עירוני מתארגנת: הספונסרים "חי מוטורס" ו"ציונה" ימשיכו עוד עונה. וגם.. ליאור קררה יהיה הקפטיין !.

$(function(){setImageBanner('6ecd82bf-fc60-4a9d-a518-70c4a4ace989','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46076,'Image','');})

בקבוצה החלו לעבוד וסיכמו עם "חי מוטורס" ועם "קפה ציונה" על עונת תמיכה נוספת. על הכוונת: איתי שגב ורז אדם ונמשך חיפוש הזרים . הקבוצה עשויה לשחק בעונה הבאה בליגת ה-ENBL, הליגה הצפון אירופאית.

עירוני

 המאמן חסין והקפטיין החדש- ליאור קררה.

עירוני נס ציונה מתחילים לעבוד לקראת העונה הבאה ובישרו השבוע על הסיכום עם 2 הספונסרים המקומיים "חי מוטורס" ו"קפה ציונה" אשר ימשיכו עונה נוספת להופיע על חולצות השחקנים ולסייע למימון הקבוצה 

בקבוצה כבר מסמנים את המטרות המרכזיות שלהם, לפחות מבחינת הסגל הישראלי. בקבוצה מקווים להשלים כבר בקרוב את השאלתו של רז אדם מהפועל תל אביב. אדם כמעט ולא היה פקטור עבור האדומים במשחקים המכריעים של העונה, וזאת למרות פציעות רבות. הוא חתום אצל האדומים לעונה הבאה, אך הם עשויים להוציא אותו להשאלה כדי שיצבור דקות.

שם חם נוסף הוא זה של איתי שגב. שגב עבר עונה בינונית מאוד בהפועל ירושלים, והקבוצה הולכת להיבנות מחדש כמעט לחלוטין. שגב הוא אחד מהמועמדים לעזוב לאור האכזבה מהסגל הישראלי ואם זה יקרה, הוא בוודאות יקבל פנייה מנס ציונה. בנושא אחר בנוגע לסגל הישראלי, מי שימונה לקפטן לאחר הפרישה של טל דן הוא ליאור קררה, שגדל במועדון. קררה עבר פציעה לא פשוטה אשתקד ואמור לחזור השנה, כדי לנסות ולהוביל את הקבוצה בחזרה לפלייאוף. במקביל, בקבוצה כבר החלו לעקוב אחר זרים וכמובן יחכו לאחרי הדראפט ב-NBA, כדי לראות מי נותר ללא קבוצה, ויחתימו שחקנים לקראת ליגת הקיץ.

בנושא אחר, הקבוצה עשויה לשחק בעונה הבאה בליגת ה-ENBL, הליגה הצפון אירופאית, בהשתתפות קבוצות מפולין, בלארוס, צ'כיה, ליטא, אסטוניה ועוד. בקבוצה רוצים לשחזר את ההצלחה מלפני שתי עונוות, אז זכתה הקבוצה בליגת האלופות בכדורסל, וינסו לעשות זאת דרך ליגה משנית יותר. בקבוצה רואים חשיבות גדולה בהשתתפות במפעל אירופי, והיו מאוכזבים מאוד מההדחה במוקדמות ליגת האלופות אשתקד. לאור העובדה שיהיה קשה לנס ציונה להירשם לאחד המפעלים הגדולים, היא תנסה ללכת על המפעל שיפגיש אותה עם כמה קבוצות מסקרנות במזרח אירופה.

בתוך כך וכפי שכבר דיווחנו כאן,  כ-70 שחקנים ושחקניות ממחלקת הנוער של עירוני נס ציונה המריאו השבוע לטורניר ״גביע הקיץ״ שיתקיים בסוף השבוע הקרוב בבלגרד, סרביה. הטורניר התקיים לראשונה בשנת 2019, אז השתתפה קבוצת הנערים של המועדון במתכונת הראשונה של הטורניר.

לאחר הפסקה של שנתיים בעקבות נגיף הקורונה, הטורניר חוזר כעת בפעם השנייה. 7 קבוצות ממחלקת הנוער בגילאי 14-16 של עירוני ישתתפו בטורניר, יחד עם קבוצות נוספות ממדינות חבל הבלקן, ביניהן פרטיזן בלגרד והכוכב האדום. בהצלחה לחברים בכתום.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה