מעל לקו האדום ! הסקציה גברה 2:1 בחוץ על בני יהודה, ועלתה למקום ה 12

$(function(){setImageBanner('b4430986-ff2e-4edc-994d-59aab989faf3','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

ביום ראשון ב 19:00 תארח הסקציה את הפועל כפ"ס

 

התמונות מעמוד הפייסבוק של בני יהודה.

 

 

אצטדיון בלומפילד ההפך בשבוע שעבר להיות באופן רשמי האצטדיון החביב על אנשי הסקציה. בשני הביקורים הקודמים באצטדיון סיימה הסקציה בתיקו 1:1 מול הפועל ומכבי ת"א. השבוע שוב הגיעה הסקציה לאצטדיון החדש בתל אביב והפעם יצאה עם שלוש נקודות יקרות לאחר ניצחון 2:1 על בני יהודה.

המשחק, שהיה אמור להתקיים בשבת, נדחה עקב תנאי מזג האוויר הקשים ששררו באצטדיון כשבשלב מסוים גם נותק זרם החשמל לאצטדיון ולא היתה ברירה אלא לדחות את המשחק.

המשחק התקיים בסופו של דבר ביום שני, במזג אוויר אידאלי לכדורגל. בסקציה, שנוצחו מחזור קודם בבית בידי הפועל ת"א, ידעו כי ניצחון יקדם את הקבוצה משמעותית במאבקי ההישרדות. בני יהודה, לעומת הסקציה, פוזלת לעבר הפלייאוף העליון ורואה את עצמה כקבוצת צמרת/מרכז טבלה.

 

המשחק החל בצורה מנומנמת משהו, כששתי הקבוצות לא יזמו ובעיקר נזהרו שלא לספוג. בני יהודה שלטה אמנם יותר בכדור, אולם גם כשניסתה להגיע לשערו של עמרי גלזר, עצר השוער הנס-ציוני את הבעיטות ללא קושי.

 קווי אוטובוס נס ציונה

אך המחצית השנייה היתה שונה לחלוטין. בדקה ה- 51 נשלח כדור עומק לעברו של מוסה מאזו, החלוץ הניז'רי השתלט על הכדור ומול שוער בני יהודה גלגל לרשת. אולם, קוון המשחק הניף את דגלו לסימון נבדל ושופט המשחק, נאאל עודה, ניגש לבדוק את הנושא במצלמות ה VAR.

 לאחר הבדיקה, שלא היתה חד משמעית, החליט השופט לדבוק בהחלטה המקורית ופסל של השער. בסקציה לא לקחו את פסילת השער באופן קשה מדי והמשיכו ללחוץ. בדקה ה- 59 הגביה אופק ביטון המצוין כדור נהדר לעברו של מוסה מאזו. מאזו שהיה לבד מול השוער פספס את הכדור  - מה שמנע שער בטוח. רק בדקה ה- 65 נשאו מאמצי הסקציה פרי: סביאן לילאיי נתן מסירת אמן ממרכז המגרש לתוך הרחבה לעברו של רז שטיין. הכדור חלף בין שני מגינים ושטיין בנגיעה אחת שלח כדור מדוייק אל בין רגליו של שוער בני יהודה, זובאס ולרשת – שערו הרביעי של שטיין העונה.

בני יהודה ניסו להשוות אולם עד לדקה ה- 88 בסקציה הסתדרו יפה מאד עם הלחץ של המקומיים. אולם, כפי שקורה לסקציה לא פעם העונה, גם במשחק הזה הקבוצה ספגה את שער השוויון בדקות הסיום. בדקה ה- 88 הגביה דור אלו כדור מהפינה הימנית ליד דגל הקרן. מתן בלטקסה לא כוסה טוב בידי הגנת הסקציה ונגח לרשת מקרוב – 1:1.

 

כשנראה היה שהמשחק יסתיים בשוויון, יצאה הסקציה להתקפה האחרונה. אופק ביטון החל את המהלך והעביר כדור לסאקו טורה על סף הרחבה. טורה הטעה פעם אחת ושלח כדור חזק ושטוח לפינה השמאלית בכדי לקבוע 2:1 לסקציה.

התסריט של משחק הנצחון מול הפועל באר שבע חזר שוב ובמדויק כשהסקציה מוליכה 1:0, סופגת את שער השוויון ממש לפני סיום 90 הדקות, ומגיבה בשער ניצחון בתוך זמן הפציעות.

הרכב הסקציה: גלזר, וויטנס, אבו, דוטארי, נחמיאס, לילאיי, אליאס (טורה), ביטון, שחף (כהן), מאזו, שטיין (אטו)

 מערכת

כאמור, הנצחון על בני יהודה העלה את הסקציה למקום ה 12, מעל לקו האדום. לסקציה יש כרגע 15 נקודות, אחת יותר מלכפר סבא במקום ה- 13 ושתיים יותר מלרעננה האחרונה.

 

ביום ראשון ב 19:00 ייערך אחד המשחקים הכי חשובים של הסקציה השנה – מפגש התחתית מול הפועל כפר סבא. שתי העולות מהלאומית נאבקות על חייהן בליגה וכאמור, הפער בין הקבוצות עומד על נקודה אחת בלבד לטובת הסקציה. ניצחון על כפר סבא יפתח פער של 4 נקודות בין הקבוצות וייתן לסקציה הרבה אוויר לנשימה לקראת המשך המאבקים. הפסד, לעומת זאת, יוריד את הקבוצה בחזרה אל מתחת לקו האדום ויקשה מאד על משימת ההישארות בליגה. מלבד איתי עוזרי, המחלים מקרע בשריר האחורי, יעמדו לרשות עמיר תורג'מן כל שחקני ההרכב.

בגלל חשיבות המשחק הוחלט בסקציה לצאת במבצע לקהל הכתום: כרטיס משפחתי שיכלול כניסת שני הורים ושני ילדים יעלה רק 80 ₪. כרטיס להורה וילד יעלה רק 50 ₪ כשכרטיס בודד יעמוד על 40 ₪.

בתוך כך, נפתח בתחילת ינואר חלון ההעברות בליגה. בסקציה הודיעו לשלושה שחקנים כי הם אינם נמצאים בתכניות המקצועיות של הקבוצה וכי הם חופשיים למצוא לעצמם קבוצה אחרת. מדובר באופיר מזרחי, דייויד בויסן וניר שרון.

 

"שלושת השחקנים הם שחקנים מצויינים, אמר המנכ"ל זייגרמן, "אולם הם לא השתלבו בקבוצה, כל אחד מסיבותיו ולכן הודענו להם שהם יכולים למצוא קבוצה אחרת. זה לא סוד שאנחנו רוצים גם להתחזק, אולם זה תלוי אחד בשני, אם השלישייה תמצא קבוצה אחרת שתקלוט אותם ותממן את שכרם, נוכל להתחזק, אם לא, נאלץ להמשיך ככה"

 

--------------------------

כך הם אמרו:

מאמן הקבוצה, עמיר תורג'מן:

"המחצית הראשונה הייתה קטסטרופה, היה משחק מנומנם. אבל במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים. אני מאושר, אבל הדרך עוד ארוכה. שמרנו יפה מאוד לאורך כל המשחק ושמרנו את בני יהודה ללא מצבים חוץ מהגבהות. ידענו לכבוש את השער שרצינו, אבל ספגנו שוב שער בדקות הסיום. שער הנצחון מראה שוב כמה אופי ואחדות יש לקבוצה הזו. גם נגד באר שבע ספגנו שוויון מאוחר וכבשנו אחר כך. אנחנו בדרך הנכונה וביום ראשון יש לנו את משחק העונה שלנו מול כפר סבא ואני מקווה שהקהל שלנו יגיע בכדי לעזור לנו ולדחוף אותנו קדימה"

 

מנכ"ל המועדון רונן זייגרמן:

"אנחנו ממשיכים במגמת השיפור שלנו. אנחנו כבר לא הקבוצה המפוחדת של תחילת העונה. השחקנים יודעים מה צריך לעשות ועמיר מכין אותנו נהדר לכל משחק ומשחק. גם מול בני יהודה ידענו בדיוק מה לעשות ולמרות שבמחצית הראשונה לא היה משחק טוב, ידענו במחצית השנייה לכבוש ולא היינו רחוקים מלכבוש שער נוסף. לצערי, וזה קורה לנו יותר מידי פעמים, שוב ספגנו בדקות הסיום. מצד שני – שוב הראנו אופי והבקענו מיד את השער המנצח. בסופו של דבר צברנו עוד שלוש נקודות, ניצחנו לראשונה העונה בחוץ ועלינו מעל לקו האדום. עכשיו המטרה היא לחבר שני נצחונות רצופים בטח כשמדובר ביריבה ישירה לתחתית כמו הפעול כפר סבא אצלנו בבית"

 

הקפצות:

המשחק, שהיה אמור להתקיים בשבת, נדחה עקב תנאי מזג האוויר הקשים ששררו באצטדיון כשבשלב מסויים גם נותק זרם החשמל לאצטדיון ולא היתה ברירה אלא לדחות את המשחק.

 

התסריט של משחק הנצחון מול הפועל באר שבע חזר שוב ובמדוייק כשהסקציה מוליכה 1:0, סופגת את שער השוויון ממש לפני סיום 90 הדקות, ומגיבה בשער נצחון בתוך זמן הפציעות

 

עמיר תורג'מן: " ידענו לכבוש את השער שרצינו, אבל ספגנו שוב שער בדקות הסיום. שער הנצחון מראה שוב כמה אופי ואחדות יש לקבוצה הזו"

 

אופיר מזרחי, דייויד בויסן וניר שרון קיבלו הודעה כי הם לא בתכניות הקבוצה להמשך וכי הם יכולים למצוא קבוצה אחרת

 

לקראת המשחק ביום א'-  הנהלת הסקציה יצאה במבצע למשפחות: 80 ₪ לשני הורים ושני ילדים ו 50 ₪ להורה וילד

 

עמרי גלזר הודף נסיון הבקעה של בני יהודה. (צילום: דף הפייסבוק של בני יהודה)

 

חוגגים בתום המשחק... (צילום: פייסבוק)

 

 

 

 

בוקסה

תיקון טעות:

 

בסיכום העשור בסקציה, שפורסם לפני כשבועיים, כתבנו בטעות כי מי שניהל את הסקציה תחת המפרק בעונות 13-14 ו 14-15 היה אלי כהן.

הדבר כמובן אינו נכון. כהן שימש אז כגזבר ומי שניהל בפועל את המועדון היה אשר אבוקסיס.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה