עירוני נס ציונה החתימה את יאיר קרביץ, הקפטיין של בני הרצליה !

$(function(){})

הרכז (24, 1.95) מגיע מבני הרצליה בה שימש כקפטן וחתם לשנתיים בנס ציונה.
אומר: ״באתי לעבוד ולתת כמה שיותר מעצמי״

ברוך הבא - יאיר קרביץ ילבש כתום!

ההכנות לעונת 2023/24 מתקדמות בכל הכוח - מועדון הכדורסל עירוני ״חי מוטורס״ נס ציונה מודיע על החתמתו של הרכז יאיר קרביץ. קרביץ (24, 1.95) ששיחק בעונות האחרונות בבני הרצליה, חתם לשתי העונות הקרובות וישחק בלב המושבה עד 2025. 

יאיר קרביץ יהיה בלב המושבה - ומה איתכם? לחצו כאן לרכישת מנוי לעונת 2023/24!

קרביץ עבר את טבילת האש הראשונה שלו בליגת העל במדי הפועל באר שבע בעונת 2018/19. אחרי עונה בליגה הלאומית במדי רעננה עבר לבני הרצליה, שם שיחק בשלוש העונות האחרונות ובשתי העונות האחרונות אף שימש כקפטן הקבוצה. במדי הרצליה זכה קרביץ בתואר תגלית העונה (2021), וזכה עם הקבוצה בגביע המדינה והגיע לגמר הפלייאוף בעונת 2021/22. 
 

קרביץ עם גביע המדינה במדי הרצליה. חיזוק משמעותי לסגל הכתום


בנבחרות ישראל היה שותף קרביץ לשתי הזכיות ההיסטוריות של נבחרת העתודה באליפות אירופה ב-2018 ו-2019, ואף זומן בתחילת השבוע לסגל הרחב של נבחרת ישראל לקראת טורניר קדם המוקדמות האולימפי.

מאמן הקבוצה אלעד חסין: ״אנחנו שמחים על הצטרפותו של יאיר לנס ציונה. הוא רכז צעיר וקשוח, ואנחנו גאים שהוא בחר להגיע לנס ציונה מכל האופציות שהיו לו. ההחתמה שלו מרמזת על הסגנון והאופי של הקבוצה שלנו השנה.״

יאיר קרביץ: ״אני שמח להצטרף למשפחת נס ציונה, מועדון עם אוהדים מדהימים ששואף תמיד להגיע הכי גבוה שאפשר. באתי לעבוד ולתת כמה שיותר מעצמי כדי שנצליח יחד. תודה לכולם על האמון, יאללה עירוני!״
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה