נס ציונה תארח את אליפות אירופה לנבחרות 17 U שתתקיים במאי הקרוב

$(function(){})

16 נבחרות הכדורגל 17U הטובות באירופה יגיעו במאי הקרוב לישראל שתארח את טורניר אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 17. ההתאחדות לכדורגל בישראל סיכמה עם עיריות נס ציונה, רמת גן, ראשון לציון, לוד ונתניה על אירוח המשחקים באצטדיונים המקומיים. התושבים ייהנו מחוויית כדורגל אירופאית קרוב לבית, לכל המשפחה.

יח"צ

שחקני נבחרת הנערים של ישראל , עד גיל 17. צילום- ההתאחדות לכדורגל

לאחר ביטול הטורניר האירופי בשנתיים האחרונות עקב מגפת הקורונה, הטורניר יוצא שוב לדרך- והפעם בישראל. כ- 345 שחקנים יגיעו לישראל עם נבחרתם לקראת הטורניר ל-31 משחקים רשמיים סה"כ שאותם ישפטו 30 שופטים בינלאומיים.

המסר המלווה את הטורניר הוא "השחקנים האלו עוד יגיעו.. קרוב" והציבור מוזמן ליהנות מחווית כדורגל נעימה וספורטיבית לכל המשפחה. הכוכבים הבאים של אירופה צפויים להגיע לישראל וכפי שבתחילת שנות ה-90 לואיס פיגו פרץ לתודעה האירופית כששיחק בנבחרת הנערים של פורטוגל ואייל ברקוביץ בנבחרת הנערים של ישראל, אנו צפויים לראות במאי הקרוב כאן בישראל את הכוכבים הבאים של אירופה.

האצטדיונים העירוניים שנבחרו בערים נס ציונה, רמת גן, ראשון לציון, לוד ונתניה יספקו לצופים חווית ותנאים טובים לנבחרות הטורניר. בנוסף לאירוח הטורניר היוקרתי ותודות לשיתוף פעולה פורה בין ההתאחדות לכדורגל והעיריות המארחות, הצופים המגיעים לאצטדיונים, יוכלו ליהנות מכרטיסים מוזלים, מתחמי בילוי ופנאי שיוקמו ויפעלו לפני משחקי הטורניר ומחוויה ספורטיבית וחינוכית לכל המשפחה.

בעקבות אירוח הטורניר, נבחרת הנערים של ישראל העפילה אוטומטית לטורניר ומשחקה הראשון צפוי להתקיים ב16 במאי באצטדיון הכדורגל בראשון לציון.

היום (ד) בצהריים תתקיים הגרלת שלב הבתים של הטורניר ונציגי הנבחרות מרחבי אירופה יגיעו למלון דניאל בהרצליה לקביעת המתמודדות בכל בית וכן סדר המשחקים.

ההתאחדות לכדורגל ועיריית נס ציונה קוראות לקהל הרחב להגיע לאצטדיונים, ליהנות מכדורגל בינלאומי איכותי ומחוויית צפייה מצוינת לכל המשפחה במחיר של 10 ₪ בלבד לכרטיס, מחיר שווה לכל כיס. כרטיסים ניתן לרכוש באתר "לאן".

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל בישראל: "האצטדיונים המארחים נבחרו בקפידה לאחר שבחנו את תנאי המגרש, תנאי הצפיה וכן את רמת האירוח הנדרשת לנבחרות המשחקות. אני מודה לראשי הרשויות המארחות ולמחלקות הספורט בעיריות על עבודה יעילה וטובה מול ההתאחדות לכדורגל בישראל על מנת לקיים טורניר בינלאומי מוצלח ולספק לתושבים הנאה מירבית מחווית כדורגל איכותית. בואו בהמוניכם למגרשי הכדורגל. להתאחדות יש ניסיון מוכח בארגון אירועים בינלאומיים וגם הפעם נוכיח שישראל היא בחירה מצוינת לקיום הטורניר".

שמואל בוקסר, ראש עיריית נס ציונה: נס ציונה גאה לארח את אליפות אירופה לנוער. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכדורגל, ולהיות אחת מתוך 5 ערים בישראל שמארחים טורניר בינלאומי חשוב זה. הספורט בנס ציונה הוא נדבך מרכזי וחלק בלתי נפרד משגרת החיים של רבים מהתושבים. אני מזמין את תושבי העיר ובני הנוער בפרט, להגיע ולצפות במשחקים שיתקיימו בעיר, ליהנות מרמה גבוה של משחק, רוח ספורטיבית ובילוי שהוא גם הנאה וגם השראה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה