עירוני הפסידה בגליל ונותרה במקום השישי בליגת ווינר בכדורסל

$(function(){})

עירוני נס ציונה הפסידה בקרב על המקום החמישי בשעה שהפסידה בתוצאה 85:94 להפועל "נופר" גליל עליון שפתחה פער של ניצחון וחצי מהמקום השישי, לאחר שגברה על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה 85:94 בכפר בלום,

אדם ואמסלם במאבק על הריבאונד צילום גיל נוימן הפועל גליל עליון

עירוני נס ציונה הפסידה בקרב על המקום החמישי בשעה שהפסידה בתוצאה 85:94 להפועל "נופר" גליל עליון שפתחה פער של ניצחון וחצי מהמקום השישי, לאחר שגברה על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה 85:94 בכפר בלום,

ניצחון שעשוי לתת לה קדימות למפעלים האירופאים בעונת המשחקים הבאה, אם תשכיל לשמור על המקום החמישי עד סיום הבית העליון. החבורה של ברק פלג הובילה כמעט לאורך כל הדרך וידעה להכיל את ניסיונות החזרה של האורחים, בראשות די.ג'יי קופר.

עירוני נשארת במקום השישי והמכובד צילום עמית סמיקט עירוני נס ציונה

גיבור המשחק של גליל עליון היה לוטן אמסלם, בנו של כדורסלן העבר שמעון אמסלם.. אחרי שלושה משחקים ללא סל שדה התפוצץ עם שיא קריירה של 19 נקודות ועבודה נהדרת גם בהגנה.

הפורוורד הצעיר הוביל התקפה מאוזנת של שישה שחקנים בספרות כפולות, כאשר דיישון בוקר ורועי הובר מכתיבים קצב מהיר, איתי מושקוביץ ודווין מארבל משלימים קו אחורי איכותי וברייס וושינגטון ונמרוד לוי עושים כרגיל את העבודה. הסיכויים של גליל להשיג את יתרון הביתיות ברבע הגמר לא גבוהים, אך היא תילחם עליהם בשלושת משחקיה הנותרים.

אדוני השופט! 

לא נוכל שלא להתייחס לכך שבמהלך הרבע האחרון במשחק אמש - משחק עונה עבור שתי הקבוצות - היו מספר מהלכים בהם קיבלו שופטי המשחק החלטות שגויות באופן חריג שהטו את הכף לטובת הקבוצה המארחת.

ראשית, כאשר לא נשרקה עבירה ברורה על שאק ביוקאנן, ומיד לאחריה נשרקה לחובתו עבירה בלתי ספורטיבית שלא הייתה - כאשר השחקן התנגש ברועי הובר שנעצר במסלולו. שנית, מתן עבירה טכנית למאמן הקבוצה אלעד חסין והרחקתו של ביוקאנן מהמשחק - במקום ללכת למוניטור ולבטל את העבירה הבלתי ספורטיבית. ברגע משמעותי ביותר במשחק, בחרו השופטים באופן חסר תקדים להעניק לקבוצה המארחת 5(!) זריקות עונשין רצופות ולהכפיל את יתרונה. ולבסוף, שריקה חסרת כל פשר לעבירה של ג׳רום מיינסי על לוטן אמסלם בזריקה לשלוש - עבירה שלא הייתה ולא נבראה, כפי שניתן היה לראות בקלות מכל זווית במהלך השידור.

אנו מודעים ומכילים לאורך השנים טעויות שיפוט במשחקי הליגה - השופטים, כמו כל אדם, עשו ויעשו טעויות וזה חלק מהמשחק. עם זאת, כמות הטעויות ברבע הרביעי הייתה חריגה, בלתי מתקבלת על הדעת ואף הטתה את המשחק באופן ברור לטובת גליל עליון.

על תצוגת שיפוט ברגע קריטי בעונה כמו אתמול לא נוכל לעבור בשקט, ואנו מצפים מאיגוד השופטים לבדוק בהקדם את אירועי המשחק ולהגיע למסקנות המתאימות.

 צפו בווידאו שיא קריירה של לוטן אמסלם קירב את הפועל "נופר" גליל עליון לעונה נוספת באירופה, לאחר 85:94 על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה