נפגש בליגה הלאומית אחרי הבידוד

$(function(){setImageBanner('eb747f23-477b-483a-af68-f2fc2133d974','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

לאחר עונה אחת בלבד ופלייאוף תחתון מרתק שהשאיר לנו טעם של עוד הסקציה ירדה לליגה הלאומית לא לפני שהשחקנים ייכנסו לבידוד של שבועיים לאחר שעוזר המאמן כפיר אלפונטה התגלה חיובי לקורונה

אוהדי הסקציה חוגגים במשחק העלייה לליגת העל

בידוד לפני הירידה ללאומית נשארנו עם טעם של החמצה ! הסקציה הייתה יכולה להישאר בליגת העל עונה נוספת אך הפסידה בחוץ לקרית שמונה במחזור הנעילה של ליגת העל ותשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. 

ביום רביעי לפני היציאה למשחק ליווי עשרות אוהדים את אוטובוס השחקנים ביציאה מהאיצטדיון העירוני בנס ציונה בדרך לצפון למשחק ללא קהל.גם הדרך לצפון לא היתה קלה. למלון בכפר בלום הקבוצה לא הורשתה להיכנס בגלל חשש לקורונה (עוזר המאמן נדבק ) ולבסוף חזרה לטבריה למלון. 

בידוד לפני הירידה ללאומית

אבל מאחורי ירידת הלידה במחזור האחרון של העונה מסתתר סיפור גדול בהרבה שנוגע לנגיף הקורונה שמעצב את הצורה בה אנו חיים כיום והוא הרבה יותר גדול מהכדורגל. עוזר המאמן של נס ציונה, כפיר אלפונטה , התגלה כחיובי לנגיף נכנס לבידוד וכמובן שלא הצטרף לקבוצה ונשאר בבידוד. 

לאחר המשחק הוא כתב לשחקנים בקבוצת הואטס אפ :  "שחקנים יקרים, אני באמת שלא יודע מאיפה להתחיל, כמה דרמות ביומיים וחצי. נתחיל מהסוף לצערי. יצאתי חיובי קורונה, באמת שזה שטויות אין לי שום סימפטומים ואני לא מרגיש כלום. יש לי חור ענק בלב וזה לא בגלל הקורונה וזה גם לא בגלל ההפסד, אלא בגלל שלצערי לא יצא לי להיות איתכם ברגע הכי גורלי של השנה".

על חודו של שער אחד 

במחצית הראשונה הכדורים שרקו ליד השער של עומרי גלזר והסקציה נסתה להבקיע אבל קרית שמונה הייתה דומינטטית יותר. שער אחד של עבדאללה חליחאל בדקה ה 50 הספיק לקרית שמונה ומאמנה קובי רפואה להישאר עוד עונה בליגת העל חשבון הסקציה. 

מה יהיה בעונה הבאה 

עתיד הכדורגל בעונה לא ברור כעת. במידה מסויימת הסקציה חזרה לליגה שלה. הליגה הלאומית. עד שעתיד העונה הבאה יתברר ויתבהר כיצד ואם בכלל יפעלו ענפי הספורט השונים זו הזדמנות להודות לסקציה לשחקנים ולכל העוסקים במלאכה על חויה של פעם בחמישים שנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה