נדב זילברשטיין עוזב את עירוני נס-ציונה ונפרד במילים נרגשות

$(function(){setImageBanner('da754d30-8963-4053-93ba-3a97ab725ee8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

נדב זילברשטיין, שאימן את עירוני ב 11 העונות האחרונות, לא ימשיך בקבוצה. אורן אהרוני המועמד המוביל לרשת את מקומו. קיראו את דברי הפרידה שלו

באדיבות מנהלת הליגה,- צילום: עודד קרני

עכשיו זה סופי. נדב זילברשטיין, מאמנה של עירוני נס-ציונה ב11 העונות האחרונות, לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. 

עירוני נס-ציונה פרסמה אמש הודעה רשמית בה הודיעה על סיום דרכו של נדב בקבוצה. 

מי שאמור להחליף את נדב זילברשטיין על הקווים בעירוני הוא אורן אהרוני, שנמצא במו,מ מתקדם על הנהלת המועדון. אהרוני, בן ה 47, משמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי ת"א ומאמן גם את קבוצת הנוער. במקביל מאמן אהרוני גם את נבחרת הנוער של ישראל, איתה עלה השנה מדרג ב' לדרג א'.

זילברשטיין, אימן בעירוני ב- 11 העונות האחרונות, עם הפסקה אחת של חצי שנה. במהלך השנים בהן אימן את הקבוצה הוא עלה עם הקבוצה שלוש פעמים ליגה - מהארצית ללאומית ופעמיים מהלאומית לליגת העל, והעפיל חמש פעמים לפלייאוף העליון של ליגת העל. בעונה האחרונה הגיעה הקבוצה גם לראשונה למעמד חצי גמר גביע המדינה. 

מאזנו של נדב בליגת העל עם עירוני: 75 נצחונות ו- 90 הפסדים. מאזנו כמאמן הקבוצה בליגה הלאומית: 70 נצחונות ו 27 הפסדים.

יו״ר עירוני יניב מזרחי אמר על ההחלטה להפרד מזילברשטיין: ״נדב הוא מאבני היסוד של המועדון שלנו, והוא חתום על מרבית ההישגים המקצועיים בחייו הקצרים של המועדון. צמחנו יחד מלמטה, נדב היה שם תמיד -ברגעים הטובים יותר וגם ברגעים הטובים פחות. נדב הוא גם חבר טוב, ולכן הפרידה קשה יותר. זכויותיו במועדון הן גדולות מאד, אולם ראינו לנכון לרענן את עמדת המאמן. אני מאחל לו מכל ליבי הצלחה בכל דרך שרק יבחר. שמו לעד יהיה שזור עם ההיסטוריה של המועדון. תודה נדב!״

נדב זיברשטיין: "מועדון עירוני נס-ציונה היה הבית שלי במשך העשור האחרון. יחד הפכנו קבוצה קטנה מהליגה השלישית לקבוצה חשובה בכדורסל הישראלי, קבוצה שמעפילה דרך קבע לפלייאוף העליון וששיחקה שנתיים בהצלחה באירופה. הקשר שלי עם המקום והאנשים הוא הרבה יותר מקשר של מקום עבודה. הכרתי כאן אנשים שהפכו להיות חברים וישארו כאלו לכל חיי. אני רוצה להודות ליניב מזרחי על כל התמיכה, העזרה והאמון, לצוות הגדול של הקבוצה: מורן, אפי, רוני, רפי, אביב, אהרון ונמרודי שהפכו להיות חלק מהחיים שלי וכמובן לכל אלו שהיו עוזרי המאמן שלי לאורך השנים. תודה גדולה גם לכל השחקנים שעברו בנס-ציונה בתקופתי ונתנו מליבם ומגופם עבור הקבוצה ועבורי. אחרונים וחשובים ביותר -תודה לאוהדים המסורים של הקבוצה שהפכו את עירוני נס-ציונה לקבוצה של עיר. אין קהלים כאלו בארץ שהם חלק בלתי נפרד מההווי של הקבוצה וזה אחד החלקים המיוחדים בנס-ציונה. אני מבין את החלטת עירוני לרענן את השורות. זו גם החלטה שיכולה להיות טובה לי. כרגע אני מתכנן קצת לנוח, להיות עם המשפחה שלי ולמלא את המצברים. אני בטוח שאחרי מנוחה קצרה אוכל לחזור לליגת העל ולהמשיך לעשות את מה שאני כל כך אוהב"

ובפוסט שכתב לאוהדים הוסיף:  11 שנים...איך מסכמים מסע של 11 שנים? מסע שהחל באולמות קטנים בליגה הארצית, המשיך לשתי עליות לליגת העל, חברות קבועה בפלייאוף העליון - ועד לאולמות שבאירופה. זה היה מסע של נצחונות גדולים, של ימים שמחים וגם קצת עצובים. מסע ששם את המועדון והעיר על הבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי! לדרך הזו היו שותפים צוות המועדון, עוזרי מאמן מקצוענים ומסורים, עשרות רבות של שחקנים שנפלה בחיקי הזכות לאמן ואוהדים נפלאים ותומכים. ארצה לומר תודה אישית ליניב, על החברות והאמונה. תודה ענקית לצוות המדהים והמסור שהולך איתי שנים רבות: מורן, אפי, רוני, רפי, אביב, אהרון ונמרודי האחד והיחיד - על האהבה, הנתינה, התמיכה ועל מי שאתם. אני מאחל לכל משפחת עירוני נס ציונה עוד ימים רבים של שמחה והצלחה, וברוח הימים... רק בריאות.
שלכם, נדב זילברשטיין.״

בהצלחה, נדב !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה