משחק אימון לפני פריז סן-ז'רמן : חיפה ניצחה את הסקציה שהבקיעה שער בכורה בהפסד 3-1 בסמי עופר

$(function(){})

במחצית הראשונה היה נדמה שהסקציה מבשלת את הפתעת העונה. אבל חילוף משולש של חיפה לא השאיר מקום לחלום. בסיום משחק פושר בסמי עופר ניצחה מכבי חיפה את הסקציה 3-1 ושתי הקבוצות עם הפנים למשחקים הבאים שלהן. חיפה ביום רביעי מול ליונל מסי בגביע האלופות והסקציה בשבוע הבא מול הפועל ת"א.

צילום מסך פייסבוק סקציה

משחק אימון לפני פריז סן-ז'רמן : חיפה ניצחה את הסקציה שהבקיעה שער בכורה בהפסד 3-1 בסמי עופר

מזל טוב לסקציה שהבקיעה את שער הליגה הראשון העונה, במחזור הרביעי באיצטדיון סמי עופר בחיפה. בסך הכל הופעה סבירה לסקציה שלא נשברה גם בסיום המשחק למרות הבדלי הרמות. אלו שני הדברים שאפשר לקחת מהמפגש לעיני כ 22 אלף צופים בחיפה.

החיפאים עלו בהרכב ללא שלושת התותחים הכבדים שלהם ואת מקומם תפסו שלושה שחקנים שבכל קבוצה אחרת בישראל היו עולים בהרכב הראשון.  מאוויס צ’יבוטה, ניקיטה רואקביצה ומאור לוי שלא הצליחו לספק את הסחורה. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 1-1 ובנס ציונה התחילו לחלום על נקודה בסמי עופר. 

ברק בכר של העונה לא מתכוון לאבד נקודות מול הקטנות. בתחילת המחצית השנייה הוא העלה במקומם את דולב חזיזה, צ'ירון שרי ופייר קורנו. ככל שנקפו הדקות הבדלי הרמות והכושר הגופני כבר עשו את ההבדל, חיפה הבקיעה עוד שני שערים ועברה להתרכז במפגש הנוצץ שמחכה לה ביום רביעי הקרוב מול נבחרת הכוכבים של Paris SG.

הסקציה שיחקה היטב במחצית הראשונה הצליחה לשבש את המהלכים של חיפה ואף להבקיע שער בכורה בליגת העל העונה. במחצית השנייה זה כבר לא היה כוחות. לבאן קוטליה עוד פיספס הזדמנות גדולה בשלהי המשחק אבל לא יותר מזה.

בשבועה הבא תארח הסקציה את הפועל תל אביב באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה למפגש ממנו הסקציה תהיה חייבת לקחת נקודה אחת לפחות על מנת שלא להגיע למצב אל חזור בתחתית. יהיה קשה להרים את הקבוצה לאחר חמישה הפסדי ליגה בפתיחת העונה. 

מהלך המשחק 

עומר אצילי (21) קובע 1-0 לחיפה. 
שער פרדי פלומין (25) כובש את השער הראשון לזכות הסקציה העונה ומאזן את התוצאה ל 1-1. 
עומר אצילי (52) מלך שערי ליגת העל מעלה את חיפה ליתרון 2-1. 
צ'ירון שרי (76) קובע את תוצאת המשחק 3-1 לירוקים. 

משחקי מחזור 5 ליגת העל 

17/9/2022

סקציה נס ציונה - הפועל ת"א
מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
הפועל חיפה - מכבי נתניה
מכבי ת"א - בית"ר י-ם
18/09/2022
הפועל חדרה - הפועל ק"ש
הפועל ב"ש - בני סכנין
הפועל י-ם - מכבי חיפה
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה