עירוני נס ציונה בחצי גמר הגביע. ניצחה את הפועל באר שבע/דימונה 79:83

$(function(){})


עירוני נס ציונה העפילה למעמד בפעם השלישית בתולדותיה, לאחר 79:83 על הפועל "אלטשולר שחם" ב"ש/דימונה.
ושוב, מי שהציל את המצב היה די ג'יי קופר, שתפר שתי שלשות קלאץ' אדירות, שסגרו את הסיפור.


באדיבות איגוד הכדורסל   
מנהלת ליגת העל בכדרסל
זה היה צמוד, אך בסופו של דבר, עירוני "חי מוטורס" נס ציונה השלימה את המשימה ועלתה לחצי גמר גביע המדינה, כשניצחה הערב (שבת) 79:83 את הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע/דימונה באולם הקונכיה. החבורה של אלעד חסין שלטה במשחק ועלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע השני, אבל המארחת לא ויתרה והצליחה לצמק את ההפרש לשלוש בלבד. מי שעשה את ההבדל ומנע את השלמת הקאמבק, הוא הרכז הנפלא של החבורה בכתום - די ג'יי קופר, שתפר שתי שלשות קלאץ' אדירות, שסגרו את הסיפור.

בשורות הכתומים, מלבד קופר שהצטיין עם דאבל-דאבל אופייני (12 נקודות ו-10 אסיסטים), בלטו גם שאק ביוקנן, שצלף ללא הכרה לאורך כל הערב והוביל את רשימת הקלעים (22 נקודות, 8-11 מהשדה), כמו גם טיילר ביי שסיים עם דאבל-דאבל (18 נקודות ו-10 ריבאונדים) ורוני הארל היעיל. כעת, תנסה הקבוצה להמשיך במסע, ותקווה לעשות היסטוריה ולהעפיל לגמר המפעל, בפעם הראשונה בהיסטוריה.

קלעו לנס ציונה: שאק ביוקנאן 22, טיילר ביי 18 ו-10 ריבאונדים, רוני הארל 15, די ג'יי קופר 12 ו-10 אסיסטים, רז אדם 9, גולן גוט 4, ג'רום מיינסי

חמישיות:
נס ציונה: די ג'יי קופר, לירוי ביוקנאן, גולן גוט, טיילר ביי, ג'רום מיינסי

מהלך המשחק:
רבע 1:
פתיחה שקולה למשחק עם החלפת סלים בין שתי הקבוצות כאשר שאק ביוקאנן היה מעל כל השאר בדקות הראשונות. בן מור מנגד העיר את הקבוצה שלו אך טיילר ביי ודי ג'יי קופר הגיע לעזרתו של ביוקאנן ודאגו להוריד את קבוצתם לרבע השני ביתרון 17:21.

רבע 2:
החבורה של אלעד חסין פתחה את הרבע השני עם בליץ נהדר בהובלת ביוקנאן וביי ותוך שתיים וחצי דקות ההפרש כבר עלה ל-12. אחמד וקולשוב הצליחו לנגוס מעט בהפרש, אך ביוקנאן, קופר וחבריהם דאגו להחזיר את ההפרש לדו ספרתי. עד לסיום הרבע מור ו-וויטינגטון הובילו ריצה של המקומיים, שירדו להפסקה בפיגור 46:38.

רבע 3:
גם את הרבע השלישי פתחה נס ציונה בצורה טובה עם סלים של מיינסי וקופר ועוד ארבע רצופות של ביוקנאן שנתן יתרון 12. הריצה נמשכה ושלשה של הארל העלה את ההפרש ל-15. וויטינגטון, אפיאני וקולשוב ניסו לנגוס בהפרש אך רוני הארל וגולן גוט דאגו להוריד את קבוצתם לרבע האחרון ביתרון 55:66.

רבע 4:
וויטינגטון פתח את הרבע הרביעי עם שלשה שהורידה את ההפרש ל-10, אך גוט וביי דאגו להחזיר את ההפרש ל-14. מכאן הגיעה ריצת 0:9 גדולה של ב"ש בהובלת קולשוב ואפיאני שצימקה לחמש בלבד. בשלב הזה קופר לקח אחריות ועם שתי שלשות גדולות לקראת הסיום סיים את הסיפור. נס ציונה בחצי אחרי 79:83.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה