"נס ציונה זו מלחמת עולם" - שרון מימר מאמן בני ריינה מתכונן למשחק מול הסקציה

$(function(){})

ביום שבת תעלה הסקציה למשחק על עונה שלמה מול הריבה לתחתית מכבי בני ריינה. שרון מימר מאמן רייינה אמר לאחר ההפסד של קבוצתו להפועל באר שבע - "נס ציונה זו מלחמת עולם".

שרון מימר צילום מסך יוטיוב שולמי דורה צילום מסך סקציה

משחק על עונה שלמה: הסקציה יוצאת למשחק חוץ מול ריינה. מימר כבר ערוך להתמודדות 

ביום שבת יהיו נשואות עיני אוהדי הכדורגל בארץ למשחק התחתית בין בני ריינה לסקציה נס ציונה. שתי הקבוצות מדורגות בשני מקומות האחרונים בטבלת ליגת העל כאשר לריינה יתרון של נקודה על פני הסקציה. עושה רושם שבריינה כבר ערוכים, מנטלית לפחות, לקרב התחתית. 

קריית שמונה שניצחה במחזור האחרון את בני סכנין ופתחה יתרון של 2 נקודות מהקו האדום. אם הפועל תל אביב, בבעלות חדשה מהיום, לא תסתבך במאבקי תחתית בפלייאוך העליון, הריי ששתיים מבין שלושת הקבוצות ריינה, קריית מונה והסקציה יירדו לליגה הלאומית בתום העונה. 

בבני ריינה, היריבה הישירה של הסקציה בתחתית ליגת העל יודעים שהמשחק ביום שבת מול הסקציה, במסגרת המחזור ה 25 בליגת העל, הוא לא עוד משחק. הקבוצה שתפסיד תגיע בנחיתות לפלייאוף העליון במסגרתו 2 הקבוצות אמורות להפגש שוב. 

הערב, יום שני, הפסידה ריינה בתוצאה 2-0 להפועל באר שבע ולאחר המשחק אמר המאמן שרון מימר - "נס ציונה זו מלחמת עולם" ואילו השוער אריק ינקו הוסיף "נס ציונה זה גמר גביע לכל דבר בשבילנו”.

עוד הוסיף מימר לקראת מאבקי התחתית והתייחס למשולש התחתית: 

“משחק הבא מלחמת עולם, מול קבוצה שחייבים לנצח. יש לנו תשעה גמרים, מרוכזים במטרה. בסופו של דבר מה הכי חשוב, ואמרנו את זה כל העונה, זה איפה נהיה בסוף העונה. לא מתעסקים בקבוצות אחרות, אלה בעצמנו. אנחנו צריכים לעבור שתי קבוצות בסוף. אנחנו כמו מתאגרף, מקבלים קצת מכות, אבל לא ניפול. אנחנו עובדים באמת קשה ובסוף נופלים ברגעים של חוסר ריכוז, לצערי יש גם תקופות שנופלים על כל דבר קטן. נלמד מהטעויות ונמשיך קדימה”.

הדברים צוטטו מאתר one. 

תחתית ליגת העל בכדורגל לאחר המחזור ה 24 

12 קריית שמונה 20 נקודות 

13 בני ריינה 18 נקודות 

14 נס ציונה 17 נקודות 

מתי המשחק של הסקציה מול בני ריינה?. 

04.03.23, 18:30, מכבי בני ריינה - סקציה נס ציונה איצטדיון גרין נוף הגליל. 

הקבוצה השלישית בתחתית, הפועל קריית שמונה, תצא למשחק חוץ מול מכבי נתניה שתבקש להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. מאמן ק"ש, סלובודן דראפיץ, אימן את נתניה במשך מספר שנים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה