר סרין בארו, שסיימו עם 9 נקודות כל אחד ושלטו בריבאונד של קבוצתם.

שידור ישיר של המשחק באתר נס ציונה וערוץ היוטיוב של פיב"א 

משחק חצי הגמר מול סאדאם האסטונית 

למרות שאיבדה יתרון דו ספרתי במחצית השנייה, עירוני ״חי מוטורס״ נס ציונה צלחה אמש (ד׳) את המוקש האסטוני והשיגה את הכרטיס לשלב הגמר במוקדמות היורופקאפ.

 

סיפור המשחק- מחצית טובה ומחצית מנצחת

מאמן הקבוצה, ליאור ליובין, התייחס לניצחון: ״הייתה לנו מחצית ראשונה טובה עם רבע שני הגנתי מצוין. במחצית השנייה בכלל וברבע האחרון בפרט לא הצלחנו לייצר עצירות בצורה עקבית, ספגנו 53 נקודות וזה היה הגורם העיקרי שאיפשר לאסטונים לחזור למשחק, הם קבוצת קליעה טובה שיחד עם הקהל המקומי הצליחו לייצר מומנטום ולהתקרב אלינו. אני שמח שנשארנו מאוחדים כקבוצה, ועשינו מהלכים גדולים בסוף המשחק כדי להשיג את הניצחון החשוב״.

״צפוי לנו משחק קשה מול פורטו״, הוסיף ליובין. ״נצטרך לעשות התאמות כי זה יהיה משחק שונה ממה שהיה לנו מול פארנו. יש לנו את יום וחצי להתכונן למשחק ואנחנו עושים זאת תוך כדי תנועה״.

המפתח לנצחון- הרכש החדש דיאנטה גארט

דיאנטה גארט, שסיים כקלע המוביל של עירוני: ״אנחנו ביחד בסגל מלא רק שבוע אבל הרגשתי ששיחקנו טוב ביחד, ואני יודע שאנחנו יכולים להמשיך ולהשתפר כקבוצה. בשישי מצפה לנו משחק קשוח מול קבוצה טובה ואנחנו נעשה הכל כדי לעמוד ביעדים שלנו״.

כל חדשות הספורט של נס ציונה באתר המקומון נס ציונה נט. המקומון המוביל בעיר. רוצים לקבל את העדכונים החשובים ביותר. הידיעות החשובות ביותר בנושאי תרבות וחינוך בנס ציונה, מבזקי חדשות נס ציונה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה