רונן זייגרמן סקציה נס ציונה עם הפנים ללאומית

$(function(){})

רונן זייגרמן, מנכ"ל סקציה נס-ציונה, כבר מתכונן לעונה הבאה בליגה השנייה
תקציב הקבוצה יעמוד על כ 4.5 מיליון ש"ח

שבועיים לאחר שירדה ליגה, ושבוע לאחר שיו"ר המועדון, דודו עוז הודיע על פרישתו מהתפקיד, החלה הסקציה בהכנות לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית. מי שנושא על כתפיו את מרבית הנטל הוא מנכ"ל המועדון, רונן זייגרמן. זייגרמן נאלץ להתמודד גם עם המעבר מהליגה הראשונה לשנייה הכוללת עזיבה מאסיבית של שחקנים אבל גם, ואולי בעיקר, עם חוסר הוודאות בגלל מצב הקורונה.

"הליגה אמורה היתה להתחיל באמצע אוגוסט", אמר השבוע רונן זייגרמן, "אבל בגלל פגרת הקורונה, והעובדה שהעונה עדיין לא הסתיימה, אני מניח שהפתיחה תידחה. איש גם לא יודע מה יהיה תקציב התמיכה שהקבוצות יקבלו מהמנהלת כך שאנחנו נמצאים בעיקר במצב של חוסר ודאות. גם אם הכל היה ברור, המעבר מליגת העל עם כל התקציבים הגדולים, התקשורת והחשיפה, לליגה השנייה הוא קשה מאד. רק לשם השוואה – בעונה שעברה קיבלנו תמיכות של כ 8 מיליון ₪ ובליגה הלאומית זה יירד ל 2.3 מיליון. כבר הגשנו הערכת תקציב לבקרה על סך 4.5 מיליון ₪ מתוך זה תקציב שחקנים של כ 1.5 מיליון.

זה תקציב בינוני לקבוצת ליגה לאומית ואפילו נמוך יותר מהתקציב שהיה לנו בעונת העלייה. אני חייב לציין שראש העיר ומחזיק תיק הספורט נמצאים איתי בקשר ישיר כל הזמן, מביעים נכונות לעזור ורוצים לראות את הקבוצה מצליחה גם בליגה לאומית"

איך הגבת להודעתו של יו"ר המועדון, דודו עוז על עזיבתו?

"היה לי מאד קשה. לזכותו של דודו יאמר שכבר בתחילת משבר הקורונה הוא הודיע לנו שהוא לא יוכל להמשיך לעונה הבאה. ענף המלונאות ספג מכה אדירה, וכמנכ"ל רשת סי הוטלס, הוא היה חייב להקדיש את מלוא זמנו לשיקום הרשת. בזמן הקצר בו היה דוד יו"ר הקבוצה, ראינו אדם רציני, עם תכנית מסודרת וחזון. חבל לי מאד שהוא לא ימשיך בתפקידו, אולם אני מבין אותו היטב".

מה קורה עכשיו בסקציה? איך נערכים לעונה הבאה?

"כפי שאמרתי קודם, אנחנו במצב של חוסר ודאות בהרבה מאד נושאים. מה שברור הוא שלמרות שירדנו ליגה, ננסה להמשיך ולשמור על רמת מקצוענות כמו בליגה הראשונה. למדנו המון בעונה הזו וננסה ליישם לפחות חלק מהדברים גם בליגה השנייה. הפעולה הראשונה היא לסגור עם מאמן. אנחנו מאד רוצים לראות את ליאור זדה ממשיך, ויש נכונות גם מצידו. מיד לאחר שיהיה מאמן, נוכל להתחיל לדבר עם שחקנים. כמובן, שהכל על פי ההתפתחויות שיהיו גם בצב הכללי וגם במצב הבריאותי. כולם צריכים להבין שענף הכדורגל לפני הקורונה וזה שאחריו הם דברים שונים לגמרי. אני מעריך שכל התקציבים יצטמצמו בין 25 ל- 30 אחוזים ובכלל זה גם המשכורות של השחקנים".

מי מהשחקנים ימשיכו?

"כרגע סגורים בקבוצה 5 שחקנים  - אופק ביטון, אמנון טדלה, מתן זלמנוביץ', סהר לוי ופרנסיסקו דוטארי. כולם שחקנים ראויים ובסיס טוב לבנייה. הזרים כמובן שלא ימשיכו וכך גם המושאלים שיחזרו לקבוצותיהם. רז שטיין ורז נחמיאס מבוקשים ע"י קבוצות ליגת העל, ואני מאחל להם למצוא קבוצה טובה ולהמשיך להתקדם. ברגע שיהיה מאמן נוכל להתחיל להשלים את הפאזל. אני מקווה שההחלטה לאפשר שלושה זרים בליגה הלאומית תתקבל, ובהנחה שמצב הקורונה יאפשר להביא זרים, נמצא שלושה זרים צעירים שיתאימו לנו. בגדול הקבוצה תתבסס על צעירים רעבים ולצידם 4-5 שחקנים ותיקים שיספקו ניסיון ומנהיגות"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה