עירוני מרעננת סגל. החתימה את טראנס ווריק ועשתה טרייד עם גלבוע גליל: גולן גוט עובר צפונה, צוף בן משה חוזר..

$(function(){setImageBanner('0b4a1643-a480-4ec8-80b8-7cdf6b8b65c4','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

טראוויס ווריק, המתאזרח המנוסה (31, 1.91) חתם בנס ציונה עד לסוף העונה. המאמן חסין: ״יעזור לנו בחלק המכריע של העונה״
הגארד גולן גוט עוזב את נס ציונה אחרי 6 עונות בכתום. פרידה מאחד השחקנים המזוהים ביותר עם הכתום.
צוף בן משה, הגארד/פורוורד (1.94, 25) חוזר לקדנציה שנייה בכתום. חסין: ״יעזור לנו בהשגת המטרות שלנו״

מנהלת הליגה

סופה של תקופה - גולן גוט עוזב את עירוני ״חי מוטורס״ נס ציונה ועובר להפועל גלבוע/גליל במסגרת טרייד, כאשר צוף בן משה עושה את הדרך ההפוכה ללב המושבה. זה הזמן לסכם את תקופתו של גולן בכתום, אותה הוא מסיים כאחד השחקנים הזכורים והמזוהים ביותר עם עירוני בכל הזמנים.

גוט הגיע לראשונה לנס ציונה בעונת 2016/17, אחרי שירדה לליגת הלאומית בעונה הקודמת. הוא היה בורג חשוב בקבוצה ששאפה והצליחה להחזיר את נס ציונה לבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי, עם הזכייה באליפות הליגה הלאומית באותה שנה.

לאחר מכן שיחק גולן במשך שלוש עונות נוספות במדי הכתומים  בליגת העל, כאשר הוא עוזר לה לתקוע יתד בליגת העל, להעפיל לפלייאוף ולהשתתף לראשונה בתולדותיה ביורופקאפ. הוא הפך לאחד השחקנים הישראלים המובילים בליגת העל, ואף זומן לנבחרת ישראל הבוגרת.

 

סופה של תקופה. גוט במדי נס ציונה צילום: עמית סמיקט

אחרי עונה אחת במדי מכבי ראשון לציון, חזר גולן לנס ציונה בעונה שעברה (2021/22). במהלך השנה וחצי האחרונות הגיע גולן לכמה הישגים גדולים בהיסטוריית המועדון, ביניהם שיא המועדון לשלשות במשחק (8) ומקום שני ברשימת ההופעות במדי נס ציונה בליגת העל (136).

במשחקו האחרון במועדון - ההפסד 84-91 למכבי תל אביב ביום שני - העלה גולן את מאזנו ל-1175 נק׳ במדי נס ציונה בליגה הבכירה, ובכך השתווה לדקוואן קוק במקום השני ברשימת קלעי כל הזמנים של המועדון בליגת העל.

יו״ר המועדון יניב מזרחי: ״אנחנו בנס ציונה גאים בדרך שעברנו יחד עם גולן, מהליגה הלאומית ועד למפעלים האירופיים. למרות ההישגים המשותפים שלנו שיזכרו לזמן רב, זה היה העיתוי הנכון עבור שני הצדדים לצאת לדרך חדשה. אני אישית מאחל לגולן המון הצלחה ואושר בדרכו החדשה, תודה על הכל.״

------------------------------------------------------------------------

מועדון הכדורסל עירוני ״חי מוטורס״ נס ציונה הודיע על החתמתו של צוף בן משה עד לסיום העונה. הגארד/פורוורד הישראלי (1.94, 25) מגיע כחלק מעסקת טרייד עם הפועל גלבוע/גליל, במסגרתה בן משה יעבור לשורות הקבוצה מלב המושבה, בעוד גולן גוט יעבור לשחק בקבוצה מהגלבוע.

בן משה יעמוד לרשות הקבוצה כבר במשחק הגומלין נגד סטארט לובלין בליגה הצפון אירופית, בתחילת השבוע הבא. 

עבור בן משה זו תהיה קדנציה שנייה בכתום, אחרי ששעבר לנס ציונה במהלך עונת 2018/19 מהפועל תל-אביב. מאז הספיק צוף לשחק גם במכבי אשדוד - שם רשם את עונת השיא שלו עם 9.5 נק׳ ו-4.5 ריב׳ למשחק ב-41% לשלוש - בהפועל אילת, ובעונה הנוכחית בגלבוע/גליל.

משחק השיא שלו העונה היה בביקור האחרון של האדומים מהעמק בלב המושבה לפני כחודש, אז צלף 18 נקודות עם 6 שלשות בהפסדה של גלבוע 104-90 לנס ציונה. 

 

בן משה בקנדציה הקודמת בכתום (צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה)

מאמן הקבוצה אלעד חסין אמר על ההחתמה: ״אנחנו מברכים על ההצטרפות של צוף לקבוצה, ומאמינים שהוא יכול לעזור לנו בהשגת המטרות בחלק האחרון של העונה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות ולאחל לגולן בהצלחה בהמשך הדרך.״

המנהל המקצועי איתמר רוזנברג: ״קודם כל, נרצה להודות לגולן על שתי העונות האחרונות ועל כל השנים שלו בנס ציונה ככלל. אנחנו שמחים לקבל את צוף בחזרה אלינו - יש לנו מטרה חשובה להיכנס לבית העליון ואנחנו מקווים שצוף יעזור לנו להשיג את המטרה.״

-----------------------------

חיזוק לקראת הישורת האחרונה של העונה - מועדון הכדורסל עירוני "חי מוטורס" נס ציונה מודיע על החתמתו של טראוויס ווריק. הסווינגמן הישראלי-אמריקאי (31, 1.91) שחתם עד לסוף העונה, יצטרף לסגל של אלעד חסין לקראת משחק הגומלין מול סטארט לובלין בליגה הצפון אירופית. 
 
 
ווריק. יחזק את הכתומים (צילום: Sports Rabbi)
 
 
ווריק החל את הקריירה המקצוענית בגרמניה, שם שיחק 4 שנים במדי גות'ה, לודביגסבורג, המבורג וראסטה וכטה.
 
בקיץ 2017 נחת לראשונה בישראל, וחתם במכבי אשדוד. לאחר מכן עבר להפועל באר שבע והעפיל איתה לפלייאוף. הפורוורד הצפין ושיחק במדי עירוני נהריה עונה אחת, וחזר בסיומה לבירת הנגב לשנתיים הבאות. ווריק רשם 189 הופעות בליגת העל, וקלע 7.5 נקודות והוריד 2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק, והוא מלך הסלים של הפועל באר שבע בליגה הבכירה בכל הזמנים. 
 
כמו כן, ווריק השתתף פעמיים בטורניר המכבייה במדי ארצות הברית, וזכה במדליית כסף ב-2009 ובמדליית זהב ב-2017.
 
 
המאמן אלעד חסין אמר על ההחתמה: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של טראוויס. אנחנו מגיעים לחלק המכריע של העונה, ובטוחים שיוכל לעזור לנו."
 
 
גם המנהל המקצועי איתמר רוזנברג התייחס: ״אנחנו שמחים מאד על הצטרפותו של טראוויס. חיפשנו לחזק את הסגל הישראלי במשך הרבה זמן, ואנחנו מקווים שטראוויס באמצעות הניסיון והיכולות שלו יעזור לנו לעמוד במטרה להשיג מקום בבית העליון.״
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה