נמרוד לוי: "היה חשוב לנו לחזור ולהראות כדורסל טוב"

$(function(){setImageBanner('8f4718ad-b687-47f3-a429-ffc94dbf19de','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

בעירוני "חי מוטורס" נס ציונה שחררו הרבה אוויר אחרי הניצחון הענק על מכבי ראשון לציון, ועדיין נמצאים בתמונת הפלייאוף.
הפורוורד נמרוד לוי מספר לאסף ניצן :
"הייתה תקופה לא פשוטה, ההגנה עשתה את ההבדל. מאוד רוצים להגיע לפלייאוף". לקראת חולון: "כולם יודעים באיזה כושר הם". וגם, הפיינל פור: "כיף גדול שזה בארץ"

מורן ברגר

עירוני נס ציונה הצליחה כזכור לצאת ביום ראשון האחרון מרצף ההפסדים שלה בליגה, ולנצח 73:93 את מכבי ראשון לציון, ולהשיג ניצחון קריטי שימנע ממנה, ככל הנראה, להסתבך במאבקי הירידה. שלושת הזרים של הקבוצה, בריאן אנגולה, ג'רום מיינסי ופטריק מילר, קלעו יחד 59 נקודות והובילו את הכתומים לניצחון מרשים וחשוב מאוד, לפני המשחק מול הפועל חולון ביום שישי (13:45) באולם הביתי.

בנס ציונה היו מרוצים מאוד מהניצחון, ולא איבדו תקווה בכל הנוגע להשגת מקום בפלייאוף. בקבוצה יודעים שהקמפיין האירופי המוצלח ביורופ קאפ, שיגיע לשיאו בסוף החודש, עם אירוח הפיינל פור בתל אביב, השפיע על הקבוצה בליגה, וגבה מחיר לא קטן. בקבוצה אמנם ככל הנראה נמנעו ממאבקי הירידה, אך רוצים להשתחל לפלייאוף כדי להשיג עוד נקודת אור מרשימה מהעונה הזו. הפורוורד, נמרוד לוי, דיבר על התקופה האחרונה, הניצחון על היריבה מהעיר הסמוכה ועל הקמפיין האירופי.

איך הרגשתם אחרי הניצחון על ראשון לציון?

"זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו. הייתה לנו תקופה לא פשוטה של כמה משחקים צמודים שלא הצלחנו לקחת, וגם במשחק בחיפה שיחקנו לא טוב ונראינו לא טוב. מבחינת ההרגשה והביטחון שלנו היה לנו חשוב לחזור, להראות ולשחק כדורסל יותר טוב".

מה היה השוני מהמשחקים האחרונים בליגה?

"אני חושב שעיקר ההבדל היה בהגנה, שמרנו טוב ומשם היה לנו יותר קל לצאת להתקפות מעבר ולמשחק הקבוצתי שלנו".

מה לגבי הפלייאוף?

"המאבק על 8 הראשונות הוא קשה וזו המטרה שלנו. זה ניצחון חשוב מאוד בדרך למטרה, אנחנו רוצים מאוד להגיע לשם".

איך אתם מתכוננים למשחק הקשה מול חולון?

"יש לנו את הפועל חולון במשחק בית ביום שישי. כולם יודעים באיזה כושר היא נמצאת ואיזה כדורסל היא מציגה בשבועות האחרונים. זה הולך להיות משחק לא קל. אבל אנחנו נעשה את ההכנה שלנו ונבוא להילחם".

מחכים לפיינל פור?

"יש משחקים מאוד חשובים לפנינו, ואני מנסה להסתכל רק על יום שישי, ובזה אנחנו מתרכזים. אבל כמובן שהפיינל פור זה כבוד גדול ואנחנו שמחים להיות שם. כיף גדול שזה הולך להיות בארץ".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה