סוף הסיפור? הסקציה הפסידה 2-1 לבני ריינה והתרחקה 9 נקודות מהמקום ה 12.

$(function(){})

הסקציה סיימה את משחק התחתית החשוב שלה בהפסד 2-1 לבני ריינה ואת מרבית הסיכויים לשרוד בליגת העל. ברקע ההפסד דיווחים שמשרד החקירות ויצמן יער פקחו היום מקרוב על המשחק.

סוף הסיפור? הסקציה הפסידה 2-1 לבני ריינה והתרחקה 9 נקודות מהמקום ה 12.

תוצאות משחקי המחזור ה 29 בליגת העל לא האירו פנים לסקציה. הסקציה הפסידה בבית בתוצאה 2-1 לבני ריינה ושקעה עמוק במקום האחרון עם 20 נקודות בלבד ומרחק של 9 נקודות מהמקום ה 12. שרון מימר וחניכיו יכולים לצאת מרוצים מהמשחק שככל הנראה הבטיח את הישארותם בליגת העל. 

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של בני ריינה ורק לאחר רבע שעה הסקציה התחילה לתקוף. שחקני הקבוצה אמנם הגיעו למספר מצבים אולם גם הערב היו חסרים רגל מסיימת וסבלו מהיעדר קשר דומיננטי במרכז המרכז. בטוקיו שעלה בהרכב ירד הוחלף במהלך המחצית בשל פציעה. 

גם השבוע הסקציה הציגה משחק הגנה חלש שהתאפיין במרחק רב בין שחקנים, היעדר רוח לחימה ובסיכומו של הערב הפסד בית חמישי ברציפות. 

בדקה ה 45 הסקציה ספגה שער חובה אופייני מרגליו שלומי אזולאי ושניות לאחר מכן השופט שרק לסיום המחצית. 

במחצית השניה הסקציה עלתה ללא רוח לחימה אולם הצליחה להשוות את התוצאה בדקה ה 70. סטפן אקה קיבל כדור מאור רוזימן המחליף ושלח את הגדור לפינה הימנית. 

אוהדי הסקציה שלא הפסיקו לעודד במשך 90 דקות ( כל הכבוד!) חשבו שנה הקבוצה עומדת לנצח אולם בדקה ה 72  עמית מאיר במבצע אישי  בעט כדור חזק לפינה הימנית והכניע את שוער הסקציה ניב אנטמן. 

שחקני הסקציה במהלך משחק ההפסד לבני ריינה

שליישית השופטים מתחממת למשחק סקציה בני ריינה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה