נו סקציה מה אתך היום

$(function(){})

השחקנים של שרון מימר עשו את העבודה ונצחו את קרית שמונה הסקציה חלצה תיקו מבני יהודה ואולי הייתה יכולה לחזור עם ניצחון

אוהדי הסקציה חוגגים במשחק העלייה לליגת העל

ליגה של 3 משחקים מול קרית שמונה משחקים על 9 נקודות 

מוחמד אבו פאני לצד אליאל פרץ יחד עם רועי זיקרי העניקו לסקציה מתנה גדולה. חדרה נצחה את קרית שמונה ולאחר שהסקציה הצליחה לחלץ מקודה בתיקו אפס מול בני יהודה נפתחת למעשה ליגה של 3 משחקים בין הסקציה לבין קרית שמונה ומאמנה קובי רפואה , לשעבר מאמן הסקציה. 

רפואה כבר נשאר בליגה 

למי ששכח קובי רפואה כבר נשאר ליגה כאשר בעונת 2018 אמן את הפועל תל אביב והוביל אותה להישאר בליגת העל לאחר פלייאוף תחתון מורט עצבים. הוא כבר היה בסרט הזה . מנגד לסקציה יש מאמן שטרם אמן בליגת העל ולא התנסה במאבקי התחתית של הפלייאוף התחתון . הנסיון משחק תפקיד חשוב בקרבות תחתית אבל בטח לא ערובה להצלחה . 

אם לסקציה היה עוד חלוץ גולר 

התחדשות עירונית הרצאות בנס ציונה: הירשמו כעת חינם לסדרת הרצאות פינוי בינוי ללא עלות

אני רואה את המשחקים של הסקציה . ההגנה נותנת בכל משחק את המקסימום. זה הנשק העיקרי של הקבוצה. מצד שני בחוד אין גולר אמיתי , חוץ מרז שטיין ועל הנייר גם מוסא מזו. קשה לבא בטענות לקבוצה דלת תקציב שלא באמת יכולה להביא סקורר בעלות גבוהה. מצד שני אני חושב על הפועל חדרה . כבר עונה שנייה ברציפות שהיא שולפת שחקנים מהשרוול. 

מהמגזר או באמצעות סקאוטינג טוב פשוט הולך קלף עם החיזוק. לא משנה איפה הסקציה תשחק בשנה הבאה. קבוצה שרוצה לבנות את עצמה לאורך זמן חייבת איש סקאוטינג שעובד במועדון ברציפות , עוקב אחרי שחקנים בליגות נמוכות ומביא לנו את הגולר הבא של הקבוצה.  אני הייתי מאחל לסקציה למצוא עוד שחקן כמו דני משה , אחד כזה שעושה גול מרבע מצב . 

במחזור הבא 02/07/2020 הסקציה מארחת את עירוני קרית שמונה למשחק על 9 נקודות. המשימה בהחלט אפשרית 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה