נעם ניב חתם בא.כ נס ציונה: "מתרגש לשחק במועדון" .

$(function(){setImageBanner('c5dc1c73-8b4e-4450-aaad-d06080fe697d','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

א.כ נס ציונה ממשיכה לעבוד ולבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה. לפי ההחתמות האחרונות, נראה שבמועדון שמים בעיקר דגש על שחקני בית ועל שחקנים שגדלו במועדון. התוספת האחרונה לסגל הוא נעם ניב, שחתם השבוע בקבוצה.

נעם ניב קרדיט דיגישארק

נעם ניב חתם בא.כ נס ציונה: "מתרגש לשחק במועדון"


ניב, לו עבר בנבחרות העתודה והנוער של ישראל, יצטרף לפרויקט הצעיר והמעניין בנס ציונה, תחת כפיר דראי, שאמר: "שחקן מאוד מגוון, שיכול לתת לנו פתרונות". דראי משמש כעוזר המאמן של הנבחרת עד גיל 18 באליפות אירופה לדרג ב' שנערכת בארץ. בקבוצה קרובים לסגור את הסגל לעונה הקרובה. 

ניב (בן 22, 193 ס"מ), עבר בנבחרות הנוער והעתודה של ישראל, השתתף באליפות אירופה דרג א' עד גיל 18 בקרואטיה ולקח חלק בפרויקט של איגוד הכדוריד בגרמניה. בעונה האחרונה שיחק בקבוצה הדרומית בליגה - הפועל חבל אילות. כעת נעם ניב חוזר לשפלה (בוגר מחלקת הנוער של עירוני רחובות) וחתם בשורות הטייגרים!

נעם ניב אמר לאחר החתימה: "אני מתרגש מאוד להגיע לשחק במועדון כמו א.כ. נס ציונה. אני רוצה להגיד תודה לכפיר המאמן ועמית המנכ״ל על האמון בי. אני בטוח שעם עבודה קשה והרבה לב נצליח להגיע רחוק השנה, כבר לא יכול לחכות לתחילת עונת המשחקים".

כפיר דראי: "נעם מצטרף לקבוצה ויחזק אותנו בעמדת הקיצוני. נעם שחקן מאוד מגוון גם בפן ההגנתי ויכול לתת לנו פתרונות. מאוד חיובי, יצא לנו לשתף פעולה בנבחרת העתודה לפני שנתיים. מאחל לו ולנו שישתלב בקבוצה בצורה הטובה ביותר וימשיך בתהליך ההתקדמות".

במועדון ממשיכים לחפש אחר השחקנים המתאימים ומחפשים להשלים את הקאדר עם עוד החתמה או שתיים. במועדון לא יתפשרו ויחפשו את השחקנים הנכונים, שיגיעו עם המנטליות הנכונה עבור מועדון מקומי וחם כמו א.כ נס ציונה. האימונים של הקבוצה אמורים להתחיל בשבועות הקרובים, עם הגעתם של השחקנים הזרים לארץ.

בנושא אחר, גאווה גדולה לנס ציונה. מאמן הקבוצה, כפיר דראי משמש כעוזר מאמן נבחרת ישראל באליפות אירופה עד גיל 18 שהחלה השבוע. דראי נכלל בצוות האימון של הנבחרת, שתנסה לזכות בתואר בדרג ב' ולהעפיל כמובן לדרג א'. דראי יהיה המאמן הצעיר בליגה בעונה הבאה, והוא בהחלט אוגר ניסיון לקראת המשך דרכו המקצועית.

נבחרת הנוער של ישראל פתחה ביום ראשון את אליפות אירופה דרג ב' בטורניר שיתקיים בהיכל שלמה, תל אביב. דראי, כידוע גדל במועדון הן כשחקן והן כמאמן וכיום מתפקד כמאמן קבוצת הבוגרים וכמנהל המקצועי במחלקת הנוער.

הטורניר כולו יתקיים לאורך השבוע מראשון ועד שבת, הכניסה לכל המשחקים חופשית! הנבחרת שיחקה מול בולגריה, גאורגיה וליטא, ותמשיך לשחק במהלך הסופ"ש את משחקי ההכרעה. לאחר מכן, דראי יתפנה לחלוטין לסגירת הסגל של א.כ נס ציונה וייערך לתחילת האימונים.

כפיר דראי  קרדיט הדר ואן קולא

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה