ספונסר עם ביטקוין! הכירו את הספונסר החדש של א.כ נס ציונה ״ביטס אוף גולד״

$(function(){})

ברוקר הביטקוין Bits of Gold הוא נותן החסות הראשי החדש של א.כ נס ציונה! שתקרא מעתה ״ביטס אוף גולד״ נס-ציונה". בספורט הישראלי מוכר בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג כמי שעוסק בתחום המטבעות הדיגטליים. מדור הספורט של אתר נס ציונה נט מאחל להם בהצלחה!

מעכשיו אמרו נותן חסות באמצעות ביטקוין צילום מסך פייסבוק א.ב נס ציונה

ככה שזה שהולכים עם הזמן. אם פעם השחקנים היו מקבלים כשכר מקרר, סיוע ברכישת דירה או מקום עבודה מסוגר במוסדות ציבוריים ואפילו מניה באגד, הריי שהיום שספונסרים כבר מדברים ומסייעים באמצעות תשלומים במטבעות דיגיטליים. הראשונה לקבל סיוע מנותן באמצעות מטבע דיגיטלי, ככל שידוע לנו, היא קבוצת הכדוריד של נס ציונה - א.ב.

הכירו את ביטס אוף גולד- הספונסר החדש של הכדוריד בנס ציונה 

ביטס אוף גולד, ברוקר הביטקוין הגדול בישראל, יהיה נותן החסות הראשי והחדש של קבוצת הבוגרים לעונת 2021/2022 של קבוצת הכדוריד א.כ. נס ציונה. לראשונה, חלק מהחסות תוענק במטבע הדיגיטלי ביטקוין.

חברת ביטס אוף גולד וא.כ. נס ציונה מכריזות כי החברה תהפוך לנותנת החסות הראשית של קבוצת הכדוריד א.כ. נס ציונה, אשר תיקרא מעתה א.כ. ״ביטס אוף גולד״ נס-ציונה.

״בדומה לספורטאים רבים ב-NBA וב-NFL שקיבלו שכר בביטקוין, החלטנו יחד עם המועדון להעניק חסות בביטקוין שתהיה צמודה לשער המטבע,

מתוך ראייה שהן למועדון והן למטבע עתיד מזהיר" מסביר יובל רואש, מנכ"ל ביטס אוף גולד "ביטקוין עשה צעדים אדירים בשנתיים האחרונות ואף נכנס לספר החוקים של מדינת ישראל כנכס פיננסי, ואנו מאמינים שהוא ילך וישתלב יותר ויותר גם בספורט הישראלי". רואש, ששיחק בעברו כשחקן הגנה מרכזי ופיבוט בקבוצה, הוסיף כי "אני מתרגש לחזור לנעלי נס-ציונה והפעם כמי שמאפשר לקבוצה לצמוח ולהגשים את יעדיה ארוכי הטווח למצוינות, בניהולו של עמית כהן".

נערכים לעונה הבאה! סער פרנקל המאמן החדש כבר עובד! 


עמית כהן, מנכ"ל א.כ. נס ציונה: "חברת ביטס אוף גולד וא.כ. נס ציונה רואות את העתיד והקידמה עין בעין ולראיה שיתוף הפעולה שנרקם כאן. אנחנו בטוחים שיחד עם גב חזק דרך בניית תשתית רחבה של ספורטאים ובנייה תוכנית ארוכת טווח, כאשר המטרה היא לבסס את הקבוצה הבוגרת בשחקנים מנס ציונה ובחיזוקים הנכונים אפשר להביא את א.כ. נס ציונה למקומות הגבוהים ביותר בכדוריד הישראלי. יובל היה שחקן עבר במועדון ואין מאושרים מאיתנו לשתף פעולה עם חברת ביטס אוף גולד ובכך לנסות ולהגשים את מדיניות המועדון".

רואש התייחס גם להצטרפותו של המאמן החדש, סער פרנקל: "הצטרפותו של סער פרנקל היא בפני עצמה סגירת מעגל, איתו לקחתי אליפות בעבר. אני מאמין שנכונו לנו ולמועדון שנים ארוכות וטובות יחד, אנחנו מתכוונים להיות נותני חסות אקטיביים, ואני מעריך שאוהדי נס-ציונה רק ירוויחו, מהצטרפותה של ביטס אוף גולד לא.כ. נס-ציונה".

חברת ביטס אוף גולד נוסדה ב-2013 ומשרתת מעל 100 אלף לקוחות בישראל ובאירופה. לחברה פלטפורמת מסחר נוחה, מהירה ובטוחה לקניה ומכירה של המטבעות הדיגיטליים המובילים בשוק - ביטקוין ואת'ריום ובמגוון אפשרויות תשלום - העברה בנקאית, אשראי ומזומן. החזון של ביטס אוף גולד הוא להנגיש את המטבעות הדיגיטליים לכולם ולהוות שער לכלכלת העתיד.

מקור עמוד הבית של א.כ פייסבוק 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה