מחר 14.00באולם צימרמן נס ציונה:  א.כ. נס ציונה תארח את הפועל חבל אילות במחזור התשיעי של ליגת ווינר

$(function(){setImageBanner('0171bffb-4f4c-4d85-a17f-e61779702eff','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

הטייגרים מגיעים להתמודדות לאחר ניצחון חוץ חשוב על מ.כ. באר שבע בתוצאה 27:35 כשמנגד חבל אילות, הקבוצה הדרומית בליגה, הפסידה 38:29 למ.כ. חולון במחזור האחרון.
שוחחנו עם שניר נציה שחקן א.כ נס ציונה שהיה מסופק מהניצחון החשוב בשישי שעבר בבאר שבע, ומסתכל קדימה על המשחק מול חבל אילות מחר : "ניתן הכל בכל משחק, חשוב שהקהל ימשיך להגיע".
השוער אליוכין: "תמיד כיף לנצח משחקים, במיוחד משחקים שמראים על אופי".

דיגישארק

א.כ נס ציונה השיגה בסוף השבוע האחרון ניצחון חשוב מאוד, כשגברה 27:35 על מ.כ באר שבע, במסגרת המחזור השמיני לליגת העל. הקבוצה הגיעה למשחק בידיעה שהפסד לאחרונה בטבלה, ולקבוצה החלשה בליגה, יכניס אותה לסחרור שיהיה לה קשה מאוד לצאת ממנו. השחקנים שינסו מותניים והשיגו ניצחון מרשים בהפרש גבוה.

בנס ציונה השיגו את הניצחון השלישי שלהם העונה, ויפגשו ביום שישי את הפועל חבל אילות למשחק בית חשוב (14:00). ניצחון על חבל אילות, שמדורגת במקום העשירי בטבלה, עם ניצחון אחד בלבד ב-8 משחקים, יקפיץ את הטייגרים ל-4 ניצחונות העונה והרחק מהתחתית הבוערת, בה נמצאות חבל אילות, דימונה ובאר שבע.

שניר נציה אמר לאחר המשחק: "אנחנו מגיעים חזרה לצימרמן לאחר ניצחון חשוב על באר שבע, שנתן לנו עוד ביטחון להמשך, עם מחצית שנייה טובה בה הראנו את היכולות שיש לנו כקבוצה. נגד אילות בשישי הקרוב יש לנו הזדמנות לחבר שני ניצחונות רצופים וחשוב לנו להראות יציבות והמשכיות".

נציה המשיך: "נותרו לנו שלושה משחקים עד החלוקה לבית העליון והתחתון וניתן הכל בכל משחק. בהזדמנות זו אני קורא לתושבי העיר להגיע ולתמוך בקבוצה במשחק הבית. האנרגיות שהקהל נותן לנו באולם צימרמן הן אדירות וחשוב שימשיכו להגיע ולהביא יחד איתם את המשפחות והחברים".

השוער טל אליוכין אמר: "תמיד כיף לנצח משחקים, במיוחד משחקים שמראים על אופי. המשחק האחרון לא התחיל טוב עבורנו ולא ציפינו לרדת בפיגור במחצית, במהלך ההפסקה ולפני העלייה חזרה למגרש הרגשתי בחדר ההלבשה שהצלחנו לעשות את הסוויץ׳ הדרוש בראש, והצלחנו לחזור ולנצח משחק שידענו שאנחנו חייבים לנצח בו, כדי להמשיך את המסע שלנו לעבר המטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה".

על המשחק הבא אמר אליוכין: "המשחק מול חבל אילות זאת הזדמנות טובה להראות המשכיות. אנחנו מתכוננים למשחק בצורה מאוד רצינית ולדעתי מילת המפתח למשחק כזה היא אגרסיביות, שבזכותה נוכל לעשות סטופים משמעותיים בהגנה ולהוציא לפועל את משחק הריצה שלנו. אנחנו מקווים להמשיך ולראות את הקהל שלנו מעודד כמו בכל משחקי הבית שהיה עד עכשיו וגם להחזיר להם בניצחון ביתי".

במקביל, במחלקת הנוער ממשיכים בעונה המרשימה שלהם. קבוצת הילדים ז' של עידן פינקר המשיכה ביכולת המצוינת וניצחה 26:41 את מכבי ראשל"צ בחוץ. המשחק היה צמוד עד דקה 40, אך אז הטייגרים שלנו לחצו על הדוושה ועלו ליתרון שרק גדל עד לסיום. כל שחקני הקבוצה הצטיינו ובייחוד זיו כהן שגם התנדב להיות שוער במחצית השנייה.

 

קבוצת הילדים ח' של כפיר דראי ניצחה בבית 34:52 את מכבי הארזים ר"ג לאחר משחק התקפי מצוין של כולם. קבוצת הנוער א.כ. עידו נס ציונה של המאמן כפיר דראי אירחה את מכבי אידן ראשל"צ. במהלך המשחק הקבוצה מעיר היין כבר עלתה ליתרון דו ספרתי, אולם בחצי השני הטייגרים, עם הרבה אופי ומשחק לחימה נהדר בהגנה צמצמו את הפער וכמעט הפכו את התוצאה. הפעם זה לא הספיק ובסיום, ניצחו האורחים 31:30 למרות ההפסד, בקבוצה יכולים להיות אופטימיים לאור היכולת בחצי השני.

 

קבוצת הילדות ז', צעירות המועדון, עלתה אתמול למשחק הראשון שלה בליגה כשאירחה את מכבי ארזים ר"ג. ההנאה, שיתוף הפעולה והחברות על הפרקט ומחוצה לו הראו את הערכים שיש לכדוריד מלבד המשחק עצמו. כמה כיף לראות את הטייגריות הצעירות יחד ושאפו גדול למאמנת יהל ויזל ולצחי פריד שסייע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה