סער פרנקל יאמן את ה"טייגרים" בעונה הבאה.

$(function(){setImageBanner('849f83c2-155f-468a-8743-b5f7fdcf6ef1','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

א.כ. החתימה את פרנקל, לשעבר מאמנן של הפועל ראשל"צ ומכבי ראשל"צ. והוא המאמן היחידי שביומיום הינו איש חינוך מוערך וסגן מנהל תיכון "העמית" בראשון לציון

פרנקל יחליף את עומרי מימון שהחליט לסיים את דרכו בקבוצת הבוגרים של המועדון אחרי שלוש עונות.

דיגי -שאק / א.כ. נ"צ
א.כ. נס ציונה בישרה אמש על החתמתו של המאמן סער פרנקל לעונת המשחקים 21/22.
סער נחשב לאחד המאמנים המנוסים והבולטים בכדוריד הישראלי. בעברו אימן את הפועל ראשל"צ ומכבי ראשל"צ - איתן זכה גם באליפויות וגביעים.
בנוסף, סער הוא איש חינוך, שבתפקידו הנוכחי משמש כסגן מנהל תיכון "העמית" בראשון לציון.
הקבוצה מסרה בהקשר זה כי "תפקידו של פרנקל כמחנך לא פחות חשוב עבור המועדון שלנו ואנו בטוחים שנוכחתו באולם צימרמן תתרום ותעזור לשחקני ושחקניות מחלקת הנוער של א.כ. נס ציונה באספקטים נוספים מעבר למשחק הכדוריד."
 
התחנה האחרונה של פרנקל על הקווים היתה מכבי ראשל"צ, ולפני כן זכה באליפויות (4) ובגביעים (3) גם עם הפועל ראשל"צ ואף עבד בבני הרצליה ובהפועל ת"א. פרנקל שימש בעבר כמאמן נבחרת העתודה ועוזר מאמן נבחרת ישראל.
פרנקל אמר לאחר המינוי: "אני שמח לחזור לדבר שאני מאוד אוהב לעשות. שנתיים מחוץ לקווים היו הרבה יותר מדי בשבילי. מרגיש לי חיבור נכון עם נס ציונה, ומקווה לעונה טובה, מוצלחת ומהנה".
 
 לפני כן נפרד מימון מהקבוצה לאחר שלוש עונות מוצלחות תחת מגבלות תקציביות לא פשוטות (ימשיך להדריך את קבוצת הנוער שנאבקת על האליפות). והוא סיכם: "אני מודה למועדון שהפך לחלק מהמשפחה שלי. היו 3 שנים נפלאות בהן נתתי הכל בשביל המועדון, וצריך גם לדעת מתי להמשיך הלאה. אני מקווה ומאמין שהמועדון ימשיך בדרכו למעלה ואני מאחל הצלחה רבה לכולם".
 
עמית כהן, מנכ"ל המועדון, 
"שמח מאוד וגאה על בואו של סער פרנקל למשפחת הכדוריד בנס ציונה. במהלך השבועיים האחרונים עשינו את הכל על מנת שסער יהיה כאן ולבסוף הדברים הבשילו. סער הוא איש מקצוע מהטופ של הכדוריד בארץ, אפשר להגיד שכל תואר בישראל הוא כבר לקח הן בבוגרים והן בגילאים הצעירים. אין לי ספק שעם סער נוכל להצעיד את א.כ. נס ציונה לגבהים חדשים, תוך שמירה על הצביון הנס ציוני. נקים פה קבוצה צעירה, לוחמת ושאפתנית שהשמיים הם הגבול עבורה. בהצלחה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה