סקציה פותחת עונה בגביע הטוטו, ברוך: "התאקלמתי מהר, הדרך עוד ארוכה".

$(function(){setImageBanner('369cafdb-6f00-4e3a-ad40-031ddcc797ee','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

הסקציה פוגשת היום את בני יהודה במסגרת גביע הטוטו, ותארח גם את הפועל ראשון לציון ביום שני (19:30) למחזור השני. המאמן איציק ברוך : "היה מחנה טוב, בסך הכל המצב טוב". רוטמן: מקווים להראות שיפור ממשחק למשחק". הקבוצה סיימה פעמיים ב-0:0 במחנה בבולגריה, כולל משחק שהופסק באמצע. אלה ובוסקילה חתמו. הקבוצה טרם עברה בבקרה

סקציה פותחת עונה בגביע הטוטו, ברוך: "התאקלמתי מהר, הדרך עוד ארוכה"

 סקציה נס ציונה חזרה בסוף השבוע ממחנה אימונים בבולגריה אחרי ששיחקה במחנה שני משחקי אימון. המשחק הראשון נערך מול נאה סלאמיס הקפריסאית, והסתיים בהפסד 2:0. נס ציונה עמדה יפה על המגרש, אך נכנעה לשערים מאוחרים של הקפריסאים בדקה ה-80 ובדקה ה-88.

המשחק השני נערך ביום שישי מול סלביה סופיה הבולגרית, אם כי הוא הגיע לסיומו עם השריקה למחצית במצב של 0:0. בסקציה לא אהבו את המשחק הקשוח של הבולגרים ואת העובדה שהשופטים, שהיו בולגרים, לא שמרו על השחקנים של סקציה. לכן, הוחלט במועדון לסיים את המשחק ולא להסתכן בפציעות.


במקביל, במהלך השבוע הצטרפו למועדון שני שחקנים - אמיר אלה ושון בוסקילה. אלה, מגן שמאלי, הוא תוצר של מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, וכעת ינסה לגבש דקות ראשונות בקבוצת בוגרים. בוסקילה שיחק בשנה במ.כ ירושלים בליגה ב' וינסה גם הוא לקבל דקות בתור שחקן סגל מורחב. מי שעזב את המועדון באופן רשמי הוא ניב אלטמן, שחזר לקבוצת נעוריו הפועל חיפה, שם ישמש כשוער שני ליואב ג'ראפי.

מאמן הסקציה איציק ברוך מוכן לעונה הקרובה אבל תלוי בבקרה התקציבית

הבקרה התקציבית וההרכב למשחקי גביע הטוטו

בקבוצה עברו בבקרת התקציבים וכל הסגל יעמוד לרשותו של המאמן איציק ברוך יעמוד סגל מלא לקראת המשחק מול בני יהודה בחמישי. 

המאמן איציק ברוך התייחס לחודש הראשון שלו ולמחנה האימונים ואמר: "הגעתי למועדון חדש, למערכת חדשה, לבית חדש. הייתי צריך את הזמן התאקלמות ולמזלי עשינו את זה די מהר. יש פה צוות שממשיך וצוות מקצועי טוב, ככה שהכניסה שלי הייתה יחסית מהירה. היה מחנה אימון טוב שמיצינו אותו מכל הבחינות - גם מבחינה מקצועית וגם חברתית. נתנו נהלים של מה שאנחנו מצפים מהשחקנים ומהצוות ואני מתעסק עם המטרות שלי. בסך הכל נכון לעכשיו, אחרי חודש של אימונים, אנחנו נראים בסדר. הסגל ברובו כמעט סגור, אולי יהיו הפתעות. בסך הכל, נכון לתקופה כרגע אנחנו במצב טוב. והדרך היא עוד ארוכה".

איתי רוטמן חוזר למדים הכתומים


על פתיחת משחקי גביע הטוטו בהרכב חסר אמר: "מקווים שהנושא של הבקרה התקציבית ייפתר כמה שיותר מהר כדי שנוכל לשחק עם ההרכב הכי חזק. זה משחק אימון, שצריך להתייחס אליו קצת אחרת. זה עדיין קצת משחק רשמי שצריך לבוא ולשחק כדורגל. בסך הכל המצב הוא בסדר".

כאמור, הסקציה תפתח היום את העונה במשחק בית מול בני יהודה במסגרת גביע הטוטו של הליגה הלאומית, שנערך לאחר סגירת הגליון. ביום שני תערוך הקבוצה עוד משחק בית באותו מפעל, מול הפועל ראשון לציון בדרבי הכתומות של הליגה (אצטדיון הפרדס, 19:30). הליגה תיפתח כאמור עם משחק חוץ מול עירוני טבריה שייערך ב-24.8.

הבלם איתי רוטמן התייחס לפתיחת העונה ואמר: "היה מחנה מוצלח מאוד. עבדנו על הדברים שהיינו צריכים לשפר וגם התגבשנו כקבוצה. אנחנו מחכים מאוד כבר להתחיל את העונה. יש לנו עכשיו את גביע הטוטו כהכנה ואנחנו רוצים להראות יכולת טובה ושיפור ממשחק למשחק".

אמיר אלה מצטרף לסקציה וינסה לסייע לה לחזור לליגת העל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה