משחק על עונה שלמה : הסקציה יוצאת הערב למפגש מול הפועל כפר סבא.

$(function(){})

זה לא משחק על 6 נקודות זה משחק על עונה שלמה ועל הזכות להישאר בתמונת המאבק למקום המוביל לליגת העל בסוף העונה. הערב תפגוש הסקציה באצטדיון לויטה בכפר סבא למשחק על המקום השלישי בליגה. יאללה סקציה!

מתכוננים למשחק גורלי מול הפועל כפר סבא צילום פייסבוק סקציה

משחק על עונה שלמה : הסקציה יוצאת הערב למפגש מול הפועל כפר סבא.

התוצאות האחרונות של הסקציה כמעט שהוציאו ממאבק על אחד הכרטיסים לליגת העל. אבל הערב יש לה הזדמנות כמעט אחרונה לתקן את תוצאות המשחקים הקודמים. בשעה 19:00 היא תפגוש באיצטדיון לויטה בכפר סבא את המדורגת שלישית בטבלה - הפועל כפר סבא. לשתי הקבוצות יש היסטוריה ארוכה של מאבקים על הזכות להעפיל לליגת העל. 

בעונה האחרונה שהסקציה העפילה לליגה הראשונה, היא נהלה קרב מאסף מול כפר סבא ורק במחזור האחרון הפסידה את הבכורה ועלתה מהמקום השני. אז המאמן היה עופר טסלפפה, שהיום מאמן את הפועל פתח תקוה המדורגת במקום הששי, שלב אחד מתחת לסקציה אבל אותו מספר נקודות. 

מומחי ה- winner נותנים סיכויים לכפר סבא. הקהל של הסקציה רוצה ניצחון 

מבט בטופס הטוטו להערב מגלה שמומחי הווינר מעניקים למארחת סיכוי גדול לנצח. כמה גדול ? 

היחס לניצחון של הירוקים עומד על 2, תיקו על 2.7, ואילו ניצחון של הסקציה עומד על יחס של 2.65. את אוהדי הסקציה כל זה לא מעניין. אוהדים רבים מתארגנים לנסוע למשחק ולעודד את הקבוצה במשחק החשוב של העונה. בימים האחרונים נרשמה רגיעה ברשתות החברתיות והקהל הנפלא של הקבוצה מתייצב לצדה ברגעים המכריעים. 

נחזיק להם אצבעות בתקוה שלקראת השעה 21:00 נוכל לדווח לכם על ניצחון של הכתומים שלנו. 

יאללה סקציה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה