ניצחון בכורה לעירוני נס ציונה - 73:87 על אילת...!

$(function(){})

הנאחס נשבר.. ודי ג'יי קופר שוב ניפץ את שיא האסיסטים.
תזכורת: עד הערב (שני), היו לעירוני "חי מוטורס" נס ציונה תשעה הפסדים רצופים במשחקים מול הפועל "יוסי אברהמי" אילת – שבאופן כללי מחזיקה באחוזי הצלחה מדהימים מול הכתומים.

באדיבות: מנהלת הליגה
עודד קרני
בתמונה: ביוקנן מרחף לעוד דאנק (צילום: עודד קרני)

 החבורה של אלעד חסין התפוצצה מהרגע הראשון, קלעה 6 מ-7 זריקותיה הראשונות מעבר לקשת, פתחה פער דו-ספרתי כבר ברבע הראשון ולא הסתכלה לאחור בדרך לניצחונה הראשון העונה בליגת ווינר סל, 73:87 בלב המושבה.

די.ג'יי קופר שוב שלט במשחק ביד רמה ושבר בפעם השנייה ברציפות את שיא הליגה של כל הזמנים עם 20 אסיסטים, טיילר ביי עשה נזקים לטבעות עם דאנקים גדולים, שאק ביוקנן וגולן גוט צלפו מבחוץ ותומר לוינסון שוב עלה טוב מהספסל. אליהם הצטרף רוני הארל, בהופעת בכורה מוצלחת וכמובן ג'רום מיינסי היעיל והטוב. הכתומים מלב המושבה שלטו במשחק לכל אורכו, כאשר בניגוד למפגש הקודם עם אילת בגביע ווינר סל, הם ידעו לשמור על פער גבוה ולמנוע מהאורחים כל מחשבה על קאמבק.

לאילת יש לא מעט סיבות לדאגה אחרי הפסד חוץ שני ברציפות בו לא ממש הייתה בתמונה. חסרונו של הרכז, במיוחד על רקע היכולת המדהימה של קופר, בולט מאוד ומלבד הקושי בניהול המשחק, גורם לגארדים הקיימים לעשות דברים שהם לא רגילים אליהם. עמית גרשון ונתנאל ארצי היו הטובים בשורות החבורה מהדרום, שמקווה לשבור את הקרח במשחק הבית הראשון שלה במחזור הקרוב.

מהלך המשחק

נס ציונה פתחה בחמישייה עם די.ג'יי קופר, שאק ביוקנן, גולן גוט, טיילר ביי וג'רום מיינסי, אילת עם עמית גרשון, ג'ארד טרל, טראן פטוויי, נייט גריימס ואריק גריפין. ארצי וגריימס קלעו את הסלים הראשונים במשחק בצבע, גוט העיר את הכתומים בשלשה, ביי וגריפין צלפו גם הם מבחוץ ומיינסי קבע יתרון 7:9. ביוקנן המשיך את המבול המוקדם מעבר לקשת והוסיף גם סל בתוך הקשת, אבל טרל התעורר וביחד עם ארצי דאג לשוויון באמצע הרבע הראשון, 14:14. גוט קבר את השלשה השנייה שלו והרביעית של קבוצתו, קופר התחיל לחלק בונבונים ודאנק של ביי קבע 16:22. תומר לוינסון עלה על הלוח, גריפין קלע 1 מ-2 מהקו ורוני הארל בשלשת בכורה במדי המארחת פתח פער דו-ספרתי, 17:27. פאול בלתי ספורטיבי של גריפין סידר לביי עוד שתי קליעות ובסיום הרבע 17:29.


ביי. פתיחה חד-צדדית בלב המושבה (צילום: עודד קרני)



הרבע השני נמשך באותה מגמה: ביוקנן העלה את נס ציונה ל-6 מ-7 מעבר לקשת, גרשון ניסה קצת לצמצם אבל גם רז אם הצטרף לחגיגה, ביי וביוקנן אספו סלים קלים, לוינסון צלף מדאון טאון המושבה ואלי הופ אדיר של ביי מהאסיסט השביעי של קופר קבע 20 הפרש עגול, 23:43. גרשון היה הצדיק בסדום באילת וגריפין בריחוף אופייני מיזער במעט, ביוקנן מיד ענה בעוד שלשה, 30:48. ארצי ואדם החליפו קליעות עונשין, קופר הגיע למספר אסיסטים דו-ספרתי והחליט לקלוע גם בעצמו, 32:53. גריפין הגיע ראשון אצל האילתים לספרות כפולות, ביי קלע עוד 2 מהזדמנות שנייה ויהונתן לוי בסל בכורה בבוגרים צימק ל-55:36 בהפסקה.


לוינסון וביי. חגיגה של המארחת (צילום: עודד קרני)

קופר המשיך להזין את מיינסי בצבע וביי מעבר לקשת, שפתח יתרון שיא במשחק, 38:62. ארצי הכניס את עצמו לעניינים בגג גדול והתחיל לנגוס בהפרש, ביוקנן סיפק עוד דאנק ממסירה של קופר אבל שלשת בכורה של גרשון וסל נוסף של ארצי הורידו ל-66:50 ושלחו את אלעד חסין לדבר עם חניכיו. קופר מסר אסיסט מספר 15, גרשון וארצי נאבקו כדי לקרב את האורחים אבל הארל קבר שלשה נוספת ובסיום הרבע 56:73 לנס ציונה.


לוי מנסה להתנער מגוט בצבע (צילום: עודד קרני)

נס ציונה עלתה לרבע הרביעי במטרה לסגור עניין כמה שיותר מהר, הארל ומיינסי המשיכו ליהנות מהמסירות של קופר שהשווה את שיאו הטרי עם 19 אסיסטים והפער גדל ל-58:82. שלשה של לוינסון הביאה את קופר לשיא חדש של 20 אסיסטים ושלחה אותו לזמן תשואות מהקהל המקומי, לוי וטרל קצת צימצמו, 87:67. שני המאמנים הלכו עמוק לספסל, עידו הראל ולוי עבדו על הורדת ההפרש ככל הניתן ובסיום 73:87 משכנע לנס ציונה.


מיינסי. ניצחון קל מהצפוי (צילום: עודד קרני)


ביי מלהיב את הקהל המקומי (צילום: עודד קרני)

עירוני "חי מוטורס" נס ציונה: ביי 21 (7-10 מהשדה, 5-8 מהקו, 7 ריבאונדים, 4 איבודים), ביוקנן 17 (3-6 לשלוש, 3-7 לשתיים, 4 חטיפות), מיינסי 14 (4-7 מהשדה, 6-8 מהקו), הארל 11 (4-9 מהשדה), לוינסון (3-6 מהשדה) וגוט (2-5 לשלוש) 8 כ"א, קופר 5 (1-3 לשתיים ולשלוש, 7 ריבאונדים, 20 אסיסטים, 4 חטיפות), אדם 3. כן שותפו: אהרוני, אברהם, אקרמן וגוטמן.

הפועל "יוסי אברהמי" אילת: גרשון (4-7 מהשדה, 6-8 מהקו) וגריפין (4-6 לשתיים, 1-4 לשלוש, 4 אסיסטים) 15 כ"א, טרל 14 (4-8 לשתיים, 2-8 לשלוש), ארצי 13 (4-6 לשתיים, 1-4 לשלוש, 4 אסיסטים), לוי 9 (4-6 מהשדה), גריימס 4, הראל 3. כן שותפו: פטוויי (0-4 מהשדה, 5 אסיסטים), אשכנזי ואביבי.


נס ציונה חוגגת ניצחון ראשון העונה (צילום: עודד קרני)


קופר. שיא אסיסטים מדהים (צילום: עודד קרני)

 

טבלת ליגת  סל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה