עירוני הפסידה לקינג שצ'צ'ין הפולנית 86:89 בליגה הצפון אירופאית, אחרי שחזרה מפיגור של 25 נקודות

$(function(){})

עירוני "חי מוטורס" נס ציונה רשמה הערב את הפסדה השני בליגה הצפון אירופאית, 86:89 לקינג שצ'צ'ין הפולנית. נס ציונה עומדת כעת על מאזן של 2 ניצחונות ו-2 הפסדים, ואילו שצ'צ'ין נשארה בודדה בפסגה עם מאזן נקי של 4 ניצחונות וללא הפסד.
תמונות: עמית סמיקט, עירוני נס ציונה

עירוני נס ציונה בליגה הצפון אירופאית

עירוני הפסידה לקינג שצ'צ'ין הפולנית 86:89 בליגה הצפון אירופאית, אחרי שחזרה מפיגור של 25 נקודות

עירוני "חי מוטורס" נס ציונה רשמה הערב את הפסדה השני בליגה הצפון אירופאית, 86:89 לקינג שצ'צ'ין הפולנית. נס ציונה הצליחה לחזור מפיגור של 25 נקודות אליו נקלעה במהלך המחצית הראשונה, אולם שלשה על הבאזר של קאטברטסון קבעה את תוצאת המשחק.

אלעד חסין : ״כל הכבוד לקהל המסור שלנו שהגיע עד לברנו כדי לעודד אותנו, הם והאוהדים שנשארו בארץ הם חלק גדול ממה שמיוחד במועדון הזה ואנחנו אסירי תודה על התמיכה״

עירוני התקשתה למצוא את הסל במחצית הראשונה, ונקלעה לפיגור דו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון. הרבע השני המשיך באותה מגמה, שמקבץ שלשות של הפולנים העלו אותם ליתרון 39-14. בשלב הזה הכתומים התעוררו מעט, ובעזרת סלים של קופר וביי הצליחו למזער את ההפרש עד להפסקה, 27:46.

ברבע השלישי הכתומים איפסו את הידית מחוץ לקשת, הצליחו לצמצם את הפער מהפולנים עם רבע שלישי מצוין של 35 נקודות ונכנסו לרבע האחרון בפיגור 62:70 בלבד. הרבע הרביעי המשיך באותה מגמה, נקודות של ביי וביוקנן המשיכו לצמצם את ההפרש ושלשה של רוני הארל העניקה יתרון ראשון לשחקנים של אלעד חסין, 74:73.

חילופי סלים בין שתי הקבוצות ושלשה של קופר קבעה יתרון 82:78 לנס ציונה, אולם הפולנים הידקו את ההגנה ועם ריצת 8-1 עלו ליתרון 83:86, שמונה שניות לסיום המשחק. הכתומים יצאו מפסק זמן עם מסירה נהדרת של קופר שמצאה את גולן גוט חופשי לשלשה החמישית שלו במשחק שקבעה שיוויון. אולם בהתקפה האחרונה זאק קאטברטסון מצא עצמו בפינה ועם שלשה הנחיל לנס ציונה הפסד כואב על הבאזר, 86:89 בסיום.

המאמן אלעד חסין אמר בסיום: ״פתחנו את המשחק בצורה לא טובה ולא מרוכזת, נתנו להם לשלוט בנו ובמשחק - אבל אני גאה בשחקנים על היכולת והאופי לחזור מ-25 הפרש כל הדרך למשחק שנגמר על הבאזר והיה יכול ללכת לכאן או לכאן. למרות שבהיסטוריה זה ירשם כהפסד, מבחינתי ניצחנו את המשחק הזה עם רוח הלחימה שהפגנו. אנחנו חוזרים הביתה בראש מורם ועם הפנים לליגה״

גולן גוט: ״רצינו לנצח את המשחק וזה מאכזב, פתחנו את המשחק רע. אנחנו צריכים ללמוד איך להגיע גם בתחילת המשחק ולא רק בסופו, אבל יחד עם זאת אני לא חושב שיש הרבה קבוצות שיכלו לחזור מהפרש כזה. יש הרבה לב ורצון לנצח בקבוצה הזו.

אני אישית רוצה להגיד תודה לכל האוהדים שהגיעו לכאן״ המשיך גוט, ״זה מטורף לראות אנשים שמגיעים למקומות לא הכי נוצצים כדי לעודד ולדחוף אותנו, וזה עזר לנו מאד ביומיים האלה. תודה לכולם מכל הלב!״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה