נקודה חשובה! הסקציה סיימה את קרב התחתית בתיקו 1:1 מול הפועל תל אביב

$(function(){setImageBanner('c034f63a-5ebe-42a1-ae82-c0f07d92f9d4','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

שחקני הסקציה הוכיחו בגרות, חזרו מפיגור וזכו בנקודת ליגת יקרה מול המתמודדת הישירה בקרב על ההישרדות בליגת העל. אחרי התיקו 1-1 עם הפועל תל אביב תצא הסקציה בשבוע הבא למשחק בדוחא מול בני סכנין.

הפטריוט הכובש לבאן קוטליה עם כרזה למען מולדתו גאורגיה צילום פייסבוק סקציה

נקודה חשובה! הסקציה סיימה את קרב התחתית בתיקו 1:1 מול הפועל תל אביב

שתי הקבוצות תחתית עם מאמנים חדשים על הקווים התייצבו בבלומפילד המלא למשחק על 6 נקודות. ערב המחזור ה 18 הפער בין שתי הקבוצות עמד על נקודה והוא נשאר ללא שינוי לאור תוצאת התיקו 1-1.

השינוי הבולט בשורות הסקציה היה הצבתו של השוער ניב אנטמן בשער במקום יוסי גינזבורג השוער הקבוע של הקבוצה.

הפתיחה הייתה שייכת לאדומים ולמאמנם החדש חיים סילבס. המארחים הגיעו לכמה הזדמנויות אך לא ממשו את היתרון לשערים ושתי הקבוצות ירדו להפסקה בתיקו 0-0.

השערים נכבשו והנקודות חולקו במחצית השנייה 

במחצית השנייה העלה דן איינבינדר את הפועל תל אביב ליתרון 1-0 בשער שהובקע בנגיחה ושוב הבליט את הצורך בחיזוק ההגנה של הסקציה.

לאוהדים האדומים היו עשר בדיוק לפנטז על בריחה מהתחתית עד שהשחקן אשר שוחרר לפני שנתיים משורות האדומים הזכיר לי להם מה איזה חלוץ הם פספסו. בדקה ה 60 לבאן קוטליה השתלט על כדור חוזר ברחבה ומקרוב הכניע את מרינוביץ שוער הפועל.

עד לסיום היום לשתי הקבוצות כמה הזדמנויות להכריע את המשחק. אור רויזמן החמיץ מול שער ריק בדקה ה 78 ובצד השני עומר סניור ושביט מזל האדומים החמיצו פעמיים.

זה המקום להזכיר שקוטליה היה מועמד לעזוב גם את הסקציה בתחילת העונה ובשלבים מסוימים היה עם שתי רגליים מחוץ לסקציה. לאור יכולת ההבקעה שלו מתחילת העונה אין ספק שבסקציה מברכים על הישארותו. בעיקר לאור מיעוט החלוצים בעלי יכולת מוכחת בשוק ההעברות של ינואר 2023.

תוצאת הסיום 1-1 וכאמור בסקציה יהיו קשובים כעת לתוצאת המשחקים הבאים בתחתית, אשר ייקבעו את דירוג הקבוצות בתום המחזור ה 18.

עירוני ק"ש - הפועל חדרה 17:30
מ.ס אשדוד- מכבי בני ריינה  18:00

סילבס מאוכזב שלומי דורה רוצה נקודות וחיזוק

המאמן החדש של הפועל תל אביב סיכם את המשחק : “אני יוצא מאוכזב, התוצאה מבחינתנו הכי חשובה, הבעיות שהיו לפני נשארו אותן בעיות. צריך לדאוג שכל מי שכאן ירים את העונה שלו, צריכים לשפר את הקבוצה. כל הכבוד לקהל שהגיע לכאן ונתן הכול למרות שבוע מאוד קשה. השחקנים נתנו מה שאפשר. אנחנו לא מספיק טובים כרגע, אבל נתחיל לטפס”.

מאמן הסקציה שלומי דורה יצא ברגשות מעורבים ואמר: : “צריך גם לקחת נקודות ולא רק להסתפק במחמאות, חבל כי משחק ההגנה נגד חיפה וגם היום היה סביר וטוב. עמדנו נכון, לא פחדנו להניע ובסופו של דבר אם נדע לשפר את הנפילות הקטנות בנייחים – גול כזה שווה ניצחון בדרך כלל. מי שיהיה טוב ויוכל לשדרג אותנו יוכל. השוק לא רווי בשחקנים, נמשיך ונראה מה אנחנו צריכים ואיפה”.

הרכב הסקציה

אנטמן, אקה, סירושטיין, כוכב, בן הרוש, סטויאנוב, טרוסט, אוסמן, בוזגלו, פלומין, קוטליה

עלו מהספסל - רויזמן, ישראלי, צאנה, מורה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה