חדשות טובות לאוהדי סקציה נס ציונה: "נתחזק בשלושה שחקנים"

$(function(){})

רועי אנקווה, הבעלים של הסקציה, מרגיע את האוהדים לקראת חידוש משחקי הליגה בסוף השבוע ומצהיר שלקבוצה יגיע חיזוק נוסף. מדבר על מכירת אופק ביטון להפועל תל אביב במחיר שיא לקבוצה 350,000 שח!

רועי אנקווה, מתוך עמוד הפייסבוק

רואה את חצי הכוס המלאה ומבטיח חיזוק

פגרת הקורונה מצאה את הסקציה במצב עדין. הקבוצה, שפתחה את העונה בצורה רעה מאד, אולם התאוששה והגיעה עד למקום השני, חוותה ירידה מסויימת בשלושת המשחקים האחרונים בהם לא הבקיעה ולו שער אחד. בתחילת ינואר, עם פתיחת חלון ההעברות, איבדה הקבוצה את אחד מכוכביה, אופק ביטון, שעבר להפועל ת"א מליגת העל. 

השבוע, דיברנו עם הבעלים החדש של המועדון, רועי אנקווה, שביקש להרגיע את האוהדים הכתומים: "אנחנו בודקים מספר שחקנים שיחזקו את הקבוצה. בעיקר בחלק הקדמי, אולם גם בחלק האחורי. הקבוצה שלנו הוכיחה בחודשים האחרונים שיש לה הרבה כדורגל ואופי, ועכשיו הזמן לחזק אותה בכדי שנוכל לתקוע יתד בחלק העליון של הטבלה"

איך ויתרתם על אופק ביטון, שחקן בית, שהיה מעמודי התווך של הקבוצה עד כה?

"לא ויתרנו. אופק ביקש לעבור להפועל ת"א. אני מאד רציתי שהוא ישאר בקבוצה, אבל ברגע שהשחקן החליט שהוא רוצה לעזוב, זה פשוט לא היה נכון להכריח אותו להשאר. מה שכן, עמדתי על כך שהפועל ירכשו את כרטיס השחקן שלו במחיר מלא של 350 אלף ש"ח, ולא, כפי שהם רצו, בהשאלה עד לסיום העונה. אם היינו הולכים על השאלה, ואופק לא היה משחק שם עד לסיום העונה, הערך שלו היה יורד, והסקציה לא הית המרוויחה כלום מהמהלך"

עברו כבר יותר משבועיים מאז פתיחת חלון ההעברות, מדוע לא ביצעתם עוד אף העברה?

"החלון הפעם הוא ארוך במיוחד, עקב הקורונה. אני לא ממהר. זה לא שהקבוצה במצב לא טוב. אנחנו רוצים לדייק בחיזוק שנביא ולכן אנחנו לא ממהרים. אני יכול להרגיע את כולם שהסקציה תתחזק, ותתחזק נכון בצורה שתעזור לקבוצה לחזור לצמרת הגבוהה"

ביום שישי הקרוב תתחדש הליגה כשהסקציה תארח את כפר קאסם מתחתית הליגה. הסקציה, הממוקמת במקום השמיני בליגה, תופיע למשחק בהרכב מלא ותנסה להשיג ניצחון ראשון ב 2021. האורחת, כפר קאסם, תציג לראשונה את החיזוק החדש שלה מהרן ראדי, שחתם בקבוצה השבוע.

המשחק, שיתקיים באצטדיון הפרדס בנס ציונה, יחל ב- 15:00

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה