נמרוד לוי בעירוני!

$(function(){})

החתמה ענקית לעירוני "חי מוטורס" נס-ציונה - נמרוד לוי, שחקן נבחרת ישראל והפועל ירושלים, חתם בקבוצה

נמרוד לוי במדי הפועל ירושלים. באדיבות מנהלת הליגה, צילום: לירון מולדובן

החתמה ראשונה העונה לעירוני, ועוד איזו החתמה!! הפורווד נמרוד לוי, שחקנה של הפועל ירושלים בעונה הקודמת ושל נבחרת ישראל, ישחק בכתום של לב המושבה בעונה הקרובה.

לוי, (25, 2.08 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ובאקדמיית הכדורסל של האיגוד. עונתו הראשונה בליגת העל היתה במדי מכבי ראשל"צ. את הפריצה הגדולה שלו עשה לוי במכבי אשדוד שם הפך לישראלי המוביל בקבוצה שהגיעה לרבע גמר הפלייאוף ולחצי גמר גביע המדינה.

ככב אצל גרינברג באשדוד 

את העונה שלאחר מכן פתח לוי במכבי ת"א, אולם חזר לאשדוד לאחר שמונה מחזורים, שם העמיד ממוצעים מרשימים של 15.2 נקודות, 7.1 ריבאונדים, ו 2.7 אסיסטים. העונה מצויינת של לוי הביאה אותו לחתום בעונה שעברה בהפועל ירושלים שם העמיד ממוצעים של 8.0 נקודות ו 5.2 ריבאונדים. לוי לא היה מרוצה ממעמדו בירושלים והחליט לעזוב. קבוצות רבות ניסו להחתים את הכשרון הישראלי הצעיר, אולם לוי בחר דווקא בנס-ציונה. 

אחת הסיבות הבולטות לכך שלוי נמצא בעירוני ולא בקבוצה אחרת היא מאמנה החדש של עירוני - בראד גרינברג. גרינברג היה המאמן שנתן ללוי את ההזדמנות הראשונה האמיתית באשדוד, וללא ספק שיתוף הפעולה בין השניים יתרום רבות גם לכתומים.

מנהלה המקצועי של עירוני, מאיר טפירו, אמר על ההחתמה: אנו שמחים על החתמתו בקבוצה של שחקן ברמה גבוהה כמו נמרוד לוי. מדובר בשחקן נבחרת ישראל ומהישראלים המובילים בכדורסל שלנו ואנחנו מקווים שהוא יעזור לקבוצה לעשות צעד קדימה וימשיך להתפתח כשחקן".

עירוני נס ציונה כדורסל כל הכתבות באתר המקומון נס ציונה נט חדשות הספורט של נס ציונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה