הזר הרביעי בדרך הביתה. איפה משחקים הזרים שהובילו את עירוני בשנה שעברה?  

$(function(){setImageBanner('01d5bfcc-6dd1-4628-b002-49453b4104c5','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

חודש ימים הספיק לעירוני נס ציונה לסיים את החוזה עם הסנטר מארין מאריץ׳ והוא בדרך לעזוב את הקבוצה שמחפשת חיזוק.
***
רק לפני חודש אמר עליו המאמן ליובין: מארין מביא איתו המון ניסיון ויכולת לעמדות שאנחנו קצת קצרים וחלשים בעקבות פציעות וחוסרים".
***
יצאנו לבדוק היכן משחקים כיום הזרים שהובילו את עירוני לגביע היורופקאפ והעונה הטובה בתולדותיה.

ליאור ליובין צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עירוני נס ציונה

הזר הרביעי בדרך הביתה. איפה משחקים הזרים שהובילו את עירוני בשנה שעברה?  

פחות מחצי שנה לאחר שהביאו לנס ציונה גביע אירופאי ראשון בתולדותיה, חמשת הזרים והמאמן של עירוני "חי מוטורס" נס ציונה, כבר מצאו בית חדש ומתגמל יותר. לרגל החלפת הזרים, רגע לפני תחילת העונה, יצאנו לבדוק לאן התפזר התלכיד שהרכיב את עונת החלומות.

מעירוני נס ציונה נמסר: מארין הגיע בחוזה לחודש עם אפשרות להארכה על מנת לעזור לנו במפעל האירופאי שלא נשחק ללא גבוה. החוזה שלו יסתיים בקרוב. ובימים הקרובים נקבל החלטה לגבי עתידו. 

לזכות הנהלת עירוני יש לציין כי מרגע שהשחקנים התגלו לסקאוטרים ברחבי היבשת, לא היה לה סיכוי, מבחינה כלכלית, להשאיר אותם נס ציונה. לגבי המאמן בראד גרינברג, הריי שהוא הצהיר על רצונו לאמן קרוב לארצות הברית ולהיות קרוב לביתו לרעייתו. 

בראד גרינברג המאמן הבינלאומי המעוטר של עירוני הייתה אחת הדמויות האהובות על אוהדי הקבוצה. הניסיון המקצועי שלו הכריע לא מעט משחקים, כולל את משחק הגמר של היורופקאפ. בתום העונה הצהיר שהוא רוצה לאמן קרוב לביתו שבארצות הברית וכיום הוא מאמן Mets de Guaynabo בפורטו ריקו, מדינת החסות של אמריקה. 

בריאן אנגולה הציר המרכזי של הקבוצה היה מועמד להצטרף להפועל ירושלים אך לבסוף נחת באימפריה היוונית א.א.ק. אתונה אתה ישחק בליגת האלופות בכדורסל (BCL). 

נמרוד לוי הישראלי שהצטרף לעירוני במהלך העונה הוא רק 26 אבל נראה שכבר עבר לא מעט קבוצות בליגת ווינר. הוא משחק בעמדות הפאוור פורוורד והסמול פורוורד, ואחרי שעבר במכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד באר טוביה, והפועל באר טוביה, עשה סיבוב פרסה וחזר להפועל גליל עליון בשורותיה כבר בשנת 2016. 

פטריק מילר - השחקן שהניף בעונה שעברה את הגביע עם עירוני מצא את עצמו השנה בחמישייה השנייה של JUVENTUS UTENOS. לא מדובר בקבוצה איטלקית אלא בקבוצת כדורסל ליטאית מהעיר אוטנה, עיר מחוז מרחק שעה וחצי נסיעה מעיר הבירה וילנה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה