סנוב... ב"היכל התהילה" של עירוני נס ציונה כבר ביקרת?...

$(function(){})

ב"עירוני נס ציונה"  השיקו השבוע את פרויקט היכל התהילה. הפרוייקט החדש מעורר עניין רב.
ומיהם שלושת השחקנים והמאמן שכבר נכנסו בשערי ההיכל?...

ארכיון

ב"עירוני נס ציונה"  השיקו השבוע את פרויקט היכל התהילה.

בשלב הראשון נכנסו להיכל שלושה שחקנים ומאמן אחד, שהיוו את אבן הפינה לקבוצה המצליחה שהיא כיום. הראשון להיכנס להיכל התהילה הוא כמובן הסמל טל דן, שפרש השנה לאחר 12 שנות פעילות. דן רשם 4192 נקודות, 1,972 ריבאונדים, ו-1,299 אסיסטים ב370 משחקים במדי הקבוצה (שיאי מועדון בכל קטגוריה), עלה עם הקבוצה פעמיים לליגת העל והשיא כמובן – זכייה ביורופקאפ והנפת הגביע בתור קפטן, לאחר שעלה לשחק עם יד שבורה בפיינל פור.

טל דן: "זה מרגש מאוד. נס ציונה היא מקום מיוחד עבורי ואני שמח מאוד על ההכרה. בתחילת דרכי לא חלמתי על שיתוף פעולה כל כך ארוך שנים ואין דבר יותר מספק מהעובדה שמצאתי בית חם ואוהב, לעד זה יהיה לא מובן מאליו עבורי. תודה".

השחקן השני שנכנס להיכל הוא מאיר טפירו. מאיר שימש כקפטן הקבוצה הבוגרת בשנתיים הראשונות שלה בליגת העל, ולאחר פרישתו כיהן כמנהל המקצועי של המועדון במשך 3 עונות. כשחקן, מאיר רשם 48 משחקים במדי הכתומים בליגה, והעפיל עם הקבוצה פעמיים לפלייאוף. בעונתו הראשונה זכה בתואר מלך האסיסטים של הליגה. תחת שרביטו כמנהל מקצועי הקבוצה השתתפה 3 פעמים ביורופקאפ, ורשמה זכייה היסטורית במפעל בעונת 2020/21.

מאיר טפירו: "אני שמח להיות חלק מההיסטוריה של נס ציונה, הן כשחקן והן כמנהל. אני שמח להיות מהיום הראשון של נס ציונה בליגת העל. וכמובן חלק מהזכייה ביורופקאפ, שזה משהו שיישאר בהיסטוריה של נס ציונה והכדורסל הישראלי. שמח להיות חלק מהקהילה של העיר. מודה לכל מי שבחר בי, תמיד מחזיק אצבעות למועדון ולהצלחתו. נתראה במגרשים. שלכם, מאיר טפירו."

המאמן הראשון שנכנס להיכל הוא נדב זילברשטיין. הוא המאמן שהכי מזוהה עם עירוני, וכעת הוא נכנס להיכל התהילה של המועדון: נדב זילברשטיין הוא החבר השלישי בהיכל התהילה של עירוני, ומצטרף לטל דן ומאיר טפירו, אותם אימן בקבוצה. במשך 10 עונות זילברשטיין רשם הישגים מרשימים עם המועדון – עלייה לליגה הלאומית, 2 אליפויות הליגה הלאומית והעפלה לליגת העל, 2 חצאי גמר גביע המדינה, 5 העפלות לרבע גמר הפלייאוף ו-2 השתתפויות ביורופקאפ.

נדב זילברשטיין: "אני רוצה להודות לכולם על הבחירה. אני שמח וגאה שהייתה לי את האפשרות להוביל מקצועית את המועדון כמעט מיום היווסדו ולקחת אותו בכל עונה לגבהים חדשים בין אם זה לעלות ליגה מספר פעמים,ֶ להיות קבוצת פלייאוף לגיטימית בליגת העל וחברה קבועה במפעלים אירופאים. ברצוני להודות לכל שותפיי לעשייה ולקהל על הדרך המשותפת שעברנו ולאחל למועדון המון הצלחה בעונה הקרובה ובכלל".

השחקן השלישי שנכנס להיכל הוא דקוואן קוק. דקוואן, אלוף השלשות בטורניר האולסטאר בNBA ב2009, שיחק 3 עונות במדים הכתומים ורשם 1,302 נקודות ב80 הופעות. בנוסף, הקלע האמריקאי מוביל את רשימת הקלעים של עירוני באירופה עם 424 נקודות ב26 הופעות.

דקוואן קוק: "אוהדי נס ציונה! אני רוצה להודות לכם על שבחרתם בי להיות חלק מהיכל התהילה, אני מרגיש מבורך להיות בקבוצה הראשונה שנכנסת. עשיתי את המיטב שלי כששיחקתי עבור נס ציונה ואני אוהב את כולכם, אתם המשפחה שלי. אני רוצה להודות לכל הצוות המקצועי שליווה אותי לאורך התקופה שלי במועדון, ולחבריי לקבוצה שנתנו לי להיות השחקן הכי טוב שיכולתי להיות. תודה למשפחת עירוני, אני אוהב אתכם!"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה