ניצחון ראשון לסקציה בליגת העל. 3-4 על הפועל תל אביב לאחר משחק מטורף

$(function(){setImageBanner('1ce52aa5-fc42-4b87-ba30-e8d388fa4aa0','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

שער אחד הבקיעה הסקציה בארבעת המשחקים הראשונים ואילו מול הפועל תל אביב היא הצליחה להבקיע שלושה שערים ולסחוט שער עצמי. במשחק בלי הגנות חילצה הסקציה ניצחון 3-4 ורשמה משחק ראשון ללא הפסד.


מגיע להם הסקציה רושמת ניצחון ראשון העונה 3-4 על הפועל תל אביב לאחר שלושה מהפכים

ניצחון ראשון לסקציה 3-4 על הפועל תל אביב

משחק המעבר של הסקציה הביא לה 3 נקודות ראשונות. עדיין ללא התקפה מאורגנת או הגנה מתורגלת ויציבה. אבל כאשר מולך ניצבת הפועל תל אביב שגם לה אין חוליית הגנה, הכל אפשרי והסקציה הצליחה, אומנם בשינייים ועם הרבה מזל, נחישות ועזרה מצד ה VAR הצליחה לייצר ניתחון ראשון העונה בתוצאה 3-4 על הפועל תל אביב. 

למאמן ניר ברקוביץ זה היה הניצחון השני  כמאמן בליגת העל. היום הוא הצליח להעמיד את קבוצתו בצורה מעולה מול המערך המפורק של הפועל תל אביב. 

בסוף המשחק נרשם רגע היסטורי בליגת העל בכדורגל בישראל. לראשונה, שופט משחק התראיין לתקשורת. שניר לוי השופט סיפר בראיון על רגעי המחלוקת בהם פסילת ההחלטה שלו לשריקת פנדל לטובת הפועל תל אביב. ההחלטה השנייה הייתה אישור שער הניצחון של הסקציה בשל חשש לנבדל של החלוץ. ולא פחות סיפר על הנאת צוות השיפוט מהמשחק. 

מה למדנו מהמשחק של הסקציה? 

לא רק לסקציה אין הגנה, גם להפועל תל אביב אין חוליה כזו. 

הזרים של נס ציונה חלשים ונכון לעכשיו לא משפיעים על המשחק, למעט לבאן קוטליה הם כמעט ולא משפיעים על המשחק. בלי זרים דומיננטיים יהיה קשה מאד להישאר בליגה. 

פגרת הנבחרת הגיעה לסקציה כמו אוויר לנשימה. עכשיו יש למאמן ניר ברקוביץ ולהנהלה מספיק זמן לנסות לחזק את הקבוצה ולנסות להכניס לעניינים את השחקנים החדשים, אם יגיעו כאלה. 

השערים במשחק סקציה נס ציונה נגד הפועל תל אביב 

מהלך המשחק מחצית ראשונה

1-0 להפועל תל אביב, פאבלו גונסאלס (20)

1-1 עצמי אדי גוטליב, עצמי (32)

1-2 לסקציה משער אלמוג בוזגלו (34)

2-2 פאבלו גונסאלס משווה (36)

3-2 להפועל תל אביב עומר סניור (45) 

מהלך המשחק מחצית שניה

3-3 משער אלמוג בוזגלו שמבקיע את השני שלו (60) 

3-4 מהפך נוסף לבאן קוטליה קובע שער שאושר על ידי ה VAR והסקציה ביתרון (80). למי שלא זוכר הפועל תל אביב הייתה הקבוצה הראשונה של החלוץ בארץ. 

נכון לדקה זו הסקציה הבקיעה 4 שערים מ 4 איומים למסגרת. 

דקה 88 בוזגלו כמעט סוגר עניין אבל מסיים התקפה מתפרצת בבעיטה אל מחוץ למסגרת. 

דקה 89 הפועל תל אביב שולחת את כל הכלים להתקפה מסוכנת אבל גינזבורג תופס את הכדור. 

השופט שניר לוי מחליט על תוספת זמן של 7 דקות. 

דקה 91 קייטה מונע שיוויון לאחר יציאה גרועה של השוער גינזבורג אל מחוץ לתיבת החמש. 

דקה 92 אורי מגבו שעלה כמחליף נפצע במהלך ניסיון מוצלח לחטיפת כדור אבל הסקציה לא ניצלה את המצב לשער חמישי. מגבו עוד ביקש חילוף אבל הסקציה כבר ניצלה את המכסה למשחק. מגבו יצא לטיפול ומייד חזר למשחק. 

חמש דקות בתוך תוספת הזמן כדור ארוך שנשלח להיאשם ליוס מורחק היטב על ידי הסקציה. 

עקב בזבוזי הזמן בשבע הדקות האחרונות, השופט הוסיף עוד 2 דקות למשחק. 

שפט: שניר לוי

ניר ברקוביץ: בסקציה אין לחץ נותנים לעבוד 

מגיע לבחורים שלי כל הכבוד. היום נתנו ארבעה שערים. לא כיף להפסיד בכדורגל, אבל בנס ציונה אין לחץ ובגלל זה נשארתי בסקציה. נותנים לעבוד. גם היום היו חסרים לנו 3 שחקנים, משמעותיים. אנחנו צריכים לעבוד על ההגנה. אני מאמין בשחקנים. אני האמנתי מהתחלה שאנחנו מתאימים לליגה. אפשר להגיד שהיום חזרנו לליגת העל. 

אלמוג בוזגלו שהיה מעורב בארבעת השערים 

ידענו לפי המשחקים האחרונים שאנחנו בליגה. בקשתי מההנהלה שהבן שלי יהיה מביא כדורים והיה לי כיף לחגוג איתו לאחר השערים שהבקעתי. היום זה התפוצץ לנו. במחצית הרגשתי שאנחנו לא יכולים לנצח. יותר כיף לשפר יכולת אחרי ניצחון ולא הפסד. ויתרתי על הצעות טובות יותר מהליגה הלאומית על מנת לשחק בסקציה ואני לא מתחרט. 

קובי רפואה: נתנו יותר מדי חופש ליריב 

מאמן הפועל תל אביב רשם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים. למי שזוכר המאמן היה פעם חלוץ בסקציה... ולפני שלוש שנים היה מאמן קרית שמונה והוריד את הסקציה ללאומית במשחק האחרון. 

מדבריו "משום מה אנו מקבלים גולים קלים מדי וזו התוצאה. כרגע זה מה שיש לנו. זו התוצאה אבל צריך להמשיך. האחריות שלי אני המאמן של הקבוצה". 

משחקי מחזור 6 ליגת העל החל מ 01.10.22 עד 03/10/202

הפועל ק"ש - הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
מכבי נתניה - הפועל ב"ש
מכבי חיפה - מכבי ת"א
בני סכנין - סקציה נס ציונה
הפועל ת"א - הפועל י-ם
בית"ר י-ם - מכבי בני ריינה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה