הפסד בליגה, ניצחון בגביע: על השבוע המטלטל של א.כ נס ציונה

$(function(){setImageBanner('01d21d39-6a71-4378-bfd8-ff4f75aff8e0','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})


הקבוצה של עמרי מימון רשמה הפסד מאכזב למוצקין בליגה, אך עלתה לרבע גמר הגביע, אחרי ניצחון על דימונה, בעזרת 11 שערים של שלומי צייטלר, שאמר: "רוצים לעשות פלייאוף עליון, השמיים הם הגבול עבורנו". על שיתוף הפעולה עם האח אראל: "יש כימיה טובה, הדם ביננו נותן ערך מוסף"

מאת: אסף ניצן

22

למעלה- שלומי צייטלר בפעולה, למטה- אחיו אראל

יחצ

אחד השבועות החשובים והעמוסים של העונה עבר א.כ נס ציונה ברגשות מעורבים. הקבוצה הפסידה ביום שישי 30:33 למכבי קרית מוצקין, במשחק שיכול היה להבטיח לקבוצה כמעט בוודאות את המקום בפלייאוף.

עם זאת, ביום שני התאוששה הקבוצה מההפסד, עם ניצחון 35:38 בבית על מכבי דימונה במסגרת הגביע, ועלתה לרבע הגמר, שם תפגוש את בני הרצליה, כבר בסוף השבוע הקרוב.

עם חזרת הליגה בשבוע הבא, תפגוש הקבוצה של עמרי מימון את אותה דימונה אותה הדיחה מהגביע, במשחק חשוב במרוץ על המקומות בפלייאוף. הקבוצה שוב תצא לשבוע עמוס ומכריע, שיכול להשפיע רבות על השגת המטרות שלה בהמשך העונה. כוכב המשחק מול דימונה בגביע היה שלומי צייטלר, שכבש 11 שערים והיה נהדר. אחיו, אראל, כבש 5 שערים, ומשפחת צייטלר הייתה מאושרת מאוד לאחר ההעפלה לרבע הגמר. ההגרלה כאמור, התרחשה ביום שני בלילה, בה נקבע שנס ציונה תארח את הרצליה ברבע הגמר, אולי בדרך לחצי גמר שני ברציפות.

צייטלר דיבר על המשחקים מול מוצקין ודימונה, ועל שבוע המשחקים הקרוב ואמר: "באנו למוצקין אחרי הכנה טובה באימונים, אבל איבדנו את המשחק לקראת הסוף בגלל כל מיני דברים, וזה בסדר, זה הספורט וזה דברים שקורים. אנחנו רוצים לעשות פלייאוף עליון ולהגיע לרבע גמר הפלייאוף. כשנגיע לשם אנחנו רוצים לעשות את הכי טוב שלנו שם, והשמיים הם הגבול עבורנו".

לגבי הגביע אמר צייטלר: "קיבלנו הגרלה טובה ואטרקטיבית. הרצליה היא קבוצה טובה ומוערכת ומצפה לנו משחק מאוד צמוד. אני שמח שזה בבית, ואנחנו קבוצה טובה בהרבה בבית, וכך הסיכויים שלנו טובים לדעתי".

על המשחק הנהדר שלו מול דימונה אמר: "אני שמח שהבאתי את היכולת שלי לידי ביטוי, והחברים שלי לקבוצה עזרו לי להביא את היכולת הזו. לגבי אחי הקטן אראל, יש בינינו כימיה טובה ואני אוהב לעבוד איתו. אנחנו מבינים אחד את השני, משפרים אחד את השני. הדם בינינו נותן ערך מוסף ואני נהנה מזה".

על עומס המשחקים אמר: "עומס המשחקים משפיע. זה לא קל לא להתאמן חודש, ואז לשחק במקבץ של שלושה משחקים בשבוע. זה לא קל וזה לא משהו שאנחנו רגילים אליו. העונה נהייתה ארוכה, אבל אנחנו מסתגלים תוך כדי תנועה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה